Rodi Airline Evo felni

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.05.)
  • Listaár: 5.600 Ft

HASONLÓ felni TERMÉKEK



1-8 (8 vélemény)
Rendezés

ThePunker avatar
3 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Iszonyatosan masszív, 120kg vagyok, semmi nyolcas, szép. Figyelem! 16mm-es küllőanyákkal lehet csak befűzni.

Hátrány

Dögnehéz, fűzni egy rémálom, matricát gyorsan ledobta. Fékbetétet nagyon oda kell állítani, mert elég keskeny a fékfelület.

Erre ajánlom

Outi, fixie, városi.

Ennyiért vettem
7000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Stwebono avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Brutálisan masszív Felpörgeted és visz :D
Hátrány
Érezhetően nehezebb mint egy nem magas profilú alufelni. A fehér felni igényes, szereti ha tisztán tartják Nem nyeli el az úthibákat
Tapasztalat
Tipikus sztori, kimentem bringázni, beérvén a városban buszmegállóban gyönyörűszéplányka, a fejem akaratomon kívül fordul utána, majd hopp egy igencsak combos kátyú. Természetesen észre vettem, de már csak annyit reagálhattam rá, hogy "baz..". A nyelvemre rendesen ráharaptam, a lábujjam nem tudom mit művelt a cipőben, de a körmömből letört egy adag és nem csak a csuklóim, de a könyökeim is rendesen megérezték az egészet. A felnik viszont köszönik szépen, jól vannak. A hátsóban van egy kis nyolcas, de lehet hogy már régebben beköltözött. A szervizben anno, mikor meg szerettem volna rendeltetni velük, azt mondták, hogy inkább ne, mert gyenge cucc, nehéz is, meg amúgy is, ilyesmit a fixis majmok vesznek. Hát nekem bejött a két Rodi Airline Evo.
Erre ajánlom
Edzésre rosszabb minőségű utakon is akár. Hobbi bringázásra
Ennyiért vettem
12580 a kettőért
Csatolt képek
Rodi Airline Evo felni
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kenny avatar
105 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 3 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Hátra vettem egyet, mert az előző felnim megadta magát. Ez maga az álom!

Súlyánál fogva nagyon merev, nehéz felütni, pedig sikerült már megkátyúzni úgy, hogy koppant a felni.

32 küllős verzióban vettem.

Nagyon szép a matricázása.

Fékfelület szép nagy, nekem a szélesebb betétek is elférnek rajta.

Egyes gumikat fel kell rá birkózni :)

Hátrány

Talán a súlya, viszont ide magyar utakra kell is az anyag.

Erre ajánlom

Remek felni, előre is meg fogom venni a párját!

Ennyiért vettem
6000
Csatolt képek
Rodi Airline Evo  2015 felni
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

KRM avatar
37 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, csak kipróbáltam, virsli gumis/oútisként
Előny

Szép illesztés
Fékező felület barázdált, mint a régi bakelit lemez
Elég merevnek is tűnik az Airline Evo
Köpenyt majdnem kézzel is rá tudtam tenni, nem volt szenvedős
Mutatós darab a Rodi Airline Evo

Hátrány

Még nem találtam, de majd update-elem.

Update: Még mindig nem találtam, pedig jó ideje meg vannak :D

Tapasztalat

Még nem voltam vele próbakörön, de az eddigieket muszály kiadni magamból :D Használati tapasztalatokkal, képpel még bővítem, miután elvittem betörni és egy ideje már használom.

Bajnokéktól vettem 5900 pénzért, mert csak ott találtam 36 lyukast feketében. Sapim küllőkkel és a 2007-es Tiagra hátsó aggyal fűztem. Itt a Testbike-on olvastam, hogy nem szar és a képek között is voltak sokan akik ilyet használnak fixin, meg outin, ezért esett rá a választás. Az egyik küllőlyuk nem volt teljesen kifúrva, de épp egy kicsit, azon segítettem és mivel én autó szelep párti vagyok, ezért a szeleplyukat is fel kellett fúrnom, nem lett szép, de nem látszik, ha nem azt nézi valaki.
23-as CST Czar köpeny van rajta, Schwalbe belső (AV 40mm) és 14mm-es Schwalbe szalag.

Update: Első kerék is ezzel lett építve, Sora aggyal és 32db Sapim küllőkkel. 8ast nem ismerik, pedig voltam vele ratyi utakon. Nem tudom, hogy másik felnikre milyen könnyen megy fel a köpeny, de nem kellett szenvednem a le- és felrakásnál. Szelepet is váltottam, Conti belső elöl hátul 60mm-es szingóval.

Ennyiért vettem
5900
Csatolt képek
Rodi Airline Evo  2013 felni
Rodi Airline Evo  2013 felni
12 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tucana avatar
122 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Megfizethető.

Szép megjelenés.

Igényes marticák.

Duplafalú.

Szép, belülről szegecselt illesztések (képen).

Magas pereme van.

13C-re van tervezve, de nekem simán viszi a 28C-t is.

Az illesztéseknél ki van súlyozva a szelep.

Egy párszor felütöttem már, de még nem csípte ki a belsőt.

Nem olyan könnyű nyolcast, tojást rakni bele.

Hátrány

Nagyon nehéz a külsőt fel, illetve le venni.

Meglátszódnak rajta a karcolások.

Mivel fehér színű ezért a kosz nagyon megmarad rajta.

Igénytelenül vannak kifúrva a küllőlyukak.

Szerintem a legnagyobb hátránya: Nagyon vékony a fékező felülete ezért mikor új fékpofát vettem bele az alsó és a felső részét le kellet vágnom hogy ne a gumit és a fehér felületet fogja. Azért ezt megcsinálhatták volna rendesen...

Tapasztalat

Fékbetét vásárlásánál figyelünk oda, és ne a belevaló országúti betétet vegyük, mert az iszonyatosan eszi a fékfelületet, ha tehetjük mindenféleképpen teljesen gumi alapú mountain bike fékbetétet tegyük bele. Nagyon tud tőle nyikorogni az első, de nagyobb a felülete, ezáltal a fékerő is nagyobb lesz és a keverék se mindegy.

Mikor megvettem nem annyira bíztam benne, mivel a Rodi gyártotta, de kellemesen csalódtam ebben a felniben :)  .

Erre ajánlom

Országútira, Fixire, SS gépekre.

Ennyiért vettem
4000Ft/db
Csatolt képek
Rodi Airline Evo  2012 felni
Rodi Airline Evo  2012 felni
Rodi Airline Evo  2012 felni
Illesztések.
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Benszee avatar
12 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, kevesebb mint 1 hónapig, brutálfutárként használtam
Előny

Erős

Jó minőségű illesztések

Gumma könnyen felmegy rá

Nehéz bele tojást/8-ast rakni

Überkirályul néz ki

Hátrány

Eddig nincs. Talán a súlya, de nem vagyok grammhuszár.

Tapasztalat

Eddig messze ez a legjobb felnim (eddig spider, meg régi alufelniim voltak).

Erre ajánlom

Fixi/SS/o.uti/frizbizni/dísznek/amireakarod...

Ennyiért vettem
6ezer/db
Csatolt képek
Rodi Airline Evo  2014 felni
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

instantvizpor avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Megfizethető
  • Erős, bírja a strapát
  • (Nekem mind a furatok és fékfelületek rendesen meg voltak dolgozva, illesztések is rendben voltak)
  • Nem elhanyagolható tény, hogy überkirályul néz ki
Hátrány
  • Érezhetően nehéz 
  • Szenvedés rárakni a külsőt (de lehet, hogy csak én vagyok szerencsétlen)
  • A festés nem egy tartós dolog; leverődést nagyon könnyű összehozni 
  • (Ha valakit érdekel, nálam a matrica is kezd leszállingózni, bár ez engem hidegen hagy:D)
Tapasztalat

Úgy gondolom, hogy ami a hátránya, az egy picit az előnye is lehet, ergo ha egyszer felgyorsítod, onnan nincs megállás, igazi lendkerék:)). A külső fel és leszedésnél ügyelni kell a festésre, ha lehet inkább műanyag gumileszedőt használjunk hozzá. Fékfelület semmit sem kopott még.

Igazából azért vettem, mert ezt ajánlották a "hevi rájdereknek". Úgy gondolom, hogy a 101-103 kg-omhoz képest szépen helyt áll. Fűzés után egyből kapott kb 230 km-t a nyakába, balatonkör formájában (volt rajtam egy 10 kg-os hátizsák, és megint 10 kg a csomagtartón). A túra alatt lett benne egy kb 2-3 mm-es kilengés, de ez egyáltalán nem volt zavaró. Kb 2 hete lett centírozva először, nagyjából 450 km lehetett benne. Addig városban volt nyúzva rendesen (esőben, hóban, hidegben és persze a magyar utakon...), de a nyolcas nem lett nagyobb.

Erre ajánlom

Városi rombolás

Ennyiért vettem
6200
Csatolt képek
Rodi Airline Evo  2013 felni
túra közepén
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gyenis avatar
8 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

+ Nagyon jó ár érték arányú ez a Rodi felni (bár most már drágább, én még 3700 ft/db-ért vettem anno).

+ Erős felni, magas oldalfallal, jól bírja a strapát. 1000km után semmi jele nyolcasnak, pedig magyar utak nem kímélik, és én se vagyok egy pehely súlyú bringás.

+ Jó fékező felület, szép illesztések, Tiagra fékekkel korrekt fékerő.

+ Viszonylag könnyű föltenni/leszedni/igazgatni rajta a külsőt.

+ Szép forma (magas), festés és matricázás, amely tartósnak is bizonyúlt eddig

Hátrány

- Nehéz az Airline Evo.

- Belső furatok kidolgozása nem a legszebb, egy jó felniszalaggal kiküszöbölhető a dolog.

Tapasztalat

Magas oldalfalú (31mm) vékony (13mm) szép (bár ez szubjektív) országúti felni. Hivatalosan 18-25mm-es gumikat fogad, én 23as schwalbe luganot raktam rá, viszonylag könnyű volt föltenni/leszedni, eligazgatni, és 9bar-on is szépen tartja magán a gumit ez a Rodi felni.

Igazi tank felni a magyar utakra, Tiagra agyakkal és 32 db DT küllővel fűzettem, 3 keresztre. Nem könnyű, de legalább tartós kombináció.

Eddig 1000km-t tettem bele, 102kg vagyok bringával, és a magyar utak mondanom sem kell mennyire kímélik... Viszont szó nélkül tűri eddig, semmi nyolcas/felütés és a fékfelület sem kopott még.

Erre ajánlom

Főkként edzéshez, oútira magyar (értsd: rossz minőségű) utakra, akár nehéz bringásoknak is.

Ennyiért vettem
3700
Csatolt képek
Rodi Airline Evo felni
19 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-8 (8 vélemény)
Rendezés

Méretek (felni)

 
külső szélesség (mm):

19,7


 
belső szélesség (mm):

13,6


 
abroncs falvastagsága (mm):

2


 
belső átmérő (mm):

575


 
ETRTO méret:

622 mm


 
felni magasság (mm):

31


 
szín:
  • fekete
  • fehér

 
szegecselés:

nincs


 
küllőszám:
  • 32
  • 36

tömeg:

638g


1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Rodi Airline Evo montiba.
8 válasz
utolsó: 2014. nov.
Rodi Airline Evo-ra rámegy a Schwalbe Stelvio?
5 válasz
utolsó: 2013. máj.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Rodi Airline Evo termékkel kapcsolatban: