WTB DX23 felni

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 5.500 Ft

HASONLÓ felni TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

Sallay Zoli avatar
85 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Olcsó, elég nagy a fékezőfelülete, strapabíró, jól tűri az ütéseket. 

Hátrány

Eddig nincs vele gond.

Tapasztalat

Trekking méretben használom, gyárilag fűzött kerékben. Centrírozni az eddig megtett kb. 2000 km alatt nem kellett. Nem kifejezetten könnyű és szép felni, de eddig csak jót tudok róla mondani. A fékezhetősége jó átlagos, "nem eszi" a fékpofát.

Erre ajánlom

Városba és általános használatra.

Ennyiért vettem
4500 (teljes gyárilag fűzött kerék!)
Csatolt képek
WTB DX23 felni
WTB DX23 felni
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

johnny336 avatar
91 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Több, mint 1000 km, centrír nélkül, pedig kapott terepet is rendesen a DX23-am.

Műanyag gumileszedővel kényelmes, és gyors a kerékcsere.

Tömege alacsonyabb kategóriatársainál, illetve néhány disces felninél is.

 

Hátrány

A fékfelület gyorsan melegszik - ez mondjuk pofa függő is...

Érdemes jó minőségű felniszalagot használni, különben elnyírod a szelepet.

Tapasztalat

Fékfelület kellemesen érdes a WTB DX23-nél, de a gyári B+ fékpofákkal nagyon melegedett, intenzívebb igénybevételnél pillanatok alatt felmelegedett, nyúlóssá vált, Zugligetben egyszer majdnem bepottyantam a fák közé - aztán tárcsára váltottam.

Strapabíró, jól tűri a durvább, köves terepet, illetve a fantasztikus pösti utakat.

Sajnos csak B+ V-fékkel próbáltam, kiváncsi lennék, egy komolyabb Deore-hoz mit szólna.

Erre ajánlom

Hobbi XC, városba

Ennyiért vettem
Bringán volt
Mért tömeg
470 g
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szilágyi zoli avatar
74 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Fékezőfelülete, jó nekem nem volt vele bajom, V-fékkel használtam.
  • Nem kell gyakran centírozni a kereket, a felütéseket is jól tűri.
  • Bármilyen jobb minőségű fékpofa jó hozzá, én egy BikePozitive fékpofát használtam hozzá.
  • Könnyű feltenni/leszedni a gumit róla.
  • Nagyon tartós darab ha arra használják amire tervezték.
  • Az illeszkedések nagyon jó minőségűek.
Hátrány
  • Talán az hogy  ebbe is a 8-as hamarabb bele megy  a kelleténél, de így se kell gyakran centírozni.
  • Ezt az egy hátrányát tapasztaltam.
Tapasztalat

Én 1 év-ig használtam ez idő alatt nem volt vele semmi prolémám.

Csak ajánlani tudom mindenkinek aki XC-zik, vagy a városba teker.

Erre ajánlom

XC, városi tekerés.

Ennyiért vettem
Bicikli volt
Csatolt képek
WTB DX23  2008 felni
WTB DX23  2008 felni
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

MakakkO avatar
23 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Nem emlékszem rá, hogy lett-e volna problémám a fékezőfelülettel, mivel az utóbbi időben tárcsafékkel használom.

Én B+ fékpofát használtam, tökéletes volt.

A gumifelrakás általában könnyű volt: 1.95-ös, 2,1-es és 2.0-ás hibátlanul felment rá, 1,75-ös már kicsit nehezebben.

Kifejezetten könnyű felni, mért adatok szerint az egyik 478 a másig 480 grammos.

Az illesztések szépek.

már 2 éve használom... 

Hátrány

A hátsómban felnim egy kicsit üt, és egyre többször kapok bele 8-ast, pedig DT küllőkkel van fűzve a kerék...

Erre ajánlom

XC,  túra, város de inkább az utóbbi kettő és 70 Kg alatti súlyig

Ennyiért vettem
Bicóval volt
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Makky avatar
164 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, versenyzőként használtam
Előny
  • Van rajta kopásjelző.
  • Normális tömeg (~480g)
  • Jó illesztés.
  • A gumit viszonylag könnyű föl-leszedni.
Hátrány
  • Nem szegecselt.
  • A fékezőfelület lehetne egy kicsit magasabb is. (De láttam már vékonyabbat is, szóval elmegy.)
  • Elég vékony felnivédőszalag kell bele. Egy átlagos MTB szalag nem biztos, hogy jó lesz.
  • Nekem kínszenvedés volt úgy fölrakni a gumit, hogy rendesen a helyére ugorjon mindenhol. Mindenféle trükköt be kellett vetnem. Egy felniben ez az, amit a legjobban tudok utálni. (Lehet, hogy másik, vagy más méretű gumival jó, de ez a gumi meg más felnikkel is jó volt... Maxxis Overdrive 26x1.75)
Tapasztalat
Még csak befűztem, meg mentem vele párszor, de a gumi felrakása, hogy ne legyen benne tojás annyira felidegesített, hogy már így előre megkapja az értékelést. (Mivel könnyű is vagyok, meg többnyire ez is országúton fog futni, meg enyhe terepen, így nem hiszem, hogy túl sűrűn kéne majd centírozni, ha mégis, akkor majd bővítem a véleményem.)
Erre ajánlom
Hát igazából ennyi pénzért szerintem lehet jobbat is venni. Egyébként edzésre, városba meg ilyesmi.
Ennyiért vettem
4200
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés

Méretek (felni)

 
belső szélesség (mm):

18


 
ETRTO méret:
  • 559 mm
  • 622 mm

 
szeleplyuk kompatibilitás:

autószelep és szingószelep


 
szín:

fekete


 
végtelenítés:

illesztett


 
fékfelület:

CNC-zett


 
küllőszám:

32 lyukas


tömeg:
  • 460 (26")
  • 520 (28")

WTB logó

WTB márka bemutatás

A WTB-t (Wilderness Trail Bikes) 1982-ben alapították a kaliforniai Marin County-ban, attól az igénytől vezérelve, hogy tartós és megbízható hegyikerékpár specifikus alkatrészeket gyártsanak.

Akkortájt az mtb-ket még legfőképpen összetákolt furcsaságokként lehetett csak jellemezni. A WTB alapítóit elkapta az érzés, ahogy a poros ösvényen bringáztak, és elkezdtek erre alkalmas alkatrészeket gyártani a saját bringáikra. Nem sok kellett ezután, és a helyi vázgyártók elkezdték keresni a WTB csúcsminőségű alkatrészeit. A szenvedélyből sikeres vállalkozás lett.

Manapság a cég körül sok minden változott, a kiindulásként használt szűk garázs megnőtt, az alkatrészek pedig folyamatosan követik a kerékpárosok újabb igényeit, és már a világ minden táján kaphatóak. Nem csak mtb, hanem közlekedős, túra, és országúti kerékpárokra is kínálnak alkatrészeket, főleg kerék-komponenseket. Ami nem változott, az az elhivatottság, hogy tartós, megbízható, nagy teljesítményű termékeket tegyenek a bringások elé.

A WTB-nél hiszik, hogy a kerékpározás alapeleme a személyes, társadalmi és környezeti jólétnek, ami pozitívan hat a közösségre, és a bolygóra egyaránt. A cég feladatának érzi, hogy ne csak a vásárlói, de a dolgozói is elégedettek legyenek, a korrekt bérezésnek, és a személyes fejlődés lehetőségének köszönhetően.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű WTB DX23 termékkel kapcsolatban: