Robosztus váz és csövek, erős merevítések.
Szép testes támvilla.
Szép hegesztések.
Elég merev tárcsafék rögzítés.
Csúszópapucs láncfeszítő lehetőséggel.
68mm monoblokk.
Jó geometria.
Merev, nem ruganyos váz.
Felső bovden elvezetés hátsó V-fékhez nem sikerült túl jól. Külön bovdennel voltam kénytelen elvezetni alul. Eddig ilyen problémám nem volt, pedig elég sokat szerelgettem már.
Felső bovdenelvezetés karcolja a festést, ami amúgy sem a világ legtartósabb dolga ennél a váznál.
Kis fogaskeréksorra váltás kombinációjakor csapkodja a láncvillát a lánc eléggé. Egyszerű, új fajta Acera váltóm van, de szerintem ez egy Deoreral is ugyan így lenne. Előző vázamnál nem volt ez ennyire 'gond'.
Váltottam egy ilyen vázra, amit leginkább XC-re használok, vagy nagyon ritkán kisebbeket ugratni, ha úgy adódik. Nagyon tetszik. Ötletesen van megoldva a váltófül rögzítés, ami nagy eséllyel nem fog eltörni (elég méretes darab), ezt több gyártó is követheti/követhetné. Geometriája jó, eredetileg azért cseréltem le régi acél vázam, mert fél óra tekerés után márt fájt a hátam a kinőtt geometria miatt. Ezzel valamelyest megoldódott a probléma. A felső vázcső viszonylag hosszú, ez nem biztos, hogy túl előny pl. streetre ( de ez a váz szvsz. kevésbé való oda). A hátsó támvilla és láncvilla rövid. Könnyen irányítható, stabil kis váz.
Freeride/ugrálások, merev farú XC (hobbira) ,illetve 'oversized' edzőgép.