Sram PG-820 fogaskoszorú

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.05.)
  • Listaár: 4.595 Ft

HASONLÓ fogaskoszorú TERMÉKEK




hazafi94 avatar
29 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

jól néz ki, szép fekete

jó a fogosztása (11-30)

finoman fut rajta a lánc

Sram PC-830 lánccal jó párosítás ez a Sram fogaskoszorú

Hátrány

a sarat jobb távoltartani tőle mert gyorsan kophat

néhány fog kicsit meghajolt már 1 hónap alatt de nem vészes

Tapasztalat

az a néhány fog csak azért hajolhatott meg mert elől egy fokozat van és eléggé keresztben áll a lánc néha és a váltás nem mindig sikerül tökéletesre

egyébként nem rossz fogaskoszorú csak nekem kicsit drága ahhoz képest hogy alsóbb kategóriás

az én véleményem hogy elől 2- 3 fokozat jobb és akkor a fogaskoszorú sem használódik olyan gyorsan

Erre ajánlom

túra, mtb, dirt-street

Ennyiért vettem
4700
Csatolt képek
Sram PG-820  2011 fogaskoszorú
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fogaskoszorú (fokozat):

8


 
fogosztás:
  • 11-28
  • 11-30
  • 11-32

 
anyag:
  • hőkezelt acél fogaskerekek
  • kompozit távtartókovácsolt
  • acél záróanya

 
további információk:

PowerGlide II


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram PG-820 termékkel kapcsolatban: