DT Swiss XR 350 felni

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.04.)
  • Listaár: 20.000 Ft

HASONLÓ felni TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

dr.anonimus avatar
296 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
  • Retek könnyű XR 350 -> ca350g
  • Hegesztett illesztés
  • Szegecselt
  • DT Swiss névvel lehet villogni
Hátrány
  • Iszonyat könnyen nyolcast kap
  • Felütni se volt nehéz a hátsót
  • Okádék módon eldolgozott illesztés
  • Szánalmasan vékony felületkezelés
  • Elképesztően drága
Tapasztalat

Egyik legnagyobb csalódás volt ez a felni a svájciaktól, rettentő pocsék az ellenállóképessége és árához képest nehéz. Ryde (Rigida) Edge MC1 plusz kétezerért kb 60g-al könnyebb...

Erre ajánlom

Nem ajánlom. XC-t nem bírja, városban is szétmenne.

4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés

Méretek (felni)

 
külső szélesség (mm):

22,2


 
belső átmérő (mm):

535


 
ETRTO méret:

559 mm


 
felni magasság (mm):

17


 
szeleplyuk kompatibilitás:

szingószelep


 
szín:

Fekete


 
ajánlott gumiméret:

1.5-2.1


 
végtelenítés:

SBWT hegesztett


 
szegecselés:

szimpla


 
fékfelület:

nincs


 
küllőszám:
  • 28l
  • 32l

tömeg:

350 g


DT Swiss logó

DT Swiss márka bemutatás

„Made in Switzerland.”

A DT Swiss AG története 1994-re nyúlik vissza, amikor a három alapító tag Marco Zingg, Maurizio D’Alberto és Frank Böckmann megvásárolja a Vereinigte Drahtwerke AG vállalatot, amely ekkor 28 fős létszámmal küllőket gyárt.

1995-ben megvásárolja és DT név alatt bevezeti a Hügi agyakat. Az agy eladás a cég forgalmának 40%-át teszi ki manapság. 1996-tól az amerikai piacon is jelen van a cég, mely 2003-ban felnikkel egészíti ki a kínálatát. Ekkoriban a DT az egyetlen vállalat, amely a kerék-alkatrészek teljes palettáját kínálja az agyaktól a küllőkön át a felnikig.

2001-ben piacra kerülnek az első, akkor még rugós rendszerű hátsó tagok, amelyek rövid idő alatt nagy sikereket érnek el a bringások körében. 2005-ben megjelennek az első levegős, teljesen újszerű csillapítási rendszerre épülő DT hátsó tagok.

2006-ban DT Swiss megvásárolja a Pace Cycles Ltd villagyártási szabadalmait, 2007-ben pedig beindul a karbon alkatrészek gyártása.

2010-ben a cég saját fejlesztésű teleszkóp-csillapítási rendszert dolgoz ki, és megkezdődik a Tricon kerekek gyártása. Ez évben egy új, 12 000 négyzetméteres gyártó- és raktárbázis kezdi meg működését Bielben.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű DT Swiss XR 350 termékkel kapcsolatban: