- Hidegben-melegben is pontosan vált
- Könnyen szerelhető
- Tartós
- A fékkart elég 2 ujjal kezelni (megfelelő fékbeállítás mellett)
- A hátsó váltót egyszerre több fokozaton keresztül lehet kapcsolni, ha alsó fokozatokba váltunk (hirtelen meredek emelkedőn ez nagyon hasznos)
- Kicsit bután néz ki ez a tojásforma
- Kopik a festés
- Műanyag burkolat
Olyan híreket hallottam róla, hogy a belső szerkezetében a műanyag fogaskerekek elkopnak és ekkor nehezebben lesz kapcsolható, pontatlanul fog váltani, szalajtani fog, majd végül teljesen tönkremegy. Jelen állapotában már legalább 20 000 km van benne és még nincs érezhető nyoma ennek, pontosan vált.
Mindkét gyári váltóbovdenem elszakadt, ekkor igényesebb BBB bovdenekre váltottam és habár az vastagabb volt valamivel, könnyűszerrel be tudtam fűzni a házba.
Pontos és tartós, ugyanakkor nem annyira gyors, bár ez főleg inkább az első váltó váltókarára jellemző. Városba tökéletesen megfelel, esetleg erdei túrákra is, de intenzívebb XC-zés esetén már gondok akadhatnak vele.