Nem látom előnyét
(talán ha kevés a hely a kormányrúdon, mert így csak egy helyen kell bilincselni, nem kell külön a féket és a váltót is felrakni.)
- mivel egyben van a váltó és a fék, csak egyben lehet cserélni őket. Ha le akarod cserélni a fékedet valami jobbra akkor venned kell egy új váltót is...
-
a bowden gyorsállító csavar (amivel a bowden feszességét lehet állítani közvetlenül a váltónál) kimarta a menetet a váltóból. Valószínűleg az történt hogy a csavar teljesen ki volt tekerve a váltóból, és pár száz km alatt a keményebb anyagból készült csavar kiette a menetet az alu váltóból, emiatt már nem lehetett újra betekerni. A csavar részt lehet kapni pár száz forintért, de a váltóban a menetes rész nem cserélhető, csak kompletten mindenestől.
Szerencsére sikerült rajta javítani, szétszedés után egy menetfúróval sikerült kijavítani a bemeneti nyílást így a csavar már bele tudott kapni, újra be lehet csavarni, de vesztette vagy három tekerésnyi állítási lehetőséget. - elég hangos nyelvcsettintés szerű hangot ad váltáskor, a csajok szokták is keresni honnan jön a hang, ki csekkolja őket ennyire, de csengőnek is megteszi, errefelé a csengőtől pánikolnak a járókelők/bicajosok, erre a hangra viszont csak odakapják a fejüket.
Ilyen váltókkal használom: Shimano Altus M310 elől, Shimano Deore M591 hátul
- én nem ajánlom, jobb a külön van a váltó meg a fék, annak hogy egyben van semmi előnyét nem látom