Remerx Aero felni

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.06.)
  • Listaár: 5.000 Ft

HASONLÓ felni TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

colnagoitaliano avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Olcsón fenn lehet tartani. Ár-érték arányban nagyon jónak mondható. Annak ellenére,hogy nehéz, elég jól gurul és merev. Ha karban van tartva, örök életű! Tőlem nagyon sokat kapott, rengeteg kátyút, sok-sok kilométert, sokszor meglepődtem, hogy ekkora kátyútól sem lett semmi baja. Nem lehet kinyírni, egy igazi tank! Az ára elég kedvező, a pénzét megéri! A külsőt igenkönnyű rá föltenni, jól is tartja, 8-10 baros nyomáson is! 

Hátrány

Több,mint 20 000km után, sok centírozás után egy-két küllő megadja magát. Nehéz! Nekem,a Dema Vittaromhoz volt gyárilag, 36 küllős, lemértem: az első 1070 gramm, a hátsó pedig 1230 gramm, persze defektvédő szalaggal együtt. Ez így 2,3 kg-os kerékszettet jelent,ami elég sok. 

A fékpofákat főként nagy melegben,mintsem esőben zabálja.

Nagy szélben ide-oda rángatolódzik, néha veszélyes is tud lenni.

Lejtőkön szinte akármilyen jó áttételekkel sem tudtam felgyorsulni 75 kmh fölé.

Erre ajánlom

kezdő országútis edzésekre, hosszú távokra, túrázgatásokra.

Ennyiért vettem
gyárilag volt a bringához
Csatolt képek
Remerx Aero  2007 felni
Ezüst színben szép, kirívó.
Remerx Aero  2007 felni
a kosz az ezüst színen alig látszódik.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gyugyo1010 avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon masszív szerkezet a Remerx Aero, van benne anyag.
Jól tolerálja a rosszabb utakat is.
Jó a fékhatása.
Jól néz ki ez a Remerx felni.

Hátrány

Ha kemény fékpofákat veszel hozzá, hajlamos a kopásra a felni.
1 év után kezdtek eltörni a küllők.
 

Tapasztalat

2008 ban vettem egy 2006-os Csepel Tour-t, használtan, 65.000.ft-ért, és azon voltak.
Nem tudom ki használta, mire, de a küllők sorba potyogtak ki a felniből.
Mivel a gyári fékei a Tournak nem valami jók (álítólag), így a fékerőről nem tudok sokat mondani.
Nekem a 70 kilómmal nem volt gondom a megállással, pedig bimbes-dombos vidéken lakom.
Most épp pihen a felni, mert az előző noname országútimon volt 2 noname szürke, pillekönnyű felni, az van rajta vagy 3 éve. Érdekes, h ebből nem kezdtek kipotyogni a küllők...
De amint lesz főlős pénzem, úrjafűzetem az Aerokat, és visszarakom a bicajra.
Kben pont most újítom, (vészmegoldás, nem penge cuccokat kap) kap jobb patkófékeket (Saccon escort, fekete) 
Kíváncsi vagyok, hogy ezekkel a fékekkel milyen lesz az Aero fékhatása.

Erre ajánlom

Én melóba járásra, túrákra.
Rosszabb minőségű utakra. (balonosabb gumikkal)

Ennyiért vettem
2006-os Csepel Tour-on volt.
Mért tömeg
500 g
Csatolt képek
Remerx Aero  2006 felni
Itt már hiányzik pár küllő az elsőből...
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • nehéz (500 gramm fölött van valamivel) de masszív az Aero, van benne anyag.
  • Jól tolerálja a rossz utakat, nem mutatott rajta hülyén a 20-as blizzard se a később rákendált kenda ballonosabb (rossz utakra az).
  • Garantáltan olcsó, ellenben NEM SZAR a Remerx Aero. Csehország nem kelet, a Favorit nem XB3 meg nem csepel, sokkal értékesebb. Ugyanígy a Remerx-Author-Barum-Rubena... jó minőség. Meg Skoda. Prága. Cseh sörök. Chelsea fülvédős portása.
  • Ezüst! Megunhatatlan.
  • Félaero-profil, ugyan "papíron" nem jelent előnyt, gyakorlatban meg tudatalatti teljesítményfokozó.
Hátrány
  • Igazából a tömege, nomeg az, hogy kevés helyen kapni, nomeg az, hogy újabban sok 15-ös belső szélességűt látni feketében, meg az, hogy mégsem mavic.
  • A fékezőfelületről nagyon nem tudok nyilatkozni, mert "szomszédfiú gépe", alig 400 km-t használtam.
Tapasztalat

Korábban véleményeztem a Csepel Touringot, aminek ez a gyári kerékszettje, vagyis ezzel az Aero felnivel fűzött kerék. Garantáltan nem tömegbajnok, de nincs miért szégyenkeznie! Ugyan nem egy Mavic Open pro, de nem sokkal nehezebb, mint egy Ambrosio Excursion pl. és néz ki olyan jól, főleg a csúnya matricák nélkül.

Nem is lenne igazságos összevetni méregdrága felnikkel, mert ez... nem az! De ha olcsón akarsz elfogadható tömegű kerékszettet fűzni, vegyél egy pár ilyet, egy pár tiagra agyat (25 euró talán?) meg pár sima rozsdamentes küllőt aztán uccuneki. További súlyos grammokat nyerhetsz jobb küllőkkel, felniszalaggal, belsővel-külsővel.. Szóval ez a felni nem elvetendő ötlet, ha csak olcsón akarsz jó kerékszettet..

 

Nem olyan pille, mint a szintén nevetségesen olcsó "sun assault", de ebben érdemi anyag van, ami nem fog megnyaklani alattad. Ajánlott termék.

Erre ajánlom

Próbáld ki, amúgy országútra-túrázásra-városi verető masinába. Az ilyen olcsó felniket bármire be lehet fogni!

 

 

Csatolt képek
Remerx Aero  2006 felni
Remerx Aero  2006 felni
hát nem high-end, de tökéletes.
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés

Méretek (felni)

 
külső szélesség (mm):

20


 
belső szélesség (mm):

14


 
ETRTO méret:

622 mm


 
felni magasság (mm):

22


 
szín:
  • Fekete
  • Ezüst
  • Piros

 
küllőszám:

36 lyukas


Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Remerx Aero termékkel kapcsolatban: