Campagnolo Veloce fékváltó kar

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.07.)
  • Listaár: 32.000 Ft

HASONLÓ fékváltó kar TERMÉKEK




zooki14 avatar
47 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

A kormányhoz nagyon illeszkedik(ritchey) a felfogatása is nagyon egyszerű és erős Campagnolo veloce fékkel és váltóval használom. A teljesítménye évezredekkel jobb mint egy shimanonak ugyanennyi pénzért. Könnyű, viszonylag olcsó. Nagyon könnyen bele lehet jönni, hogy kell használni és el lehet érni a kormány aljáról a lefelé váltó kart.( Bár lehet hogy nekem hosszú az ujjam)

Hátrány

sajnos nem tud egyszerre sokalt váltani, csak lefelé eggyet fölfelé talán 2-t ,de nem versenyzéshez nem számít, ha versenyzel akkor elektromosat vagy régebbi kiadásút vegyél az nincsen lebutítva.

Erre ajánlom

országuti

Csatolt képek
Campagnolo Veloce  2012 fékváltó kar
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
anyag:

Alumínium


 
kompatibilitás:

2× 10 sebességes országúti Campagnolo redszerek


 
fokozatok száma:

10


 
kialakítás:

3 ujjas


 
kiszerelés:

Pár


 
szín:
  • Fekete
  • Fekete - ezüst
  • Fehér - ezüst
  • Piros - fekete

tömeg:

368 g


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Campagnolo Xenon 9s váltó működhet 7 sebességes shimano rotorral ?
2 válasz
utolsó: 2015. márc.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Veloce termékkel kapcsolatban: