12-27 Campa kompatibilis fogaskeréksort használok. A 27-es legnagyobb fogaskerék sokszor jól jön, viszont jobb lenne, ha finomabb ugrások lennének az egyes lánckerekek között. Legközelebb 12-25 lesz, inkább a nagyobb fogaskerékről mondok le.
A hátrányoknál leírtakon kívül megfelelő rajta a váltás.
Nagyon szép a felületkezelése, könnyen tisztítható a Primato 10 CA.
Eddig 3500 km-t futott, és nem tapasztaltam érezhető kopást.
2013.09.20. frissítés
Hatalmas előny, hogy fogaskerekenként lehet összerakni a sort, és lehet is hozzá alkatrészt kapni, mert lánccserénél elég a kopott fogaskerekeket lecserélni, ami sokkal takarékosabb egy új sornál.
A 9.-ről a 8. fogaskerékre gyakran nem vált le, a 8. fogaskereket csak a 7.-ről tudom sokszor elérni. Nem hiszem, hogy ez a váltóbeállítás hibája lenne, mert elég gondosan beállítottam, és az összes többi fogaskeréken pontos. Ez elég zavaró hiba, ezért a 3-as.
Miche Corsa 10 sp. lánccal haszálom.
2013.09.20. frissítés
5200 km megtétele után, ami 10-es rendszernél nem kevés (!), volt az első lánccsere. Arra számítottam, hogy a soron zörögni fog az új lánc, de csak a 23-as fogaskeréken nem ment rendesen, úgyhogy elég volt azt lecserélni, és használhatom tovább a sort. Hatalmas pirospontot kap a Miche azért, hogy fogaskerekenként és hézagolónként lehet összerakni a sorait, és az alkatrészek is könnyen elérhetőek hozzá. Ez így sokkal felhasználóbarátabb, mintha minden lánccserénél a sort is selejtezni kéne, és újat venni belőle.
Országúti, főleg kompakt hajtóművel.