Sram PG-730 fogaskoszorú

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.05.)
  • Listaár: 4.395 Ft

Használt Sram PG-730 eladó
4.000 Ft
új árához képest: -9%

HASONLÓ fogaskoszorú TERMÉKEK




László97 avatar
15 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- Jól viszi a láncot ez a Sram fogaskoszorú

 

Hátrány

- Nagyon könnyen koszolódik a Sram PG-730. Minden kis porszem meglátszik rajta.

Más hátránya igazából nincs.

Tapasztalat

KMC Z7 lánccal használom, viszonylag szépen megy és eléggé csendes vele. Jól be kell olajozni hosszabb túrák előtt, csak ennyi a dolog rejtelme. Ha szépen meg van olajozva, akkor tényleg csendesen viszi a láncot és még Altus váltóval is egész jó a váltás.

Olyan hatalmas nagy sárban még nem próbáltam, de egész jól bírja a kisebb sarat. Levelekkel is jól elboldogul a Sram PG-730, nem zavarják. Sokkal inkább a váltót zavarják a levelet. Port is jól viseli szerintem, nekem ez az első komolyabb kerékpárom, lehet ha kipróbálnék valami magasabb ketegóriát akkor ez már nem tetszene annyira, de hobbi célra szerintem tökéletesen megfelel.

Kopást még nem tapasztaltam rajta. Én általában 4-6 között használom, még ott sem kopott meg. 1000km van benne, jó állapotban van. Mindig lemoson róla a port, sarat ennyi. Ha már megakadályozni nem lehet, akkor legalább lassítani próbálom a kopást.

A fogaskerékszám közötti ugrás...Hát, 3-7 között egész jó. A 1-2-3 viszont nagyon rossz. 2-1 között már elég nagy a külömbség. 3-3-ban még majdnem nehéz tekerni, 3-2ben pedig már kipörög. Nem látom a ezekben nagy külömbségekben az ésszerűséget.

Erre ajánlom

Sport MTB-re, Hobbi kerékpárosoknak, munkába tekerésre.

Ennyiért vettem
Bringán volt
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fogaskoszorú (fokozat):

7


 
fogosztás:

12/14/16/18/21/26/32


 
anyag:
  • acél fogaskerekek
  • kompozit távtartók
  • kovácsolt acél záróanya

tömeg:

275 g


 
további információk:

PowerGlide II


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Sram PG-730 probléma!!
23 válasz
utolsó: 2013. máj.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram PG-730 termékkel kapcsolatban: