Campagnolo Veloce fékváltó kar

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.07.)
  • Listaár: 32.000 Ft

HASONLÓ fékváltó kar TERMÉKEK




lp1978 avatar
52 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Veloce fékkel és váltókkal használva összehasonlíthatatlanul jobb a fékhatás, mint az általam eddig próbált Shimano Soránál. A váltás is pontos, érzésre gyorsabb is a Campagnolo Veloce-nél, mint a Shimanonál.

Ez a fékváltókar még abból a szériából való (talán 2010-es), amelyik még felfelé 3-at, lefelé 5-öt tud egyszerre váltani. Habár nem versenyzek, de ezt nagyon hasznos tulajdonságnak érzem, gyakran használom is.

Hátrány

A 2011-es kiadás lefelé már csak egyesével tud lépegetni, ami bosszantó, marketing célú szándékos butítás.

Számomra a legnagyobb hátrány, hogy több órás tekerésnél fékkar fogásban zsibbadnak az ujjaim. Mivel Shimanonál ilyet sosem tapasztaltam, arra gondolok, hogy kisebb felületen fekszik fel a kezem, nagyobb a nyomás, ami rontja a vérkeringést. Ez persze egyéni, lehet, hogy más kezének a Veloce a kényelmesebb.

Tapasztalat

Működés szempontjából sokkal jobban tetszik a Sh Soránál, de számomra ez kevésbé kényelmes. Első ránézésre gagyi benyomást keltett a műanyag váltókar, de egyelőre egy év használat után még semmi baja. Remélem, ez sokáig így is marad, de ezt majd az idő eldönti. 

Erre ajánlom

Országúti edzés, versenyzés.

Csatolt képek
Campagnolo Veloce  2010 fékváltó kar
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
anyag:

Alumínium


 
kompatibilitás:

2× 10 sebességes országúti Campagnolo redszerek


 
fokozatok száma:

10


 
kialakítás:

3 ujjas


 
kiszerelés:

Pár


 
szín:
  • Fekete
  • Fekete - ezüst
  • Fehér - ezüst
  • Piros - fekete

tömeg:

368 g


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Campagnolo Xenon 9s váltó működhet 7 sebességes shimano rotorral ?
2 válasz
utolsó: 2015. márc.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Veloce termékkel kapcsolatban: