Sram 5.0 fogaskoszorú

23 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2007.10.)
  • Listaár: 5.000 Ft

HASONLÓ fogaskoszorú TERMÉKEK




Recycle avatar
Recycle
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
hát van egy fogsorod...ha a divaott követed akkor elmondhatod hogy teis Sram párti lettél. fogjuk rá olcsó de ezért az árért kapsz shimanot. ha szerencséd van akkor nem jót fogsz ki és nem csalódsz benne
Hátrány
az sajátom az 580-as nevet kapta. hát..januárba került fel 300 km-tert mentem vele amikor megtörtént a baleset. a temlpom hegyére felfelé 32/6-os sebességben széptem kitörött egy fog a sorból. nemhittem a szememnek hogy ez egy Sram? hagytam a bringán nem szereltem le rá 2 hétre kitörtött mégegy fog a 8.ból azóta kb 2.200-at mentem vele kopni nemnagyon kopott de 2 sebességet nemtudok használni mert élrtelemszerűen ugrál:(:(
Tapasztalat
ezért az árért kapsz mrá egy legalsó shimanot ami azért sokkal jobban bírja. én biztos nemveszek több 8-as sramot max majd egy 9-est... de elöbb kipróbálok egy 9-es shimanot
Erre ajánlom
hát trekkingre, pörgetős embereknek Sram mániásoknak
Ennyiért vettem
2.800
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.