Mali Boa freeride váz

97 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
  • Modellév: 2003
  • Listaár: 17.000 Ft

HASONLÓ freeride váz TERMÉKEK



1-15 (97 vélemény)
Rendezés

statik avatar
15 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

- Merev

-Jó geometriája van

-2.6 gumi is belefér

- Ára

- Nem lehet eltörni

Hátrány

- Színe

- Nincsen rajta tárcsafék konzol

- Nehéz

- Hátsó papucs törik

Tapasztalat

Sokáig ilyenem volt nekem sosem volt vele gondom azon kívül hogy nehéz

Erre ajánlom

Város

Ennyiért vettem
-
Csatolt képek
Mali Boa freeride váz
Mali Boa freeride váz
Mali Boa freeride váz
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pranksta avatar
41 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
  • olcsón hozzá lehetett jutni
  • elég masszív darab, de ahhoz képest nem túl nehéz (az én bicóm 13 Kg körül volt egy iszonyatos súlyú ZOOM Gordo telóval együtt - igazából ennél kisebb cuccal elég hülyén néz ki egy BOA váz :D)
  • sok méretben volt kapható ez a Mali freeride váz
  • rengeteg matrica fér rá :D
Hátrány
  • nincs tárcsafékkonzol
  • ejtőpapucsos
  • a geometriája esztétikailag sem az igazi, de szerintem erősebb sem volt feltétlen azzal az elképesztő átmérőjű alsócsővel :)
Tapasztalat

15ezerért kezdő freeride-ra, ez volt a legjobb vétel anno. én legalább 3-4 éven keresztül használtam és egyedül a cserélhető váltópapucs hajlott el, pedig zúztam rendesen dirtön, parkban, utcán.. még dh-zni is voltam vele :))

törtem el benne merev villát, tengelyt, kikopott a hajtókar, de a váz bírta

Erre ajánlom

geometriája alapján (rövid felsőcső, hátul hely a vastag guminak) szerintem egyértelműen freeride, bár láttam CC-re épített Mali boát is..

Ennyiért vettem
15000
Csatolt képek
Mali Boa freeride váz
Mali Boa freeride váz
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

lakatos0514 avatar
11 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Masszív váz erős, én mindenre használtam de nem tört ele nem repedt el meg semmi ijesmi.

DH, Freeride, Dirt/Street

Hátrány
Nincs tárcsafékkonzol.
Erre ajánlom
Kezdőknek mindenképp mert olcsó.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

krizsdh avatar
18 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Azért vettem mert eltörtem a Wheeler Wasp02-esemet és telós vázat akartam venni később. tehát ez egy átmeneti ideiglenes váz volt.A super T telómat csaptam bele bírta mint állat. 5-7m hosszúakat és kb 2 m magasakat ugráltam vele. na meg egy 2.5 m es letörés.

6 hónap alatt nem volt baja egész jól bírta. Mostmár UMF Duncan2-es re cseréltem le ez 1 kicsit jobb..:D.

 Széles gumi is bele megy 2.6

Hátrány

A gyári festés kurva szarul néz ki le is festettem fekete és narancs sárgára.

Nincs tárcsafékkonzol. 

sztem kiccsit rövid.

Tapasztalat

most mostam le a képen azért ilyen foltos..... még vizes.

Ár/teljesítmény azé %répa mert 5e-ért kurvára megérte mert fél évig zuztam vele és tényleg bírta rendesen.

Erős váz ez!. De a gyári festés elég ronda.

Erre ajánlom

Ez a váz sztem jó elkezdeni bármit, de mondom nkm csk ideiglenes cucc volt ,h legyen vmi.

Jó ez Dh ra is.Street-re sztem nehéz. 

Ennyiért vettem
5000
Csatolt képek
Mali Boa  2003 freeride váz
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gabo avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Brutál erõs!!! 85kila vagyok de törni nem sikerült. ugrottam már le vele több méter magasról, távolrol, gyorsan, ferdén, elkurtan, estem, de semmi baja.

Hátrány
nehéz a mai bicajokhoz képest.
Tapasztalat
Minden kezdõ DH embernek. Elég sokáig jo lesz akár középhalado szintig is. Föleg aki nagydarab és nem akar sokat költeni. (20EFT simán megkapod).
Erre ajánlom
Igazábol én aztmondom hogy DH... igazság szerint dirt/street nehéz...
Ennyiért vettem
35000ft (egészet)
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

KIKI avatar
KIKI
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Belemegy a 2.6 os
Hátrány
nincsen tárcsafék konzol
Tapasztalat
Qrva erős törhetetlen legalábbis eddig nekem nem sikerült eltörni, pedig 5 métereket ugrálok vele...
Erre ajánlom
DH FREERIDE , STREET
Ennyiért vettem
9000
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Razor avatar
Razor
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Hát robosztus kinézete van.
Hátrány
Nem hiszem hogy sok lenne ha arra használják amire való.
Tapasztalat
Szerintem jó váz és össze lehet rakni 100ezerből már egy pofás kis gépet. A Konárol csak annyit mondanék hogy nyugi nem ér többet egy polar x nél csak felvan kapva nagyon a márka(jól átlehet baszni az embereket 10ezrekkel) pedig rfffffffff. A polar x-ról meg nem is beszélek mert ez a Mali van olyan erős mint az. Egy hozzászólassal nem értek egyet most az hogy valakinek drága bringája van nem biztos hogy apuci anyuci vette neki.(bár tény hogy az esetek töbségében igy van) Nekem egy 320ezres gépem van és megdolgoztam érte. Ja és én versenyeken is elések jó eredményeket. Nyugi lehet hogy valakinek több százezres gépe van de nem tud semmit szal láttam olyan csávót aki specko p3 al nyomja kb 400ezer az egész bicó neki. Meg van egy merida umf dirt fun os srác és a speckost simán veri trükben . 4 répát azért kap mert az alsó csöve nem valami szép de legalább nem törékeny virágszál legalábbis ránézésre nem az.
Erre ajánlom
Dirt Street másra nem ajánlom mert azért annyit nem bír hogy Freeride meg DH pályán mennyünk vele.
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Xl0rd avatar
Xl0rd
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
SOK VAN neki az alap a hogy ERŐs még nem láttam olyan képet ahol el volt törve . 2 . ilyem ÁRBA EZ AA LEGJOBB VÁZZZZ
Hátrány
neke mszeméy szerint az hogy kicsit kicsi de szinte mindig állok rajta
Tapasztalat
Szóval aki jo vázat akar és va neyg kis péze ezt ajánlom neki BÁR AZÉRT MOSTMÁ RITKA én 2005 vettem és akkor bp már utolso volt
Erre ajánlom
dirt street dh jobb felszereléssel és freeride jobb felszereléssel
Ennyiért vettem
13000
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

g.GERY avatar
g.GERY
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
hát basszátok meg ez a legolcsóbb dirt gép amit magyar újonnan megszerezhet
Hátrány
tényleg nem valami szép...fest ád fehérre és ragassz rá orange matricát tán pár gyökér be si veszi....jah utálom azoka akik fikázzák a malit mert ha ők ennél olcsóbban tudnak ilyen fasza vázat akkor szóljanak nekem is!!!!!!!!! egyépként basszátok meg...jah meg az hogy már nehezen lehet hozzájutni...akkor is basszátokmeg
Tapasztalat
7 hétig nem mész fagyizni és vehetsz egy ilyen vázat....kirááály a gép
Erre ajánlom
hát hobbi cc...de főleg inkább dirt meg arra használod amire akarod eltörik másnap veszel újat...amúgy kurvára nem fog eltörni
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

petya avatar
petya
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
szerintem kurva jó erős massziv váz jó teljesítménnyel!!!!!!!!!!!!!
Hátrány
talán őőőőőőőőőőőőőőőőőő semmi
Tapasztalat
ne sziggyátok mert nagyon jó váz ami egy kona-val versenyez és olcsó mert a kona árábol lehethe venni min.:4 boa-t
Erre ajánlom
komoly dirt jump és freeride-ra nagyon jó
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

.... avatar
....
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Hátrány
hát bűn csúnya..,akár mien re festik....!!!!!!!
Tapasztalat
hát ez bűn csúnya,mé lenne jobba Polar X nél?? hát nem jobb az szép erős fasza meg minden meg van SS változat meg amúgy is sokkal jobb!!!
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bikelander avatar
bikelander
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Olcsó,jó geometria,erős mint állat,jól néz ki,nekem nagyon bejön!
Hátrány
egyedül annyi hogy nincs tárcsafék felfogó szem,de nekem pl felhegesztettek egyet,és tökéletesen működik
Tapasztalat
Csak annyit mondok hogy SZÁNALMAS aki ide bejön és úgy hogy 1x ült haverja keróján és itt fikázza!!!!Én több mint 1éve használom,több versenyt is megjártam vele,városban öltem vele,és semmi baja!Nekem csa +véleményem van,és aki lehúzza az vegyen B+ stinkyt csak az nem 20e....
Erre ajánlom
bárkinek kivéve dh-soknak.Dirt,ugrások,városi fight mindenre jó
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Guci avatar
Guci
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
olcsó és bitang erős a váz
Hátrány
Nincs tárcsafékszem
Tapasztalat
Szerintem jobban megéri mint egy Polarx mert olcsóbb És jobb.Tárcsafékszemet meg lehet rá hegesztetni.
Erre ajánlom
Dirt
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Szilágyi Gábor avatar
Szilágyi Gábor
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Eléggé könnyű a váz.
Hátrány
Nem lehet hátra tárcsaféket rakni.
Tapasztalat
Rakhattak volna rá tárcsa konzolt,de semmi bajom vele.
Erre ajánlom
sreet/duél szlalom
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

freerider avatar
freerider
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
jol birja a strapát
Hátrány
nem a szin meg a nagyság számit hanem az erőssé semmi hátráy sincs
Tapasztalat
szerintem jo
Erre ajánlom
freeride trial
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (97 vélemény)
Rendezés
Mali logó

Mali márka bemutatás

A Mali Bicycle Technology svájci-magyar cég, 1989-ben alapította Máli Péter kerékpárversenyző és Máli János grafikus.

1990-től a X. kerületben készítették közép és felső kategóriás vázaikat, főleg a minőségre igényes svájci piacra. A cég manapság főleg hazai piacra szerel össze mtb, városi, összecsukható, bmx és gyermek kerékpárokat, törekedve, hogy az adott minőségi szinten a lehető legjobb árakat kínálja.

1995-ben kapcsolatba került a Tiszaújvárosi Triatlon Klubbal a cég vezetője, Máli János, aki többek közt az orosz Galina Jenyuhina pályakerékpáros világbajnokot is szereléssel támogatta. Nagyobb jövőt, és jobb reklámot látott az idehaza egyre ismertebb klubban, mint a bizonytalan jövőjű világsztárokban. Azóta TVK-Mali néven halmoz sikert-sikerre a csapat. 2010-ben a triatlonsportban három korcsoportban- felnőtt, ifjúsági, gyermek- is a TVK-Mali csapata adta az év sportolóját, Rendes Csaba, Hankó Gábor és Lehmann Bence személyében.

A 2010-es Budapest-Bamako túrán a Mali is rajthoz állt egy autóval, fedélzetén 4 db Cobra kerékpárral. A bringákat Bamakóban, a Mali Köztársaság fővárosában, adták át a névrokon ország Olimpiai Szövetségének.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mali Boa termékkel kapcsolatban: