több mint egy éve

Náhm-náhm.
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
Ár/teljesítmény:
Modellév: nincs megadva,
csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
Merev, - újabb, tömörebb hátsó háromszög,
- a főcső megváltozott, elliptikusabb metszetű lett,
- CNC-technológiával kidolgozott extra tartós fej,
- nyitott gusset-ek a fejnél,
- a láncfeszítő-adapterrel ellátott hajtórúd
- tömör alsópatkó
- könnyített, futurista kampók a hátsó keréknél
Hátrány
Nincs különösebb.
Tapasztalat
Pitbull, a legnépszerűbb váz, amely ugyan a professzionális dualhoz és a 4X-eshez lett kidolgozva, de megfelel a kiránduláshoz és a városi közlekedéshez is. A CNC-technológiával kidolgozott tömör fejet erősítik: a fentről nyitott, rövid gusset, lentről pedig hosszú (17 centis!), nyitott gusset és az oldal lemezek. 2004. évi újdonság a hátsó háromszög konstrukciója: a géppel kivágott patkótól és a hátsó kerék kampójaitól kezdve, a derékszögű metszetű, megvastagított csőveken keresztül, egészen a felsőcsőveket összekötő tömör behegesztésig.
Tekintettel a láncfeszítő egyre nagyobb népszerűségére, új standartjára, az I.S.C.G-vel kompatiblis, CNC-vel feldolgozott hajtótengelyház mellett döntöttek atervezők
Erre ajánlom
Street,dirt,flatland
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?