-Nagyon könnyü,fordulékony,könnyen irányítható
-Szép,elég masszív hegesztéseket találni rajta,festése szép,könnyen kopik.
-Elég strapabíró váz,nem tekeredett
-Kissé könnyen kopik a festés.
-Nagyon könnyü,fordulékony,könnyen irányítható
-Szép,elég masszív hegesztéseket találni rajta,festése szép,könnyen kopik.
-Elég strapabíró váz,nem tekeredett
-Kissé könnyen kopik a festés.
Abszolult jó geomatriája szerintem. A heggesztések szépek és stabilak. Merevnek merev legalábbis nekem nem csavarodott semennyire. A papucsot nem nyaltam le eddig pedig már több mint fél éve használom és én vagyok a második tulajdonosa ha jól tudom. A tárcsafék rögzítés ről van egy legenda hogy 203-as tárcsával használod meg reped aztán eltörik az iso fel fogató ,den ez nem következett be mert 185-ös avid tárcsával használom magura MT sport fékekkel. Nekem kicsit kicsi az L-es méret az én 185 centis magasságomhoz de ez nem a váz hibája. Alapvetően szerintem nagyon jó kényelmes akár még turázni is de minden másra is jó.
Nekem sikerült meg repeszteni és meg rogyasztani fejcsőnél, de azt hozzá kell tenni hogy kb 20km-es sebességgel jöttem le a János hegyről és a pite végén lévő nagy kanyarban nem tudtam lelassítani és telibe kaptam egy függőleges nagy sziklát és reccs... :(
Freeride és Street bár én dh-ra használtam de nem ajánlom
Geometriájával meg vagyok elégedve, hegyre szépen megy.
Hegesztések tökéletesek, a festést egy helyen sikerült megsértenem egy csavar becsavarása közben.
Papucs és a tárcsafék felfogatás is rendben van.
Egyenlőre még nem törtem el és nem hiszem hogy valaha is el fogom tudni.
FUNN típusú láncvezető felrakásával voltak gondok egyedi adaptert kellett csináltatnom (valószínűleg nem erre a vázra van tervezve).
a geometriája nekem tökéletes, nem csavarodik, 14.5"
nagyon könnyű (2 kilo sincs)
a heggesztések szépek és erősek
még nem tört el :D
nagyon tetszik a megjelenése
a festék nagyon könnyen lekopik, bár ahogy a többi váznál megfigyeltem elég sok vázon könnyen kopik a festék de ennél igazából csak a bowdeneknél kopik, meg egyszer nekitámasztottam egy sárga villanyoszlopnak...azóta óvatos vagyok mert egy nem túl szép sárga csík díszíti a váz oldalát :D
a tárcsafék konzolja erősebbnek tűnik mint az eddigi magellan polarX vázaknál
nekem a long változata van mégis könnyen ki lehet kapni bunnyhopphoz, az egyik legjobb dirt váznak tartom
Dirt-street, 4X-re jó, DH ra már nemigen mert kicsit rázós lenne
Olcso
Sok van belöle
Sép hegesztések
A forgásoktól szétnyalódik a papucs
A tárcsafékrögzitésnél reped utánna törik
A festés gyorsan kopik
Ha teheted ne vedd meg ha választhadsz akkor inkább altrix-ot válazd
Semmire
-Nagyon könnyü,fordulékony váz,könnyen irányítható:170-es Junior T-vel használom.
-Szép,elég masszívnak tűnő hegesztéseket találni rajta,festése nagyon szép,bár könnyen kopik.
-Elég strapabíró váz,nekem eddig még nem tekeredett,hajtásnál is tökéletes.
-Ejtőpapucsos,jól meghúzva a gyorszárat,zúzás után sem mozdul el a kerék,tárcsafék rögzítési pont erős,203-as tárcsával használom,bár a pozícionálásával gondok voltak.
-170mm-es villával nagyon jó helyen van a monoblokk.
-Elég vékonyfalú csövekből van,de ismerettségi körömben még nem volt ebből probléma.
-Kissé könnyen kopik a festés.
-A tárcsafékszem nem futott párhuzamosan a tárcsával,ezért egyenesre kellett köszörülnöm,azóta tökéletes 203-as tárcsával.
Véleményem szerint egy nagyon jó ár/érték arányú váz.Freeride-ra teljesen alkalmas.
Freeride.
Egyelőre nem tapasztaltam, bár a PolarX 4X összes csöve vékonyabb mint a table top-é, ez mondjuk leginkább a láncvillánál látszik, remélem nem lesz vele gond.
A hajlított alsócső ízlések és pofonok, eleinte nem tetszett, de mostmár egész szépnek tartom, erőátadás szempontjából pedig érkezésnél kedvezőbb is lehet...
Ár/érték arányban szerintem tökéletes ez a Magellan freeride váz, minőségre kb mint a Hardy, Stuff, Scrap.
Én 130as villával használom, azzal nagyon szép a geometria, láncvilla szinte pont vízszintes, kényelmes az üléspozíció. Nagyobbat nem ajánlanék bele, mert a fejcsőnek se tesz jót, meg a használhatóságon is ront. Én így kényelmesen eltekerek országúton, mászni is lehet vele, lejtőzni pedig álom. Stabil, kiszámítható, lábbal is könnyen irányítható.
lejtőzés (lágy fr, dh), dirt, de túrázni is alkalmas. boltbajárni nem, mert ellopják!
olcsó,valamilyen szinten magyar.
a short verzió már emberekre van tervezve
korrekt geometria
ár/érték arányban nem talál jobbat, mint ez a Magellan freeride váz
hát nemtudom,nálam a hegesztések úgy néznek ki mintha egy részeg szakmunkás segéd csinálta volna őket,szaerte-szét vannak folyva az ívek,nem valami szép
178 centi vagyok és a short változatot is kicsit hosszúnak érzem.
össze sem akarom hasonlítani a 2002-es polarX-emmel,ma egy olyan minőségű merevváz mint az 60-80 ezer forint között érhető el.
nincs konkurenciája 20000 forintért hol kapsz egy vázat 1 év garanciával?
bohóckodni bőven jó vele,komolyabb felhasználásra 1 szezonos váznak ajánlom.
Nagyon könnyű a polarx 4x váz nincs 2 kg.
Hegesztések erösek
Nem törik nem csavarodik
tárcsafék felfogatása erös
szerintem nincs. ;)
jó kis váz ez a polarx erös, masszív, jól néz ki kell ennél több :D
Dirt, 4x
4X, enyhe DH, Dirt, Street
jó geometria, Pályán száguldozni tökéletes. 130-140-et mozgó telóval a legjobb szerintem. fényezése jól néz ki, nekem nem is pattogzott. nagyon állat 4X-gép építhető belőle!
kicsit gizdának tűnik a hátulja, a fejcsőnél nincs alulhegesztés. de nem tört el sehol, úgyhogy lehet bírja is a gyűrődést.
4X, lightos freeride, és hasonlók
Geoja nagyon jó!! Ajánlani tudom ezt a vázat/biciklit!!
Festés jó minőségű 2012 es Polarx STD-n
Jó merev egy váz!!
Tárcsa rögzítő elég erős simán elbírja a 203-mm féktárcsát!
A monoblokk illesztés pont jó helyen van!!
Ilyen vázat a 2012 est még nem láttam hogy eltört volna mert Vas megyében csak ez az egy van!!
Egyedül egy 2010 es Comp ot láttam repedve!!
NINCSEN!! Najó talán hogy a bovdenek kapirgálják a festéket,de ez könnyedén meggátolható!!
Egész jó váz a Magellan PolarX 4X!!
Bármire,csak ne gyilkoljuk!! Ja és figyelni is kell a kicsikére! :)
-jó a geometriája!
-szépen néz ki a Magellan PolarX 4X!
-nem csavarja a fék a vázat!
-eltörött a váz a heggesztő hibája miatt! Ez nem azt jelenti, hogy mindegyik elfog törni de ez így sikerült!
-ezen kívül semmi más!
Dirt/Street és light freeride
remek geoval dicsekedhetik eme kecske csontváza
hegesztések és a festés csuda jó!
merevnek mondható
papucs és tárcsafék rögzítés is nagyon tuti
nincs neki annyiért amennyibe kapható egy ilyen szerkezet.
-nagyon könnyű
-jó geometriája van
-130 mm-es teleszkópot elbírja
-jól lehet vele kanyarodni
-jól néz ki
-minőségi hegesztések
-nincs
Nekem a long verzió van. Könnyű kikapni, mindenhol jól teljesít.
4X, Dirt, FR, AM
fehér
A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.
A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.
A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.
Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.
Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.
Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.