Mavic D321 felni

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2003
  • Listaár: 16.000 Ft

HASONLÓ felni TERMÉKEK




öcsi avatar
149 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

A Mavic D321 illesztése hegesztett ami szépen le is van csiszolva. Kapható volt 32 és 36 lyukasként. Könnyű. Szép és tartós a festése ami nehezen pattoghat le. Gumit nem nehéz feltenni. Eddig még sose kellett centírozni. Duplán szegecselt.

Hátrány

Már nem kapható.

Tapasztalat

Régen a Demokban használtam meg a P1-ben. 

 

Igazából már eléggé régi darab és hihetetlen hogy régen még volt a "leggyengébb" felnikben is olyan minőség amik manapság megfizethetetlen kategóriába tartoznak. Ami nekem volt az még régen a 2005-ös gyári Demok felnie volt. Mindent túl él.

Erre ajánlom

- Mindenre

Mért tömeg
680 g
Csatolt képek
Mavic D321  2005 felni
Demo 8 (2005)
Mavic D321  2005 felni
P1 (2005)
Mavic D321  2005 felni
Demo 8 (2006)
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Mavic logó

Mavic márka bemutatás

A Mavic egy 1889 óta létező francia kerékalkatrész és kerékpáros felszerelés gyártó cég. Minden a francia Alpok szívében kezdődik. A Mavic mögött álló csapat elég sok időt tölt itt kerékpározással, akár azért, hogy új termékeket teszteljenek és fejlesszenek, akár csak a kerékpározás öröméért. Találhatóak itt kanyargós hegyi utak, szűk ösvények, és durva downhill pályák is- minden adott az inspirációhoz.

1934-ben Antonim Magne a Tour de France-on tesztelte a cég új Duralumin abroncsait. Mivel a szabályzat tiltotta ezeket az abroncsokat, fa mintázatúra lettek festve, és teljes titokban tartották, hogy ilyenekkel versenyzik. Antonim Magne elnyerte a sárga pólót… A Dura abroncsok 750 g-ot nyomtak, szemben az 1,2 kg-os acél abroncsokkal.

A ’80-as években pár kalandvágyó fiatal átlépte a hagyományos bringázás határait, és elkezdték a bringás motokrosszt és a hegyi kerékpározást. A Mavic felismerte- és helyesen-, hogy ez nem csak egy múlandó hóbort. 1983-ban piacra kerültek a cég első mtb és bmx abroncsai.

1994-ben a „kerék mint komplett rendszer” gondolkodás elvezetett az aerodinamikus Cosmic kerékszett piacra dobásáig, ráadásul alumínium, és karbon kivitelben is. 1999-ben a Mavicnak sikerült asztaltársaságává szervezni a két nagy gumi gyártót, a Michelin-t, és a Hutchinson-t. Az eszmecsere eredménye: az UST belső nélküli rendszer. Kisebb tömeg, és felütésveszély mentesség jellemzi az azóta is használt találmányt.

2008-tól a kerekek mellett bringás cipők és ruházat is megtalálható a Mavic kínálatában.