DT Swiss XR400 felni

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.06.)
  • Listaár: 17.500 Ft

HASONLÓ felni TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

blint587 avatar
63 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Eddig kb 600 km van benne, és nem kelletmég centírozni.

Elég széles darab, ami már manapság jellemző a tárcsás felnikre, és ennél fogva elég masszív is a DT XR400. Gyári leírás szerint 22mm es felni szallag kell hozzá, én 20 mm-nél nem találtam hirtelen nagyobbat, de ez is jól illeszkedik.

Mind drótperemes, mind kevlár peremes (hajtogatható) gumit relatíve könnyedén fel lehet rá rakni. Hajtogathatósat leszedni már más tészte.

Az illesztés kívülröl abszolút nem látszik, max csak a belső oldaon veszed észre hogy hol van, de láthatóan jó minőségű.

Hátrány

Ha fehéret veszel azon látszik az összes kis apró piszok, és karcok is jobban meglátszabnak, bár azért a fényezése elég vastag, tehát annyira könnyedén talán nem sérül az XR400.

Talán még az árát mondanám, de a minőségnek ára van.

 

Erre ajánlom

XC, akár versenyzésre is

Ennyiért vettem
fűzött kerék 45000
Csatolt képek
DT Swiss XR400  2013 felni
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés

Méretek (felni)

 
külső szélesség (mm):

23,8


 
belső szélesség (mm):

18


 
belső átmérő (mm):

544


 
ETRTO méret:

559 mm


 
felni magasság (mm):

17,8


 
szeleplyuk kompatibilitás:

szingószelep


 
szín:
  • fekete
  • fehér

 
ajánlott gumiméret:

1.5-2.25


 
max. keréknyomás (bar):

4


 
végtelenítés:

hegesztett


 
szegecselés:

szimpla


 
fékfelület:

nincs


 
küllőszám:
  • 28
  • 32

tömeg:

400


DT Swiss logó

DT Swiss márka bemutatás

„Made in Switzerland.”

A DT Swiss AG története 1994-re nyúlik vissza, amikor a három alapító tag Marco Zingg, Maurizio D’Alberto és Frank Böckmann megvásárolja a Vereinigte Drahtwerke AG vállalatot, amely ekkor 28 fős létszámmal küllőket gyárt.

1995-ben megvásárolja és DT név alatt bevezeti a Hügi agyakat. Az agy eladás a cég forgalmának 40%-át teszi ki manapság. 1996-tól az amerikai piacon is jelen van a cég, mely 2003-ban felnikkel egészíti ki a kínálatát. Ekkoriban a DT az egyetlen vállalat, amely a kerék-alkatrészek teljes palettáját kínálja az agyaktól a küllőkön át a felnikig.

2001-ben piacra kerülnek az első, akkor még rugós rendszerű hátsó tagok, amelyek rövid idő alatt nagy sikereket érnek el a bringások körében. 2005-ben megjelennek az első levegős, teljesen újszerű csillapítási rendszerre épülő DT hátsó tagok.

2006-ban DT Swiss megvásárolja a Pace Cycles Ltd villagyártási szabadalmait, 2007-ben pedig beindul a karbon alkatrészek gyártása.

2010-ben a cég saját fejlesztésű teleszkóp-csillapítási rendszert dolgoz ki, és megkezdődik a Tricon kerekek gyártása. Ez évben egy új, 12 000 négyzetméteres gyártó- és raktárbázis kezdi meg működését Bielben.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű DT Swiss XR400 termékkel kapcsolatban: