- a bilincstől a fékkarig aluminiumból készült a Shimano Altus alsó része
- a váltó "ravasz" is fémből készült, csak a gomb műanyag a végén
- fékkar nem kotyog, nem lötyög úközben
- jó minőségű bovden állító csavarok
- jól látható fokozatjelző
- határozott, jól adagolható fékerő
- a váltóház, és a fokozatjelző műanyagból készült
- a fokozatjelző tetején a kis króm színű izé kotyog, remélem nem hagyom el
- az alsó ravasznak hosszú az útja, ami kényelmetlen lehet
- a bilincse sajnos nem osztott, ezért ha le akarjuk húzni a kormányról, mindent le kell szedni, ami előtte van
- sok helyet foglal el a kormányon
- ezüst színű változata elég gagyi hatást kelt, bár az anyagok ugyanazok benne, én inkább a feketét venném
Ismerősöm néha kölcsönadja a bicóját, amin ez a fékváltókar van gyárilag.
Városi szaladgálós biciklire nem érdemes ennél jobbat venni, és túrázni se rossz, ha van elég hely neki a kormányon. Csak Shimano rendszerekhez ajánlom, mert a Sramnak más a húzása. Persze egyes esetekben működhet Srammal is, de nem tökéletesen. Dechatlonban lehet látni olyan bicikliket, amiken ilyen felemásra "sikeredett" a váltórendszer, hát nem tudom hogy működhet. A régi acélvázas montit is érdemes feljavítani ilyen váltókarral, jól fog működni a jó öreg SIS váltóval is.
Városi szaladgálós bicóra, túrázásra, akár régi Shimano váltókhoz is