Sram 5.0 fogaskoszorú

23 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2007.10.)
  • Listaár: 5.000 Ft

HASONLÓ fogaskoszorú TERMÉKEK




benedekco avatar
28 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
müködik, szép
Hátrány
5-6-ban picit fura érzése van nekije... olyan mintha a fogaskerék nem lenne jol rögzitve a többihez(kotyogos érzetet ad), de ez ugye lehetetlen, hogy kotyogjon mert egy darabbol van
Tapasztalat
tapasztalataim azt mondjak, hogy a legalja shimanoval(CS-HG30-I) jobban ment a valtas (pc68 lanccal mind két esetben); sarat nem nagyon probaltam; amig pörgettem (3000km) nem nagyon lehetett észrevenni komolyabb kopast (a CS-HG30-I 12K-ig ment, de ha az elsö 4K-n jobban ügyeltem volna a lancra (olaj/tisztasag) akkor még talan elment volna 3-4K-t :) )
Erre ajánlom
inkabb nem ajanlanam, mert jobb volt a shimano legalja(CS-HG30-I) és az olcsobb (akinek meg fontos a suly, vagy versenyezni akar, vagy zuzni, annak meg egyik sem jo)
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.