Nagyon jó merev kis váz, nem sikerült kárt tenni eddig benne, méteres és nagyobb ugrásokat simán bírja hátsó villára is nem csak vízszintes érkezésre, hátsó keréken pattogásra simán jó, ellenben Mali Mamba váz villa felsőcső közvetlen a papucs háromszög illesztésénél ugyanettől eltört, a csúszópapucsos megoldás jó, én 12mm-es (!!!) novatec aggyal használom, egy kicsit igazítani kellett rajta gravírozóval, de kibírja, csak figyelni kell rá, hogy a papucs aljánál bővítsük ki, mert ott nem kerül rá nagy terhelés, a felső részébe nem szabad belenyúlni!!! Oldalirányba nagy feszgetésre is csak minimálisat mozog.
A hátsó háromszög rendkívül jól kidolgozott és erős, és belefér még a 2.6-os (!!!) gumi is bőven.
100 mm-es Manitou Black Comp-pal használom korrektül műxik a vázban.
Ahoz képest, hogy mekkora váz nincs alacsonyan a monoblokk, de lehetne magasabb is, 44-es, legnagyobb fogaskerékkel nem érdemes már magasabb helyekre felpattogni Dirt címszó alatt :D
A festése nem az igazi, de kis fantáziával csodára lehet képes az ember.A heggesztések gyönyörűek, jó nem canondale-is magasságokba emelendő, azonban az árához képest atom!
Kicsit fura a geometriája, általában egy kicsit több erő, meg ügyesség kell a trükkök kivitelezéséhez, mint más újabb vázakkal, ha ezen tanul az ember, azonban ha rájön, baromi jó! Tehát ez sem nevezhető igazán hátránynak.
A fejcsőnél a félintegrált csapágynál mindig azt érzem, hogy kotyog, de közben mégsem, tökéletesen működik, nem volt rá eddig panasz
Nekem egy kicsit kicsi a 16"-jával, én ~185 magas és 68 kiló vagyok, és baromi sokat kell állítgatni a nyerget, mert a nem megfelelő beállítással baromi fárasztó tud lenni... Jah és elég rövid nyeregcső fér bele, vagy levágja az ember, ha be akarja teljesen tolni, és akkor nem lehet túl magasra sem állítani, vagy állandóan viszonylag magas nyereggel jár, mert 10 cm-nél jobban nem lehet betolni.(mondjuk hosszú kiemelt nyeregcsővel meg esélyes a váz törése, feltételezem a gyárban ki lett ez azért találva.)
5-6 hónapja használom, télvíz idején is, nem mentem még vele től sokat, de a nyáron haverokkal tervezzük a hosszútávú bevetését, Kács, Bagolyirtás, Miskolc, Debrecen, Bükk-Mátra. Előtte egy "gagyi" mások által teszkósnak csúfolt, de jó kis összteleszópos Median(mond még bárkinek ez a név valamit?) keróval nyomultam 10 évig, de most hogy erre átváltottam nagyon szokni kell még...a régivel még úgy ahogy megyegettek a dolgok, csak azt meg nem akartam tönkretenni, mert nem bírta volna, de ezen meg még nincs elég bátorságom sokmindennek a bevállalásához.
Minőségét az is bizonyítja, hogy, hogy előttem három emberé volt, ebből kettő triálozott, és semmi baja sincs a kicsikének. Én jelenleg Dirt, Freeride, és minimális DH-ra használom, meg próbálgatom a szárnyaimat kevéske triállal, de mivel még most kezdtem, és a felszereltség sem megfelelő nem erőltetem. Probléma nem adódott a sokrétű használatából.Nem hallottam hogy törtek volna ilyet.(sőt ezelőtt nem is hallottam ilyenről, és nem láttam másnál a környéken, nem valami gyakori váz a tömérdek vélemény ellenére :D)
Tárcsaféket még nem használtam a vázon, ahogy más sem előttem, ezért erről nincs tapasztalatom, v-fékkel korrekt. Majd nemsoká veszek rá,a kkor még bővítem tapasztalataimat!
Dirt, Freeride, kis DH, és úgy általában.