Author A-Gang PM freeride váz

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 63.000 Ft

HASONLÓ freeride váz TERMÉKEK



1-8 (8 vélemény)
Rendezés

david99 avatar
11 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

elég könyű vázrol van szó én edig dirt/sreet re használtam és nem tapasztaltam hibát

könyü vele trüközni és a bicigli pályát se veti meg

a 13.5 mért elég kényelmes egy 175 cm-es embernek csak abba nem nem ajénlatos a 26-os kerék

Hátrány

hát nekem a hétso váltotarto papucs menetszakadásos lett és hát nem a legegyszerűb beszerezni hozá mert elégé egyedia minta benne

mega festés is elégé gázos ha nem jol fested le

deha alapozo meg lakk i s van rajta akkor tök jo

Tapasztalat

nekem nagyon bejön és csak ajánlani tudom

Erre ajánlom

dirt /sreet

Ennyiért vettem
20000
Szerinted hasznos?

Tommi avatar
Tommi
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, sima XC-sként
Előny
Szép, főleg a zöld. Kellően merev, nem éreztem csavarodást, jól irányítható, tényleg könnyű vele a BarSpin. CSÚSZÓPAPUCS!!! Ez a legjobb benne, mivel így egy jó kis SS gépet lehet belőle összehozni. A legideálisabb méret belőle a 16"-os. Nem túl magas, de nem is túl alacsony, mondjuk én 177 cm vagyok :)
Hátrány
Nem tapasztaltam.
Tapasztalat
Ez egy nagyon jó váz, ha ésszerű keretek között használod, kibírja életed végéig... Sajnos a srác, akiét kipróbáltam, már eladta, nekem meg sajnos nem volt rá pénzem... Megvettem volna, sőt, most is megvenném, de nem szakadt rám az öttalálat... EGY KIRÁLY VÁZ!!! Érdemes megvenni!!! Bár újonnan tényleg kicsit drága...
Erre ajánlom
Dirt, 4X, Street, Park
Ennyiért vettem
nem az enyém...
Szerinted hasznos?

madve avatar
madve
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Csúszópapucs...nekem nagyon tetszik a geometriája és külalakja is!
Hátrány
-nem állítható a tárcsafék a csúszópapuccsal(a tárcsakonzol nem ovális lyukas) -a v-fék tüske az én vázamon túl magasra lett hegesztve, ezáltal nem tudom felni fékkel használni -adtak hozzá egy láncfeszítőt(elvileg gyári), ami nem 10-es, hanem 14mm-es tengelyhez való, miközben a váz 10-es tengelyt képes fogadni, s ráadásul még egyéb paramétereiben sem kompatibilis a vázzal! -a festék pattog róla!
Tapasztalat
-elég vékonyfalúak a csövei, nem tudom mennyire lehet erős!?endurot csak bírja...volt régebben egy a:m vázam még 2003-ban, azzal triáloztam és tökéletesen elégedett voltam vele, de azóta mindenhol csak azt látom azt írja mindenki, hogy ezek az Author vázak repednek, törnek és különben is szarok!ez vajon azért van mert tényleg ez az igazság, vagy csupán, mert senki sem úgy használja ahogy kellene, s nem azt a modellt amelyiket kéne?! -jártam csehországban és ott nagyon sokan használtak ilyen vázat, olyan ez ott mint nálunk a polarX. -arra kérnélek ha ilyen vázad van írd már le, hogy mit csinálsz vele, milyen szinten műveled azt és mit bír a váz?
Erre ajánlom
én egysebességes endurozásra használom, alapvetően egy 4x váz, tehát erre ajánlanám, NEM dirtre, streetre és DH-ra fejlesztették. A dirt-street csupán azért van a vázon, mert a gyártónak ez egy több stílust összefogó kategóriája
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sztív avatar
Sztív
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon jó váz! A geometriája szerintem nagyon jól el lett kapva. Nekem a 05ös van egy csúszó papucsos hm.. hát elég masszívra sikeredett a csúszópapucs szerintem nem fog egy hamar letörni. Geometriáját tekintve maradt a 04 esé azzal a különbséggel persze hogy változtatható a csúszópapucs miatt a tengely táv. De szerintem ha teljesen be van tolva úgy a legjobban irányítható. Rövid, jól forgatható, levegőben könnyen megtartható. Óriási előny hogy ügyeltek a geometriánál hogy ha egyenesen van a hajtókar és rajta a lábad akkor is elfár az X up és a kormánypöri is!! Ezt nem sok váznál tapasztaltam eddig. 04 es hibából okolva immáron nagyon masszívan meg lett erősítve a csapágyház .. úgyhogy ebből nem fog kiszakadni a menet. de a 04 esek közül ami véletlen szétment.. azt kicserélték legalábbis én úgy tudom hogy nagyon jó az üzelti politikája a cégnek. A festés bivaly vastag rajta sikerült levennem egybeton peremet támvillával hát.. a váz jelentem két kis karcolással megúszta.. úgyhogy szerintem nagyon masszív. Merevnek kellően merev. én nem éreztem csavarodást. A monoblokk magassága nagyon jól el van kapvanem akad bele mindenbe a hajtókar, de nem is vagy a fellegekben. A hegesztések is szépek. Vázméret számozása is korrekt én 14" est használok és szerintem reális a mérete. Szerintem az árához képest.. 48 ezer Ft és kapsz egy FSA THE PIG kormánycsapágyat plusz FSA rózsát amin át tod nyomni az első féked.. kormány pörinél nagyon jóó dolog.. Szerintem ajándék ennyiárt ez a váz! Geometria szerintem pazar.. mind egy rövid merev villával, mind egy 130 at mozgó teleszkóppal.
Hátrány
Igazán hátrányként azt tudnám felsorolni , hogy a mi kis országunkban elég nehézkes hozzájutni .. én kb 6 hónapot vártam rá míg végül egyetlen egy darab jött az egész régéiónkba. EZ nem feltétlen a váz hibája. Ugyanis ami jó az ritka is.. mivel óriási igény van a nálunk jobban fizető országokba. Szerintem nem véletlenül.
Tapasztalat
Nagyon király!
Erre ajánlom
mint a gyártó úgy én is Dirt/Street kategóriára sorolnám. Ajánlom mindenkinek aki egy jól kezelhető, erős vázat szeretne. Elég masszív, nem kell sajnálni a festék se jön le róla könnyen! Hegyekben is nagyon jól viselkedik úgyhogy egy kis freeridera is bátran lehet használni persze tudni kell hogy ez egy merev gép tehát nem igazán 8 méteres síkra való letörésekre van tervezve. Ja igen és Parkba is nagyon tudom ajánlani ugyanis nagyon kézségesen kezelhető az ívekben és az ívekből való ugrásokkor!
Szerinted hasznos?

Kapi avatar
Kapi
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
elöbb
Hátrány
elöbb
Tapasztalat
Az ellöbb véletlen azt irtam hogy csak ki próbáltam bocs
Erre ajánlom
elöbb
Szerinted hasznos?

Kapi avatar
Kapi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
Nagyon jó a váz merev nekem a 2003-as van 100-szor jobb mint a 2004-es (elnézest akit megbántottam, ez magán vélemény) sokkat járok vele dirt versenyre néha bemegyek vele pestmegyei 4x-ra , eddig nem volt nagy jábbol semmi baja én jobban szeretem mint a Konákat nem tudom miért jó és szépen néz ki nekem nagyon bejön.
Hátrány
Kicsit drága az alap verzio, de én össze raktam.(Nekem most 320e van benne)
Tapasztalat
Olvasd el fent
Erre ajánlom
4x , dirt
Szerinted hasznos?

Mr Dirt avatar
Mr Dirt
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Nem túl drága,szép tartós festés,elég merev a hátulja
Hátrány
Maga az egész váz nem túl merev ,nekem 5 hónap után eltörött(kiszakadt belőle a monoblokk hajtókarral együtt)És nem cserélték ki!
Tapasztalat
K**va SZAR
Erre ajánlom
Senkinek semmire
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bakó Zoltán avatar
Bakó Zoltán
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jó a hegesztések minősége. Brutálisak az alsó és felső cső méretek. A láncvilla CNC-zet kapcsolata a középagyal nagyon merev. A váz anyaga se utolsó. A papucsok és a merevítések is nagyon profik.
Hátrány
Hát nem egy pehely cucc. Az integrált fejcsapágy pedig nem kimondottan ilyen felhasználásra való. Nekem egy kicsit rugalmas, de ez nem feltétlenül hátrány. A támvilla viszont nagyon is az. Nekem v-fékem van és a fékhatás(fékmerevítővel is) lehetne jobb. A színe fehér és k***ot kényes és minden sz*r meglátszik rajta.
Tapasztalat
Szerintem ez egy jó dirt, 4x váz. Aki ilyet vesz az meg lesz vele elégedve( egy ideig). Nekem még bírja! MÉG!!! Szerintem egy kicsit igényesebb, mint a hasonló felépitésű Konák. Kb. 3000 ft-al drágább és ennél jóval többet kapsz. Hiszen ez egy verseny váz! Az áróhoz képest tényleg nem rossz. Nekem ez volt az első és utolsó hófehér vázam. Én meg vagyok vele elégedve.
Erre ajánlom
Dirt, ds, 4x váz. Nem dh váz.
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-8 (8 vélemény)
Rendezés
Author logó

Author márka bemutatás

"Nem elég az Author-t látni, az Author-t érezni kell!"

Az Author közép-kelet Európa legnagyobb, legtőkeerősebb kerékpárgyártója, egész Európa tekintetében a három legnagyobb márka egyike, az egész világon pedig a 15 legnagyobb gyártó elit társaságába tartozik. A céget kilencvenes évek legelején alapította két testvér, Martin és Ondøej Havlena, akik a mai napig a cég tulajdonosai, és a fejlesztések vezetői. Vállalatuk szinte azonnal a cseh piac vezető szereplőjévé vált.

Az Author kínálata mára több, mint 110 alapmodellt, és ezek különböző változatait tartalmazza, a gyermekkerékpároktól, a MTB és Cross kategóriákon keresztül, a dirt, street, és BMX modellekig. Az gyártó azt a nézetet vallja, hogy a kerékpár kiválasztása a használat helyének és módjának végiggondolásával kezdődik, és mindig az adott igénynek megfelelő típus kiválasztása a célszerű.

Az márka egyik erőssége kelet-Európában még csak szárnyait bontogató Cross kategória, hiszen több mint 15 modellt tud kínálni ebben a fejlődő kategóriában. Kifejezetten hölgyeknek szánt MTB modelljei is vannak, Author Sport Lady (ASL) név alatt.

Az Authorral versenyző Freeride, DH, 4X és Cross Country versenyzők Európa élvonalába tartoznak, de említhetnénk a rendkívül ütőképes országúti modelleket is, melyeken számos cseh válogatott cyclocross és triatlon versenyző nyeri a világversenyeket.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Author A-Gang PM termékkel kapcsolatban: