Shimano Dura-Ace fékváltó kar

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
  • Modellév:
    2020
    (frissítve: 2020.02.)
  • Listaár: 167.000 Ft

HASONLÓ fékváltó kar TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

xcarlos avatar
36 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- A cég csúcsmodellje (ST-7800 évj: 2009), így elvárható tőle a hibátlan, precíz működés, amit véleményem szerint teljesít is.

- Kiváló fékerő a hozzá tartozó, BR-7800 féktestekkel.

- Kényelmes fogás, jó minőségű a gumi borítása.

- A huzalok befűzésével sem volt gondom.

- Tartósnak mondható, persze rendeltetésszerű használat és karbantartás (időközönként kenés) mellett.

- "Eséstűrő" képességét nem ismerem, szerencsére nem volt ilyen kalandom velük.

Hátrány

Talán az árfekvése.

A 2x10-es rendszernek is megvannak a saját nyűgjei, kényes a beállításra és a bowdenezés épségére, így rövidebb időközönként érdemes ellenőrizni ill. cserélni a komplett bowdenházat ill. huzalokat, mint a régebbi, 9es vagy 8as rendszereknél.

Tapasztalat

A bringa (Corratec CCT Team 2009) gyári felszereltsége.

Engem pl. egyáltalán nem zavar, hogy a váltóbowdenek 90 fokos szögben, oldalról csatlakoznak.

Valamivel könnyedebb is a működése, mint a későbbi, bowdenes típusoknak, ahol változtattak ezen a megoldáson. (ami inkább jól néz ki, mint funkcionálisan előnyös)

 

Erre ajánlom

Oúti edzés, túra, verseny.

Csatolt képek
Shimano Dura-Ace  2009 fékváltó kar
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gery03 avatar
17 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Könnyű
  • Pontos

 

Hátrány
  • Drága
  • Műanyag alkatrészek
Tapasztalat

Én használtan vettem az enyémet (st-7800). Komolyabb esés nem volt vele, de mégis kicsit ferdén áll az egyik kar a tövénél. Használatot nem befolyásol, mert csak 1-2mm jelent a fékkar végénél is, de akkor is érdekes.. Ezelőtt egy st-7400-at használtam. A fejlődés nem egyértelmű. Nem mondanám jobbnak, tizenpár év ide vagy oda.. Viszont sokkal könnyebb annál ez biztos. A minőség érzetét nem feltétlenül kelti a műanyag burkolatával, de hát itt tényleg a súlyra mentek. Volt ahol csapokkal oldották meg a tengelyezést, ami nem túl tartós megoldás.

Alapvetően arra jó amire tervezték. Tartósság szempontjából lehet, hogy megéri inkább mondjuk ultegrát venni.

Ennyiért vettem
28000
Mért tömeg
421 g
Csatolt képek
Shimano Dura-Ace  2005 fékváltó kar
Shimano Dura-Ace  2005 fékváltó kar
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
 
modellnév:
  • ST-9100
  • ST-9120
  • ST-9070
  • ST-9001

 
anyag:
  • Karbon
  • Ipari kompozit műanyag bilincs

 
kompatibilitás:

Shimano


 
fokozatok száma:
  • 11/2

 
bilincsméret (mm):

23,8 mm/24,2 mm


 
kiszerelés:

pár


 
állítási lehetőség:

Fékkar távolság


 
szín:

Fekete


tömeg:

365 g


 
további információk:
  • Ergonomikusabb alak, kifinomult karkialakítás, sima, letisztult megjelenés
  • Jobb irányíthatóság többféle kerékpározási stílushoz A kar fix része kisebb, így a fix részről jobban kezelhető
  • SLR-EV Erőteljes és ellenőrizhető fékrendszer
  • Karbon fékkar
  • Új SHIMANO fékbowden Csökken a súrlódási ellenállás és könnyebb, gyorsabb lesz a váltás és fékezés művelete
  • Belső bowdenvezetés Kis belső mechanikus egység 3 D-s elemzéssel Könnyedebb kormányzás és rendezettebb bowdenvezetés
  • Visszajelzést biztosító váltókar Kis erőfeszítés, határozott kapcsolódás

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Shimano Dura-Ace termékkel kapcsolatban: