Kezdőknek tökéletes.
Olcsó.
Tartós festés.
Csúszópapucsos.
Könnyű.
Geoója elég jó...
Nem tapasztaltam még semmí hátrányt
bár én szerintem rotorkonzol nem szükséges rá...
Dirt+ Freeride
Kezdőknek tökéletes.
Olcsó.
Tartós festés.
Csúszópapucsos.
Könnyű.
Geoója elég jó...
Nem tapasztaltam még semmí hátrányt
bár én szerintem rotorkonzol nem szükséges rá...
Dirt+ Freeride
Bárki számára elérhető viszonylag korrekt áron. Előny, hogy 14 milis a papucs, tehát bármilyen tengelyű agy jó bele, persze ha kell szűkítővel. 7mm vastag fejcső ami nem hátrány. viszonylag korrekt hegesztések és merevítések, bár a nyeregvázcsőnél undorító az a merevítés. rotor felfogatási lehetőség (már aki szükségét érzi) erős hátsó papucs, megfelelő felsőcső hossz, megfelelő magasságban a monoblokkház
Egy 24 colos vázhoz képest nehéz a Magellan PolarX Manual, Kezdőknek vagy gurulgatni városban vagy csak tanuló, gyakorló bicóba jó választás lehet.
Körülbelül ugyanannyit lehet elvárni tőle, mint a többi polarX-től, mert ugyanabból az anyagból és ugyanúgy, ugyanolyan hegesztéssel készül az összes. Mondjuk az alsócsönek ezt a furcsa hajlítását a monoblokkháztól nem nagyon értem.... Nem tudom mi funkciója lehet neki, bár nem zavar. én a nagy gép mellett egy tanuló, városi gurulgatós 24-es street bicónak használom. Arra jó és tanulni vele, semmi másra. Amúgy árához képest korrekt váz
Tanulni, gyakorolni, városban gurulgatni, szaladgálós bringába.
Az előző vázamhoz képest sokkal merevebb és kényelmesebb volt a használatban.(enyhe street)
A festés nagyon jó minőségű, sose volt vele bajom
A 14mm-es papucs, a rotortartófül és a váz anyaga (alu) lehet előny illetve hátrány is.
A súlya kifejezetten könnyű
Személy szerint engem a rotortartófül zavart.
A váz hátulja lehetne rövidebb és a fejcső fogadhatna integrált kormánycsapit.
30,9mm-es nyeregcső kell bele amit nehéz találni pivotalban.
Gyárilag merev villához van tervezve, de én nem ajánlom hozzá, mert reped (KÉP)
Én nagyon megvagyok vele elégedve 2 éve hajtom már mindig változtatok rajta valamit de hát azt mindenki csinálja. a geoja nagyon el lett találva elég merev is nem csavarodik precíz hegesztések és csúszópapucsos.
nekem nincs vele semmi bajom.
dirt,street de inkább dirt mert oda lett kifejlesztve.
Olcsó.
Tartós festés.
Szép, igényes hegesztések.
Elég hosszú (bár nekem a long van).
Viszonylag könnyű forgatni.
Csúszópapucsos.
Könnyű.
Eddig nem hallottam olyat hogy a manual vaz eltörött volna, pedig nagyon sokan használják.
Van belőle rövidebb meg hosszabb változat is.
Gyönyörű kerókat lehet rá építeni.
Ha 10mm es hátsó aggyal használják akkor kicsit átformázza a papucsokat kívül is meg belül is :/
Egy kissé elrontották a geóját, túl magasan van a monoblokk, de ez egy magasemeléses kormánnyal helyrehozható.
Lehetne rövidebb a hátulja.
Kezdő váznak tökéletes, de ha komolyabban gondolkozunk a kerózáson, azért idővel cseréljük le.
Csak street.
Újonnan viszonylag olcsó
Precíz hegesztések, ebből adódóan stabil-masszív váz
Kitűnő geometria, elég könnyű súlyú
Hátrányt semmit nem észleltem eddigi használatja alatt,
bár én szerintem rotorkonzol nem szükséges rá :)
Rövid verzióm van 24-esből, én nekem minden szempontpól megfelelt, ha vezsek is drága alkatrészeket, a vázat nem fogom lecserélni mert arra amire használom kiváló és hűséges! :)
Dirtre mindenféleképpen,
Mellette merevvázas DH-ra is használom, nincs vele semmi gond.
Streetre is elmegy, bár mivel batár a vázcső vastagság, inkább csak dirt. De ez szerintem csak kinézet szempontja..
Mindenre jó. Ezért szeretem
nekem eddig semmi bajom nem volt vele. nagyon jó geoja van, a PolarX Manual az első normális freeride vázam és nagyon megvagyok vele elégedve.Papucsa jó mert akármilyen agyat fogad.
nemnagyon találkoztam hátránnyal :D max a festés.
akármire!!
Milyen a geometriája? hát nagyon jó! könnyen lehet vele forogni meg bunny hoppozni! :D
Milyen minőségűek a hegesztések és a festés? szépeka heggesztések a PolarX Manual-on!,a festése is szép..de ah odavágod akkor könynen lejöna festék :S
Milyen a papucs kialakítása, tárcsafék rögzítése? 14mm-es papucsa van! ezért belemegy a bmx agy! de csakis hézagolással! :D tárcsafék konzollról halottam h töröik..d.e nekem nem lessz ezzel problémám mert v-feket használok :D
Nincs-e túl alacsonyan a monoblokk? azt mondják magasan avn, pedig enm! pont jó! :D
Hallottál-e olyanról, hogy eltört ilyen váz? hallotam róla h eltörött a tárcsafék pöcök
NINCS SEMMIFÉLE HÁTRÁNYA !! NAGYON MEGÉRI AZ ÁRÁRT a Magellan PolarX Manual! :D
street,dirt,park
kellően merev a Magellan PolarX Manual, nem csavarodik, a geoja nekem tetszik, az eleje kellően hosszú a hátulja rövid, csúszópapucsos, a monoblokk elég magsan van, a heggesztések szépek,
túl sok bowdenvezető és a rotorhoz tartozó bowdenvezető a felsőcső alján nem túl szép, de egyáltalán nem zavaró.
30.9-es üléscső kell bele és ilyen méretben nehéz találni pivotal csövet
előtte egy 2010-es mali cobra vázam volt, ahhoz képest ég és föld streeten,
dirt/street
- Minőségi heggesztések, nem fog eltöni ez a Magellan freeride váz.
- Merev hátsó háromszög 14 mm -es papucs.
- 7 mm vastag fejcső.
- Könnyen lehet vele ugrálni, forogni.
- Jó árban hozzá lehet jutni.
- Csak 24 -es kereket fogad hátul.
Olcsó
Nekem nagyon tetszik a festés+ az alsó cső+ bírja is a festés
Könnyű a Magellan PolarX Manual, mondjuk alu váz szval elvárható
Eszméletlen jó geó kb 10 perc alatt hozzá szoktam és nagyon bejött
Rotort is lehet felrakni
Karakteres heggyesztések és szerintem nem rondák sőtt szerintem szépek
Féktárcsa tartó szemek könnyen görbülnek( tapasztalat)+ ismerek olyat akinek letört
Mivel alu váz ezért ha a papucsnál nagyon megnúzod a csavart deformálódik a váz ha nem húzod meg eléggé akkor meg vissza csúszik a tengely és elég zavaró tud lenni
Olcsón hozzá lehet jutni és ha nem fékezel hátra fele gurulásból nem lesz gond a féktárcsa tartóval sem + nagyon eltalált geo
Dirt+ Freeride
Igazából eddig csak előnyöket tudok felmutatni a bringámról. Bár véletlen szerűen vettem ezt a vázat mivel nem vizsgáltam meg előtte rendesen, hogy milyent is szeretnék ahhoz képest fantasztikusan erős váz a PolarX Manual. Tetszik hogy a hegesztéseket nem csiszolták le és ezzel nagyon jó külsőt adtak a váznak. Masszív és erős.
Hátránya nekem csak annyi hogy nem lehet rá felfogatni váltó papucsot. Mivel én anno olyant akartam csak nagyon benéztem a vásárlás során. :))
De igazándiból ez nem is annyitra hátrány :)
érdemes ilyen vázat venni. starpabíró ez a Magellan freeride váz eddig mindent kibírt nekem ;)
Dirt, Street
Jókat lehet vele ugrani.
könnyen lehet forogni
pont megfelelő a súlya
hegesztések jók
csúszópapucsa jó
kellő magaságba van a monoblokk
szürkébe könnyen koszolódik
törésről hajlásról repedésről még nem hallotam felőle :)
Jó ez a váz de ne szürkébe vegyetek !
Mert azon könnyen meg látszódik a kosz xD
dirt.streer freeride
Festés elég jó szerintem szép is a váz geoója elég jó a cső elég erős de csak 100 as telóval használható nagyobbal már nem nagyon biztos :S
A tárcsa fék fel fogatás nagyon gyenge törik
Szerintem merev villával triálra is jó de főleg dirt street park Dh ra gyenge és folyton ki lazul a papucs
Street, Dirt , Park Esetleg Trial
A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.
A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.
A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.
Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.
Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.
Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Magellan PolarX Manual-ba milyen monoblock való? |
2 válasz
utolsó: 2017. jún.
|
Magellan PolarX Manual beépítési magasság átlépése |
2 válasz
utolsó: 2014. júl.
|
Magellan PolarX Manual belemegy 26"nál nagyobb kerék? |
5 válasz
utolsó: 2015. okt.
|
Magellan PolarX Manual méretek, adatok |
1 válasz
utolsó: 2014. máj.
|
Magellan PolarX Manual-ba belemegy a bmx agy? |
9 válasz
utolsó: 2012. dec.
|
Magellan PolarX Manual mennyire bírná street-en a 90 kilómat? |
2 válasz
utolsó: 2012. dec.
|
Magellan polar-x manual-ba milyen hajtást vegyek? |
2 válasz
utolsó: 2012. aug.
|
50.000 forint alatt milyen 24" vázat ajánlatok? |
13 válasz
utolsó: 2012. júl.
|
Magellan PolarX Manual vázra lehet-e váltót tenni? |
1 válasz
utolsó: 2011. aug.
|
PolarX Manual-hoz mekkora nyeregcső illetve nyeregcsőbilincs kell? |
3 válasz
utolsó: 2011. aug.
|
Magellan PolarX Manual-ba kell-e tengely adapter 10mm tengelyhez? |
27 válasz
utolsó: 2013. nov.
|