Mavic XC 717 Disc felni

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2011.08.)
  • Listaár: 15.500 Ft

HASONLÓ felni TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

Gabriel_mtb avatar
7 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • könnyű
  • nem deformálódik
Hátrány

Kb. 12-15.000 km után úgy döntött mindkét 717-es felnim, hogy levágja a szelepet a belsőről. Ez azt jelenti, hogy egy pillanat alatt leereszt a kerék.

Tapasztalat

A Mavic 517-es kerekeimnél nem tapasztalam hasonló problémát.

Erre ajánlom

Maraton és XC

Csatolt képek
Mavic XC 717 Disc  2007 felni
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

MRoby avatar
13 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

- Erős alapanyag

- Remek profil

- Egész könnyű (átlagosan 400g)

- Nagyon erős

- Hegesztett illesztés

- Könnyű a külsők felhelyezése

- Made in France

Hátrány

- Visszafogott matricázás

- Amikor még X317 volt a neve, több színben volt kapható

- Nem éppen olcsó darab

Tapasztalat

Egy igazi klasszikus a felnik piacán, már jó 10 éve változatlan formában gyártják. Véleményem szerint kaphatott volna egy kicsit hivalkodóbb matricázást, így semmivel sem tűnik drágábbnak, mint egy 5000 forintos modell...

Erre ajánlom

XC-AM felhasználásig bármire.

Ennyiért vettem
13.600,-
Mért tömeg
408 g
Csatolt képek
Mavic XC 717 Disc  2009 felni
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

lgabster avatar
25 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • MAVIC!!!
  • évek óta szinte változatlan = jól megtervezték így még mindig hibátlanul teljesít
  • masszív profil --> brutálmerev
  • felütéseket jól bírja
  • heggesztett illesztések
  • gumicsere nálam 1 percen belül (hajtogatható gumit, gumileszedő nélkül)
  • szolíd külső
  • tartós felületkezelés
Hátrány
  • a minőséget meg kell fizetni
Tapasztalat

XC-re használom, de aszfalton is megtekertem párszor. XT agyakkal, DT küllökkel szépen gurul. Nem hozza zavarba a kőtengeres ösvény, macskakő, murva. Kanyarban is jól tartja a bringát.

Egy tapasztalat:
Már sötétben szaggattam hazafelé egy aszfaltos lejtőn, amin nem vettem észre egy alattomos 3centis éles peremes kátyút. Persze teli találat! Már fogtam a fejem, hogy az alig 1 hónapos felnibe sikerült beletegyek egy olyan felütést, amit senki nem szed ki. Viszont amikor megpörgettem a kereket, még egy hajszálnyi kis nyolcas sem volt benne. Itt lopta be magát a szívembe. Előző felnijeimet ezzel a manőverrel dobhattam volna a kukába. 
Le nem cserélném (max. egy SLR-re:)

Erre ajánlom

XC mindenek felett

Ennyiért vettem
13000
Mért tömeg
395 g
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés

Méretek (felni)

 
abroncs falvastagsága (mm):

3


 
belső átmérő (mm):

534


 
ETRTO méret:

559 mm


 
felni magasság (mm):

25


 
szeleplyuk kompatibilitás:
  • Autószelep
  • Szingószelep (gyári közbetétgyűrű alkalmazásával)

 
szín:

Fekete


 
szegecselés:

Szimpla


 
fékfelület:

Nincs


 
küllőszám:
  • 32 lyukas
  • 36 lyukas

tömeg:

395 g


Mavic logó

Mavic márka bemutatás

A Mavic egy 1889 óta létező francia kerékalkatrész és kerékpáros felszerelés gyártó cég. Minden a francia Alpok szívében kezdődik. A Mavic mögött álló csapat elég sok időt tölt itt kerékpározással, akár azért, hogy új termékeket teszteljenek és fejlesszenek, akár csak a kerékpározás öröméért. Találhatóak itt kanyargós hegyi utak, szűk ösvények, és durva downhill pályák is- minden adott az inspirációhoz.

1934-ben Antonim Magne a Tour de France-on tesztelte a cég új Duralumin abroncsait. Mivel a szabályzat tiltotta ezeket az abroncsokat, fa mintázatúra lettek festve, és teljes titokban tartották, hogy ilyenekkel versenyzik. Antonim Magne elnyerte a sárga pólót… A Dura abroncsok 750 g-ot nyomtak, szemben az 1,2 kg-os acél abroncsokkal.

A ’80-as években pár kalandvágyó fiatal átlépte a hagyományos bringázás határait, és elkezdték a bringás motokrosszt és a hegyi kerékpározást. A Mavic felismerte- és helyesen-, hogy ez nem csak egy múlandó hóbort. 1983-ban piacra kerültek a cég első mtb és bmx abroncsai.

1994-ben a „kerék mint komplett rendszer” gondolkodás elvezetett az aerodinamikus Cosmic kerékszett piacra dobásáig, ráadásul alumínium, és karbon kivitelben is. 1999-ben a Mavicnak sikerült asztaltársaságává szervezni a két nagy gumi gyártót, a Michelin-t, és a Hutchinson-t. Az eszmecsere eredménye: az UST belső nélküli rendszer. Kisebb tömeg, és felütésveszély mentesség jellemzi az azóta is használt találmányt.

2008-tól a kerekek mellett bringás cipők és ruházat is megtalálható a Mavic kínálatában.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mavic XC 717 Disc termékkel kapcsolatban: