Duncon Pitbull freeride váz

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 80.000 Ft

HASONLÓ freeride váz TERMÉKEK



1-8 (8 vélemény)
Rendezés

Zsohi avatar
28 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Pokolian merev és ezzel együtt a méreteihez képest könnyű, 2780g a Duncon Pitbull. Ezen kívül nem gondolom, hogy épeszűember kárt tudna tenni benne, amit az újabb modellekre adott örökélet garancia is jól példáz. A színválaszték példaértékű és jó minőségű. 

Hátrány

Legalább 120-es teló való bele. Ha új példányt akarsz venni nagyon mélyen a zsebedbe kell nyúlnod.

Erre ajánlom

Freeride és 4X.

Mért tömeg
2780 g
Csatolt képek
Duncon Pitbull freeride váz
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

balu avatar
balu
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Tapasztalat
Hát eddig megvoltam elégedve a vázzal, de nemrég észrevettem h elvan repedve a váz:S(ahol a nyeregcsőhöz csatlakozik a hátsó támvilla) Írtam a gyárnak h. elrepedt és mondták h küldjem vissza, és ha elfogadják a hibát akk kapok v.mi másik dc vázat.Feladtam a vázat csak még nem ért oda eddig. csak gondoltam megosztom veletek:) de sajnaos nem értem h tudtam eltörni ezt a vázat:S
Erre ajánlom
dirt/fr/4x/street én dirtre és streetre használtam
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zé avatar
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Egyedi (egyenlőre). A gyártó 4x-ra gyártja de naggyából jó streetre és dirt-re is.
Hátrány
Az wazze hogy nem vízszintespapucsosapicsába. Meg hogy ha raksz bele 24-es kereket tönkrebassza a geot-t.
Tapasztalat
Írtátok, hogy kicsit nehéz. Háááá ez hülyeség!!! Szerintem Lehetne nehezebb. Ránéz az ember oszt mit lát, egy raklap heggesztést, jó nagy yoke-ot, vastag csöveket. Ezekután én arra gondoltam hol lesz ez 2300 gramm? De annyi. Szóval nekem kisé gyanús ez a kis súly. Lehetne egy kicsit nehezebb is.
Erre ajánlom
dual, 4X, street ---- NO DH NO FreeRide ---
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

balu avatar
balu
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Maga az előny hogy meg van,nyitott gussettek, I.S.C.G felfogatás,erős és szép heggesztések,szép joke,V fék felfogatás,nyagyon merev hátsó 3szög ...
Hátrány
A súly ami hátrány lehet bár engem annyira nem zavar(2370 gramm)Sokat kellet rá várni
Tapasztalat
A 2005 ös ára 55e FT volt, kicsit drága de ennyiért 1 konát kapsz de ez sokkal jobb annál.9e ért lehetett extra festést rá kérni.Szerintem ez 1 nagyon jó váz bár nem sokban külön bözik a 2004-es től.Én csak ajánlani tudom mindenkinek ja és minimum 110mm mozgó teló kell bele.
Erre ajánlom
dirt,street,dual,4X...
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

lilike avatar
lilike
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, vitrin/garázs bicósként használtam
Előny
írták
Hátrány
Súly
Tapasztalat
Coltnak - Nem integrált fejcsapágyas viszont bármelyik 1/8 os jó hozzá. A HT-t nem tudom milyen, sár meg a 2.35-ös gumi mellé bőven fér még...
Erre ajánlom
írták: zúzni!
Szerinted hasznos?

Kerékpáros Józsi avatar
Kerékpáros Józsi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Tökéletes heggesztések: nyitott guesst-ek. CNC-zet tömör fej. Hosszú (17 centis!), nyitott gusset és az oldal lemezek brutálisak. TÖMÖR BEHEGGESZTÉSEK!!! Láncvezetö konzol(I.S.C.G-vel kompatiblis). Törni nem fog. Sok csomagot lehet pakolni a kormányra akasztható kiskosárba mert elbírja. Merev mint állat. Egyedi festések. STB...
Hátrány
NINCS
Tapasztalat
Több vélemény kéne emberek!!! Ne csak olvassgasatok!!!
Erre ajánlom
4X, Dual, Street, Dirt, durvulás.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Náhm-náhm. avatar
Náhm-náhm.
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
Merev, - újabb, tömörebb hátsó háromszög, - a főcső megváltozott, elliptikusabb metszetű lett, - CNC-technológiával kidolgozott extra tartós fej, - nyitott gusset-ek a fejnél, - a láncfeszítő-adapterrel ellátott hajtórúd - tömör alsópatkó - könnyített, futurista kampók a hátsó keréknél
Hátrány
Nincs különösebb.
Tapasztalat
Pitbull, a legnépszerűbb váz, amely ugyan a professzionális dualhoz és a 4X-eshez lett kidolgozva, de megfelel a kiránduláshoz és a városi közlekedéshez is. A CNC-technológiával kidolgozott tömör fejet erősítik: a fentről nyitott, rövid gusset, lentről pedig hosszú (17 centis!), nyitott gusset és az oldal lemezek. 2004. évi újdonság a hátsó háromszög konstrukciója: a géppel kivágott patkótól és a hátsó kerék kampójaitól kezdve, a derékszögű metszetű, megvastagított csőveken keresztül, egészen a felsőcsőveket összekötő tömör behegesztésig. Tekintettel a láncfeszítő egyre nagyobb népszerűségére, új standartjára, az I.S.C.G-vel kompatiblis, CNC-vel feldolgozott hajtótengelyház mellett döntöttek atervezők
Erre ajánlom
Street,dirt,flatland
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zoltán avatar
Zoltán
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Rohadt erős heggesztések. Tömör yoke. Kurvamerev. Törhetetlen. Van "V" fék konzol. Rengeteg szín.
Hátrány
Talán kicsit nehéz.
Tapasztalat
Elég stabil erős váz. Nagyszerűen lehet vele nyomulni mindenhol mivel a dirt-re és dual-ra szánt váz olyannyira erős, hogy a street-et komoly trükkökkel lehet tűzdelni. Ja és nem kell vele megijedni a letörésektől!
Erre ajánlom
Freeride,Dirt Jump, 4x, Dual, Street, Erdei durvulás CSAK KEMÉNYEN!!!
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-8 (8 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

Alu 7005 T6


 
színválaszték:
  • fekete

  • fehér


 
csapágyház szélesség (mm):

68


 
fejcső méret:

1 1/8"


 
nyeregcső méret (mm):

31.4


 
ISCG rögzítés:

van


 
fék kompatibilitás:
  • tárcsafék

  • v-fék


tömeg:

2500


Geometria

váz geometria kép

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Duncon Pitbull termékkel kapcsolatban: