Beretta Alu MT-240 felni

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.04.)
  • Listaár: 1.800 Ft

HASONLÓ felni TERMÉKEK



1-11 (11 vélemény)
Rendezés

sandorp9 avatar
126 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Olcsó,
-Beretta (made in Italy),
-vastag fékfelület,
-duplafalú,
-kopást jelző csík,
-könnyen szerelhető (defekt),
-jól bírja a városi utakat...

Hátrány

-nem szegecselt,
-évente centírozni nem árt (kell),
-puha anyagból van

Tapasztalat

Az enyém 2mm-es Sapim küllőkkel van fűzve, hátul (36lyukas) használom;
Jól bírja az utak és a 8baron használt Bontrager (28as) találkozásait, pedig elég nagy súllyal használom. Eddig szépen végezte a dolgát, évente elég volt egyszer centíroztatni. Könnyen szerelhető (esetleges defektek alkalmával), még a Conti SS Plus is szépen fel ment rá. Kicsit puha az anyaga, fém gumileszedővel óvatosan kell bánni. Még belsőmet nem szúrt/hasított ki, az illesztés is elég pontos. A fékfelülete elég vastag, jól beállítható hozzá a fék, és a kopást jelző csík is hasznos. 

Erre ajánlom

Városba mindenképp, de túrázni sem rossz, de csak akkor, ha nem akar az ember egy felnire sokat kiadni.

Ennyiért vettem
2000Ft
Csatolt képek
Beretta Alu MT-240  2012 felni
Beretta Alu MT-240  2012 felni
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vajda Attila avatar
14 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szép, könnyű, erős, duplafalú, olcsó ez a Beretta alu mt-240 felni!!!!!!!!
Hátrány
Hág esetleg az hogy nem szegecselt, elég könnyen kap nyolcast persze ez a fűtés minőségétől függ!!!!
Tapasztalat
Olcsó, jó!!!!
Erre ajánlom
Mindenképpen városba tekerni, ezen felül ha valakinek a centírozaás a mániája akkor szét lehet verni!! Én nagyon enyhe freeridera használom és semmi baja, viszont az oldalirányú terhelés nem tetszik neki!!!!
Ennyiért vettem
2500
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

garairem avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Olcsó.

Jó a fékezőfelület.

Kopásjelző.

Hátrány

Puha anyagból van

Nehézkes feltenni rá a gumit

Elnagyolt megmunkálás

Csepel felirat

Tapasztalat

A legolcsóbb duplafalu felni, amit lehet venni fűzött kerékben. Alapjában véve jó felni annak, aki szépen bánik a biciklivel. Páromnak a Csepel Landrider treckingen volt gyárilag. Városban, túrázgatni tökéletes. Volt egy balesete is, egy autós elütötte, cserélni kellett a hátsó kereket, ugyanilyet vettünk bele. Kb. 500 km alatt nem lett a baleseten kívül semmi baja, se 8-as, se centírozás, semmi.  Nekem egy régi montim van, amin nemrég cseréltem le a kerekeket, ugyanilyet vettem arra is, így már a családban van 28" és 26"-os változatban is. Meg vagyunk vele elégedve.

Az anyaga elég puha, könnyen karcolódik, ezért csak műanyag szerszámmal szabad hozzányúlni.

Erre ajánlom

Városi használatra, olyanoknak, akik egy olcsó, de duplafalú kereket szeretnének.

Ennyiért vettem
4500 komplett kerék
Csatolt képek
Beretta Alu MT-240  2013 felni
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

XCode avatar
171 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 97%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A Beretta Alu MT–240 kerékabroncs olcsó és jó; megítélésem szerint áránál valamivel nagyobb értéket képvisel. A fékfelületen a kopásjelző csík hasznos kiegészítő. Átlagos tömegű, tehát nem túlságosan nehéz kereket lehet építeni belőle.

Hátrány

Rövid, illetve gumírozott szelepházas tömlőkkel nem a legegyszerűbb használni. Szögletesen boltozott profilja miatt némileg kényelmetlen tisztogatni. A hazai forgalmazó hírnevét az elnagyolt felirat aligha öregbíti.

Tapasztalat

A Beretta Alu MT–240 kerékabroncs 6060 T6 alumíniumötvözetből készül. Felülete fényesített, anódosan oxidált. Anyaga viszonylag puha, ezért vigyázni kell rá. Éles kövek, fémből készült szerszámok stb. megsérthetik. Gumit szerelni kézzel vagy műanyag eszközzel ajánlatos.

Az abroncs kivitelezése szinte tökéletes. Az illesztés pontos, a fékfelület sima. Belül éles peremeknek nyoma sincs. A felületkezelés megfelelő. A hazai forgalmazót magasztaló, vélhetően gumibélyegzővel rámaszatolt Schwinn-Csepel felirat ellenben csak annyira szép, mint a kifordított hurka. Nem csinál senkinek kedvet a vásárláshoz, annyi bizonyos. Kár volt ilyen módon megcsúfolni ezt a remek abroncsot! A gyártó dicséretes önmérséklete – aprócska, csak közelről kivehető vésett betűk az abroncs boltozatán – lehetett volna példa a kereskedő számára is.

A fékfelület eléggé keskeny, a fékpofák, illetve -betétek nem teljes felszínükkel illeszkednek hozzá. (Még nem találkoztam olyan kerékabronccsal, amin ez a felület szemmel láthatóan szélesebb lett volna.) A szeleplyukat eléggé szűkösen mérték, éppen csak átbújtatható rajta a szelepház. A tömlővédő szalagot ne keressük, azt külön kell beszerezni. Az abroncs boltozatát kicsit kényelmetlen tisztítani a szögletes alak miatt; a lekerekített forma talán alkalmasabb lett volna.

Az abroncs sugárirányban rendkívül ellenálló, az oldalirányú erőket, a csavarást azonban (természetszerűen) kevésbé jól viseli. A belőle épített kerék – megfelelően feszes küllőkkel – sugárirányban kellően merev (szerencsére nem annyira, mint az öntöttvas), észrevehető mértékben terhelés alatt sem változtatja meg az alakját. Oldalirányban terhelve a kerék szemmel láthatóan rugalmasabb, rendes körülmények között azonban nemigen lehet kitéríteni az egyenesből.

Nagyjából 1000 kilométer gurultam vele. Hangját eddig nem hallottam. Nem kong, mint az üres hordó, ha gödörbe huppan, pedig a hazai útviszonyok közepette lenne erre módja lépten-nyomon. Küllő nem szakadt ki belőle. A küllőlyukak peremén nincsenek repedések. A keréken, illetve az abroncson a zökkenők és egyéb megpróbáltatások még nem hagytak nyomot; egyengetésre, központosításra eddig nem kellett sort keríteni. Az esések vagy a feldőlések bizonyosan nem tesznek jót neki. Úgy hiszem, az abroncs oldalról erősen megütve nemigen maradna egyenesben.

Felütés ellen megfelelő biztosíték a 3–4 barra felfújt gumi, kivéve, ha valaki 20–30 km/h sebességgel csapódik a járdaszegélynek. Felütéses defektem nem volt, de ezt aligha a kerékabroncsnak köszönhetem.

Az abroncsot rövid szelepházas tömlőkkel kényelmetlen használni. A gumírozott házak ráadásul szorulnak, megakadnak a szeleplyukban. Szerelésnél, pumpálásnál vigyázni kell az ilyenekre, hogy ne sérüljenek meg, ne mozduljanak el. Ha puha a tömlő, könnyedén vissza is lehet őket nyomni az abroncsba. A hosszú, menetes szelepházakkal lényegesen kevesebb baj van: az abroncsból kinyúló szakaszon akad hely rögzítő anyának és szelepvédő sapkának is.

A gumiszereléssel nem volt fennakadásom: a Continental Traffic köpeny fel- és leszerelése nem könnyű, nem is nehéz, téli hidegben azonban bajosabb.

A Beretta Alu MT–240 kerékabroncs valószínűleg addig bírja, míg el nem kopik a fékfelület, ki nem fárad az anyag, vagy amíg el nem pusztítjuk valami baleset kapcsán. Ezer kilométer után csak a fékfelületen látszik némi nyoma a használatnak.

A megfelelő fékpofák kiválasztásához a következő tanácsokat adhatom. A különleges anyagú, pl. szilikongumi betéteket (Baradine, Trinity stb.) érdemes elkerülni: vonyítanak, nyekeregnek, hosszabb távon lehetetlen elhallgattatni őket.

A keményebb fajtából való gumibetétek (pl. Alhonga) valamivel jobban koptatják az abroncsot, és csúnyán karistolnak, ha vizesen homok szorul alájuk.

Legjobbak a töltőanyagként szilikátot tartalmazó színes gumibetétek, pl. Bikefun, Bike Positive Beta Color, XLC BS-V09. (Bizonyos fajta betétek, pl. a Zoggie háromszínű, cifraságuk ellenére gyakorta nyávognak.) Egyébként a színeknek nincs jelentőségük, hacsak a gyártó másként nem nyilatkozik.

 

Szerkesztés (az eredeti vélemény hozzáadva 2012-04-09, 20:18)
Ez idáig 6541 kilométert gurultam ezzel az abronccsal. Bajom eddig nem volt vele. Említésre méltó esemény csupán egy alkalommal történt. Gumiszerelésnél addig húztam-vontam a köpenyt, míg valahogy félrecsúszott a ragacsos tömlővédő szalag (18 mm széles), és azután sehogyan sem bírtam helyére igazítani. Végül is ki kellett dobnom, oly mértékben összekuszáltam. Ragacsos tapétából nem volt tartalékom, így hát keményebb, PVC-ből készült (szintén 18 mm széles) pánttal próbálkoztam, ami már a felszerelésnél is ide-oda csúszkált. Jobbnak láttam nem erőltetni a dolgot.
Dupla falú MTB abroncsokhoz a boltosok, szerelők általában 18 mm széles tömlővédő szalagot ajánlanak, a Berettához azonban – most már személyes tapasztalat alapján mondhatom – ez nem tökéletes. Legalább 20 mm széles pántra van szükség, illetve 22 milliméteresre. Utóbbi illeszkedne tökéletesen az abroncshoz, ilyet azonban hirtelenjében nem tudtam beszerezni. Végül is poliuretánból készült pántot választottam (BikePositive Norma), ami rugalmasabb, mint a PVC szalag, jobban feszül az abroncson, szerelésnél nemigen csúszkál ide-oda. Egyelőre nincs vele bajom, amint azonban lehetőségem engedi, kicserélem 22 mm szélességűre.

Szerkesztés vége

Szerkesztés (előző szerkesztés: 2013-05-15, 21:02)
A középen futó mélyágy (ami a köpeny le- és felszerelését könnyíti) csupán egyszerű vályú, két oldalt nincs külön ágyazás (lépcső) a tömlővédő szalag számára. Ez nem túl szerencsés megoldás. A szalag a köpeny szerelésénél, ha nem vigyázunk, bizony félrecsúszhat. A kisiklott pánt széle egy idő után kidörzsölheti a tömlőt, vagy megcsipkedi, ami egyre megy. Szóval: óvatosan a gumiszereléssel!
Kicsit tanácstalan lettem, miután beszereztem és felszereltem a megfelelőnek gondolt szalagot (22 mm), és az is félrecsúszott szerelés közben. (Meglehet, csak én vagyok szerencsétlen…) Mindenesetre újabb próbát teszek. Ajánlottak egy keskeny, ragacsos pántlikát, éppen csak olyan széleset, ami eltakarja a küllőlyukakat. Mielőtt szigetelőszalaggal próbálkoznék, ezt még megkísértem.
Szerkesztés vége
Szerkesztés (előző szerkesztés: 2013-08-12, 19:37)
A történet végkifejletéhez közeledik. Az új szalag pamutszövetből készült, 13 mm széles. Éppen befér az abroncs közepén körbefutó árokba. Ül a helyén, nem mocorog. Két oldalt a köpeny peremének is maradt hely a rugdalózásra. Ezek szerint a „faltól falig” szalag nem jó megoldás. Ez esetben legalábbis nem vált be.
Az eset tanulsága: a gyártó kutyaütő, mert nem adja meg, milyen szélességű pánt kell a kerékabroncshoz. Az alapvető méreteket ugyan közzéteszi, de éppen a mélyágy szélességét nem. A kereskedőktől pedig nem várható el ilyen jellegű ismeret. Jóhiszeműen 18 mm széles pántlikát javasolnak: ilyen kell a legtöbb MTB abroncshoz. Ha beüt a vész, éppen úgy találgatnak, próbálkoznak, mint jómagam.
Szóval ehhez a kerékabroncshoz 12–13 mm széles szalag kell, és nem árt a ragacsos megoldás.
Szerkesztés vége

Erre ajánlom

Városi forgalom, túrázás, hobbi MTB. Bírja a pocsék utakat, a könnyű terepet is, de csupán ezért ne hajtsunk úgy, mint az őrült köszörűs.

Komolyabb feladatokra nem való: Nicht ugri-bugri, aber langsam spazieren!

Ennyiért vettem
1800
Csatolt képek
Beretta Alu MT-240  2011 felni
Vörös Csepel - kifehérítve
Beretta Alu MT-240  2011 felni
Hosszú tömlő - rövid szelepház
Beretta Alu MT-240  2011 felni
Méretei
39 olvasó 97%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

oliver93 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Modern formavilág

-Szépen megmunkált fékfelület

-Az árához képest jó teljesítmény

Hátrány

Nagyon könnyen lehet bele 8-ast szerezni,rosszminőségű utakon csak óvatosan!

A padkát egyáltalán nem bírja. A fényezés kényes,könnyen le lehet karcolni. A "Csepel" felirat teljesen fölösleges,ráadásul egy nem Csepel bringán még hülyén is mutat!

Erre ajánlom

Városi használatra,sima aszfaltra

Ennyiért vettem
4200,kompletten
Csatolt képek
Beretta Alu MT-240  2011 felni
Beretta Alu MT-240  2011 felni
Beretta Alu MT-240  2011 felni
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vilmos23 avatar
376 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Árához képest nagyon jó kis felni a Beretta Alu MT-240.

Erősnek mondható persze ez fűzés kérdése is.

Duplafalú alu igy nem rozsdásodik el.

Joytech aggyal van használva sima acél küllővel.

100kg ig jól terhelhető a felett már érdemes egy izmosabb szegecseltet venni.

ha vigyáz rá az ember akkor sokáig ki tud szolgálni.

Fékbetétet szerintem érdemesebb lágyabbat rátenni.

Gumi köpeny könnyen le és felszerelhető rá.

Hátrány

Sajna ha nem vigyáz rá az ember akkor könnyen lehet bele szerezni 8-ast illetve felütést.

Tapasztalat

Eddig jól bírja a gyűrödést.

Erre ajánlom

városi használat és túra

Ennyiért vettem
4000 komplett kerékként
Csatolt képek
Beretta Alu MT-240  2012 felni
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

joccmocc avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Olcsó a Beretta Alu MT-240
  • Árához képest masszív (én kevesebbet vártam tőle)
  • Jól bírja a városi utakat
  • Nekem még a dizájnja is tetszetős
Hátrány
  • Gumiszerelésnél jól meg lehet vele szenvedni (Conti SuperPlus-szal jól megszenvedtem))
  • Könnyű megsérteni a felületet.
  • Egy nagyobb koccnál lett benne egy jó nagy milis nyolcas, meg az oldalfalát sikerült lenyalni, de ahhoz képest, amekkora ütést kapott, simán rosszabbra számítottam
Tapasztalat

Már a második biciklimen használom ezt a Beretta felnit, először hátul volt, most elölre került.
A kátyúk meg se nyekkennek neki, nagyon jól bírja a városi használatot.
Egy csúnya esést viszont megsínylett, kapott rendesen, lett is benne egy jó nagy nyolcas, meg kicsit elnyalódott az oldala, de ahhoz képest, hogy mekkora ütést kapott, jól viselte.

Erre ajánlom

Városi kerékpározásra, ha olcsón strapabíró kereket szeretnénk építeni.

Ennyiért vettem
3000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mik19 avatar
47 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- széles, egyzerűen tisztán tartható fékezőfelület
- jól tűri a kátyúkat
- gumiszereleléssel eddig nem volt gond, mindig könnyen ment
- szerintem jó ideig bírni fogja a Beretta

Hátrány

- a belső részén nagyon rosszul van kialakítva, rendszeres kivágta a belsőmet, hiába a felniszalag, szigetelőszalaggal odottam meg a problémát, körbetekrtem vele az egész kereket.

Ennyiért vettem
biciklimhez adták
Csatolt képek
Beretta Alu MT-240  2011 felni
Szerinted hasznos?

ssaacc avatar
60 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Olcsó.

- Az olcsó kerekek alapja a Beretta Alu MT-240.

- Mindenhol lehet kapni.

Hátrány

- Nem tetszik egyáltalán,

- szögletes, otromba dizájn,

- kivágta a gumim,

- az olcsó kerekek alapja.

Tapasztalat

Nagy sikerrel kivágta a gumim, lehelletnyivel alacsonyabb a pereme mint a mostaninak, ezért könnyebb a gumicsere is rajta, viszont könnyebben odacsípi a gumit a patkán. Olcsó kerekeket szerelnek vele: kiszakadtak a küllők nagyobb terhelés hatására. Persze nem mind egyszerre, folyamatosan mindíg csak egy, lecseréltem.

Újra használatba vettem, háromszor kellett centítozni, ez a hátsó kerékben volt.

Erre ajánlom

Városban rohangászni teljesen jó.

Csak saját felelősségre!

Ennyiért vettem
bringával jött
Csatolt képek
Beretta Alu MT-240  2011 felni
Beretta Alu MT-240  2011 felni
Szerinted hasznos?

DaveN11 avatar
48 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nem tűnik túl masszív darabnak a Beretta Alu MT-240, de ez csak a látszat!:D

Túrázni és városban használom, kapott már számos izmosabb kátyút de egy árva 8-as sincs benne még:)

A fékezőfelülete szép nagy, emiatt könnyű beállítani a fékpofákat.

Könnyű tisztítani

Talán minimálisan ha kopik, de nem is használok tesco pofákat!

Hátrány

A festése gyenge, nem szereti a karcolást... de ez szinte mindegyikre érvényes:)

Erre ajánlom

Bármilyen finomkodásra, ha nem dagonyázol meg darálsz!

Csatolt képek
Beretta Alu MT-240  2011 felni
Beretta Alu MT-240  2011 felni
Szerinted hasznos?

SamWarrick avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • olcsó
  • tartós
  • jól terhelhető a Beretta Alu MT-240
Hátrány

Nem tapasztaltam még hátrányát.

Tapasztalat

Előző olcsóbb kerékpáromon (Csepel Woodlands) noname duplafalú alumínium felnik voltak, amikben rendszeres centírozás mellett is folyton nyolcas volt. Ezt a felnit másfél éve nyúzom, eleinte 115 kilóval, később 95 körülivel, a kátyúkat próbálom kerülni, de jópárat összeszedtem már vele, centírózni még nem kellett soha. Nyílegyenes. Shimano Deore LX-hez kapott fékpofákkal használom, a fékfelületet pontosan lefedik, nem lógnak ki se alul, se felül, a felni kopása elhanyagolható. Felütéses defektem még nem volt 3-4 baron, legutóbb a belső küllő felöli része lyukadt ki, átnézve nem találtam semmi éles felületet vagy hibát, azóta nem lyukadt ki újra. A külsőt (Schwalbe Road Cruiser) csak vért izzadva sikerült rá visszaszenvedni. Mérete 622-19, gyári tömege 590g, nem ellenőríztem. Kb 1800 Ft lehet, annyiért megéri. Nekem a bringához volt.

Erre ajánlom

Jó kis magyar aszfaltra, gyenge terepre. Habár a kettő ugyanaz.

Ennyiért vettem
Csepel Elithez volt
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-11 (11 vélemény)
Rendezés

Méretek (felni)

 
külső szélesség (mm):

24


 
belső szélesség (mm):

19


 
abroncs falvastagsága (mm):

3


 
ETRTO méret:
  • 507 mm
  • 559 mm
  • 622 mm

 
felni magasság (mm):

22


 
szeleplyuk kompatibilitás:
  • Autószelep
  • Szingószelep

 
szín:
  • Fekete
  • Ezüst

 
végtelenítés:

Illesztett


 
fékfelület:

CNC-zett


 
küllőszám:
  • 32
  • 36

tömeg:
  • 470 g, 24×1,75"
  • 530 g, 26×1,75"
  • 590 g, 28×1,75"

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Beretta Alu MT-240-nel kinek van tapasztalata?
1 válasz
utolsó: 2015. márc.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Beretta Alu MT-240 termékkel kapcsolatban: