A fékkar része fémből van kényelmes fogású, az íve is jó könnyen elérhető, pontos, jól adagolható fékerő. A fékkar sok használat után se nyagdul ki. Az első féket mechanikus tárcsával használtam már kis húzásra is azonnal reagált nem kellett sűrűn álítgatni. A Hátsó pedig sima v-fék volt szint úgy azonnal fogott. A bovden cseréje is könnyű.
A váltó fülek jól végezték a dolgukat egy kattintásra dobták a láncot a megfelelő helyre oda vissza, alig volt holt játéka . Nem kellett nagy erőt kifejteni a váltaáshoz, a hátsó váltó altus volt.
Nos mivel a fékkar bentebb volt mint a kormány vége ezért nem kellett félni hogy esésnél letörik de a festék viszont könnyen lement róla. (2x sikerült is kipróbálni)
A mechanikája elég tartósnak bizonyult.
- Mivel a váltó ház teteje műanyag ezért gyorsan meglehet sérteni a felületét (de ki lehet cserélni)
- A feliratok gyorsan lekopnak róla
Ennyi pénzért megérte meg venni. Én a marok váltómat cseréltem erre és mérföldekkel jobb volt és pontosabb is.
Városi használat, túrázgatás