- Merev
-Jó geometriája van
-2.6 gumi is belefér
- Ára
- Nem lehet eltörni
- Színe
- Nincsen rajta tárcsafék konzol
- Nehéz
- Hátsó papucs törik
Sokáig ilyenem volt nekem sosem volt vele gondom azon kívül hogy nehéz
Város
- Merev
-Jó geometriája van
-2.6 gumi is belefér
- Ára
- Nem lehet eltörni
- Színe
- Nincsen rajta tárcsafék konzol
- Nehéz
- Hátsó papucs törik
Sokáig ilyenem volt nekem sosem volt vele gondom azon kívül hogy nehéz
Város
15ezerért kezdő freeride-ra, ez volt a legjobb vétel anno. én legalább 3-4 éven keresztül használtam és egyedül a cserélhető váltópapucs hajlott el, pedig zúztam rendesen dirtön, parkban, utcán.. még dh-zni is voltam vele :))
törtem el benne merev villát, tengelyt, kikopott a hajtókar, de a váz bírta
geometriája alapján (rövid felsőcső, hátul hely a vastag guminak) szerintem egyértelműen freeride, bár láttam CC-re épített Mali boát is..
Masszív váz erős, én mindenre használtam de nem tört ele nem repedt el meg semmi ijesmi.
DH, Freeride, Dirt/Street
Azért vettem mert eltörtem a Wheeler Wasp02-esemet és telós vázat akartam venni később. tehát ez egy átmeneti ideiglenes váz volt.A super T telómat csaptam bele bírta mint állat. 5-7m hosszúakat és kb 2 m magasakat ugráltam vele. na meg egy 2.5 m es letörés.
6 hónap alatt nem volt baja egész jól bírta. Mostmár UMF Duncan2-es re cseréltem le ez 1 kicsit jobb..:D.
Széles gumi is bele megy 2.6
A gyári festés kurva szarul néz ki le is festettem fekete és narancs sárgára.
Nincs tárcsafékkonzol.
sztem kiccsit rövid.
most mostam le a képen azért ilyen foltos..... még vizes.
Ár/teljesítmény azé %répa mert 5e-ért kurvára megérte mert fél évig zuztam vele és tényleg bírta rendesen.
Erős váz ez!. De a gyári festés elég ronda.
Ez a váz sztem jó elkezdeni bármit, de mondom nkm csk ideiglenes cucc volt ,h legyen vmi.
Jó ez Dh ra is.Street-re sztem nehéz.
Brutál erõs!!! 85kila vagyok de törni nem sikerült. ugrottam már le vele több méter magasról, távolrol, gyorsan, ferdén, elkurtan, estem, de semmi baja.
A Mali Bicycle Technology svájci-magyar cég, 1989-ben alapította Máli Péter kerékpárversenyző és Máli János grafikus.
1990-től a X. kerületben készítették közép és felső kategóriás vázaikat, főleg a minőségre igényes svájci piacra. A cég manapság főleg hazai piacra szerel össze mtb, városi, összecsukható, bmx és gyermek kerékpárokat, törekedve, hogy az adott minőségi szinten a lehető legjobb árakat kínálja.
1995-ben kapcsolatba került a Tiszaújvárosi Triatlon Klubbal a cég vezetője, Máli János, aki többek közt az orosz Galina Jenyuhina pályakerékpáros világbajnokot is szereléssel támogatta. Nagyobb jövőt, és jobb reklámot látott az idehaza egyre ismertebb klubban, mint a bizonytalan jövőjű világsztárokban. Azóta TVK-Mali néven halmoz sikert-sikerre a csapat. 2010-ben a triatlonsportban három korcsoportban- felnőtt, ifjúsági, gyermek- is a TVK-Mali csapata adta az év sportolóját, Rendes Csaba, Hankó Gábor és Lehmann Bence személyében.
A 2010-es Budapest-Bamako túrán a Mali is rajthoz állt egy autóval, fedélzetén 4 db Cobra kerékpárral. A bringákat Bamakóban, a Mali Köztársaság fővárosában, adták át a névrokon ország Olimpiai Szövetségének.