DT Swiss XR 4.2d felni

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 15.000 Ft

HASONLÓ felni TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

MRoby avatar
13 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon jó minőségű minden szempontból:

- könnyű (401g)

- szép

- igényes illesztés (kiegyensúlyozott hegesztés)

- erős

- svájci gyártás

Hátrány

Két hátránya van csupán:

- nem ingyen osztogatják (sajnos a közvetlen vetélytárs Mavic XC717 Disc típushoz igazították az árát)

- nálam nehéz rátenni a legtöbb külsőt (kevláros típusokhoz is többnyire szerszámot használok)

Erre ajánlom

All Mountain felhasználásig bezárólag bármire ajánlom!

Ennyiért vettem
14.600,-
Csatolt képek
DT Swiss XR 4.2d  2009 felni
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szami avatar
9 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
A 90 kilómat simán bírja, igaz nem vadulok vele. Centírozni még nem kellett. A gumit könnyű rárakni, és iszonyat könnyű (400 gr).
Hátrány
Még nem tapasztaltam.
Tapasztalat
Ár/teljesítmény csak azért 4 répa, mert olcsóbban is van ilyen súlyban lévő felni.
Erre ajánlom
XC versenyzés, maratonozás, de nem durvulásra, ahhoz túl könnyű.
Ennyiért vettem
kerékszettben volt
Csatolt képek
DT Swiss XR 4.2d  2010 felni
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ichneumon avatar
51 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Profi kidolgozás, alacsony tömeg, könnyű gumi felrakás, DT na. Eddig nem kellett cenzírozni, pedig volt vele szerencsétlen landolásom. A mavic XC717-hez tudnám hasonlítani színvonalban, és árban.
Hátrány
Nem tapasztaltam semmit.
Erre ajánlom
XC
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés

Méretek (felni)

 
ETRTO méret:

559 mm


 
szeleplyuk kompatibilitás:

autószelep és szingószelep


 
szín:
  • fekete
  • fehér

 
végtelenítés:

hegesztett


 
szegecselés:

szimpla


 
fékfelület:

nincs


 
küllőszám:

32 lyukas


tömeg:

400


DT Swiss logó

DT Swiss márka bemutatás

„Made in Switzerland.”

A DT Swiss AG története 1994-re nyúlik vissza, amikor a három alapító tag Marco Zingg, Maurizio D’Alberto és Frank Böckmann megvásárolja a Vereinigte Drahtwerke AG vállalatot, amely ekkor 28 fős létszámmal küllőket gyárt.

1995-ben megvásárolja és DT név alatt bevezeti a Hügi agyakat. Az agy eladás a cég forgalmának 40%-át teszi ki manapság. 1996-tól az amerikai piacon is jelen van a cég, mely 2003-ban felnikkel egészíti ki a kínálatát. Ekkoriban a DT az egyetlen vállalat, amely a kerék-alkatrészek teljes palettáját kínálja az agyaktól a küllőkön át a felnikig.

2001-ben piacra kerülnek az első, akkor még rugós rendszerű hátsó tagok, amelyek rövid idő alatt nagy sikereket érnek el a bringások körében. 2005-ben megjelennek az első levegős, teljesen újszerű csillapítási rendszerre épülő DT hátsó tagok.

2006-ban DT Swiss megvásárolja a Pace Cycles Ltd villagyártási szabadalmait, 2007-ben pedig beindul a karbon alkatrészek gyártása.

2010-ben a cég saját fejlesztésű teleszkóp-csillapítási rendszert dolgoz ki, és megkezdődik a Tricon kerekek gyártása. Ez évben egy új, 12 000 négyzetméteres gyártó- és raktárbázis kezdi meg működését Bielben.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű DT Swiss XR 4.2d termékkel kapcsolatban: