Mavic D321 felni

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2003
  • Listaár: 16.000 Ft

HASONLÓ felni TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

öcsi avatar
149 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

A Mavic D321 illesztése hegesztett ami szépen le is van csiszolva. Kapható volt 32 és 36 lyukasként. Könnyű. Szép és tartós a festése ami nehezen pattoghat le. Gumit nem nehéz feltenni. Eddig még sose kellett centírozni. Duplán szegecselt.

Hátrány

Már nem kapható.

Tapasztalat

Régen a Demokban használtam meg a P1-ben. 

 

Igazából már eléggé régi darab és hihetetlen hogy régen még volt a "leggyengébb" felnikben is olyan minőség amik manapság megfizethetetlen kategóriába tartoznak. Ami nekem volt az még régen a 2005-ös gyári Demok felnie volt. Mindent túl él.

Erre ajánlom

- Mindenre

Mért tömeg
680 g
Csatolt képek
Mavic D321  2005 felni
Demo 8 (2005)
Mavic D321  2005 felni
P1 (2005)
Mavic D321  2005 felni
Demo 8 (2006)
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

clm avatar
54 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-nagyon erős
-centírozni idáig még nem kellett
-könnyebb, mint a Double Track

Hátrány

Eddig még nem tapasztaltam.

Tapasztalat

Nagyon jó felni megéri az árát. Eddig ez a legjobb felnim ha Dt küllőkel fűzöd akkor megölhetetlen.

Erre ajánlom

DH, FR, Dirt, 4X, Enduro

Ennyiért vettem
komplett kerékben volt
Csatolt képek
Mavic D321  2003 felni
Szerinted hasznos?

Fila0525 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Ütheted-vághatod mégsem lesz nyolcas vay toájs benne! Ku...........va ngyot kell perecelj vele hogy baja legyen.

Hátrány

Hát nem is tudom...nem tapasztaltam eddig. Talán mintha lazulnának a küllők benne.

Tapasztalat

Eddigi legjobb választás és az ára is türhető.

Erre ajánlom

FR/ DH

Ennyiért vettem
60 font
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

rob avatar
rob
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, vitrin/garázs bicósként használtam
Előny
hegesztett, 36 mm széles, csak tárcsafékkel használható felni. brutál erős. jól megfűzve egész életedben nem lesz vele probléma.
Hátrány
talán egy kicsit nehéz, de hát ne legyünk telhetetlenek.
Tapasztalat
az első kerék ~ 1200 gramm, a hátsó meg ~ 1400 gramm a féktárcsa, felniszalag, belső és külső NÉLKÜL. nem kevés... de szétverhetetlen.
Erre ajánlom
fr/dh/urban/4x mindenre, ahol durvulnak.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Mavic logó

Mavic márka bemutatás

A Mavic egy 1889 óta létező francia kerékalkatrész és kerékpáros felszerelés gyártó cég. Minden a francia Alpok szívében kezdődik. A Mavic mögött álló csapat elég sok időt tölt itt kerékpározással, akár azért, hogy új termékeket teszteljenek és fejlesszenek, akár csak a kerékpározás öröméért. Találhatóak itt kanyargós hegyi utak, szűk ösvények, és durva downhill pályák is- minden adott az inspirációhoz.

1934-ben Antonim Magne a Tour de France-on tesztelte a cég új Duralumin abroncsait. Mivel a szabályzat tiltotta ezeket az abroncsokat, fa mintázatúra lettek festve, és teljes titokban tartották, hogy ilyenekkel versenyzik. Antonim Magne elnyerte a sárga pólót… A Dura abroncsok 750 g-ot nyomtak, szemben az 1,2 kg-os acél abroncsokkal.

A ’80-as években pár kalandvágyó fiatal átlépte a hagyományos bringázás határait, és elkezdték a bringás motokrosszt és a hegyi kerékpározást. A Mavic felismerte- és helyesen-, hogy ez nem csak egy múlandó hóbort. 1983-ban piacra kerültek a cég első mtb és bmx abroncsai.

1994-ben a „kerék mint komplett rendszer” gondolkodás elvezetett az aerodinamikus Cosmic kerékszett piacra dobásáig, ráadásul alumínium, és karbon kivitelben is. 1999-ben a Mavicnak sikerült asztaltársaságává szervezni a két nagy gumi gyártót, a Michelin-t, és a Hutchinson-t. Az eszmecsere eredménye: az UST belső nélküli rendszer. Kisebb tömeg, és felütésveszély mentesség jellemzi az azóta is használt találmányt.

2008-tól a kerekek mellett bringás cipők és ruházat is megtalálható a Mavic kínálatában.