Schwinn Jumper freeride váz

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév: 2004
  • Listaár: 28.000 Ft

HASONLÓ freeride váz TERMÉKEK



1-7 (7 vélemény)
Rendezés

Cornholio avatar
11 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Nagyon jó merev kis váz, nem sikerült kárt tenni eddig benne, méteres és nagyobb ugrásokat simán bírja hátsó villára is nem csak vízszintes érkezésre, hátsó keréken pattogásra simán jó, ellenben Mali Mamba váz villa felsőcső közvetlen a papucs háromszög illesztésénél ugyanettől eltört, a csúszópapucsos megoldás jó, én 12mm-es (!!!) novatec aggyal használom, egy kicsit igazítani kellett rajta gravírozóval, de kibírja, csak figyelni kell rá, hogy a papucs aljánál bővítsük ki, mert ott nem kerül rá nagy terhelés, a felső részébe nem szabad belenyúlni!!! Oldalirányba nagy feszgetésre is csak minimálisat mozog. 

A hátsó háromszög rendkívül jól kidolgozott és erős, és belefér még a 2.6-os (!!!) gumi is bőven.

100 mm-es Manitou Black Comp-pal használom korrektül műxik a vázban.

Ahoz képest, hogy mekkora váz nincs alacsonyan a monoblokk, de lehetne magasabb is, 44-es, legnagyobb fogaskerékkel nem érdemes már magasabb helyekre felpattogni Dirt címszó alatt :D

A festése nem az igazi, de kis fantáziával csodára lehet képes az ember.A heggesztések gyönyörűek, jó nem canondale-is magasságokba emelendő, azonban az árához képest atom!

 

Hátrány

Kicsit fura a geometriája, általában egy kicsit több erő, meg ügyesség kell a trükkök kivitelezéséhez, mint más újabb vázakkal, ha ezen tanul az ember, azonban ha rájön, baromi jó! Tehát ez sem nevezhető igazán hátránynak.

A fejcsőnél a félintegrált csapágynál mindig azt érzem, hogy kotyog, de közben mégsem, tökéletesen működik, nem volt rá eddig panasz

Nekem egy kicsit kicsi a 16"-jával, én ~185 magas és 68 kiló vagyok, és baromi sokat kell állítgatni a nyerget, mert a nem megfelelő beállítással baromi fárasztó tud lenni... Jah és elég rövid nyeregcső fér bele, vagy levágja az ember, ha be akarja teljesen tolni, és akkor nem lehet túl magasra sem állítani, vagy állandóan viszonylag magas nyereggel jár, mert 10 cm-nél jobban nem lehet betolni.(mondjuk hosszú kiemelt nyeregcsővel meg esélyes a váz törése, feltételezem a gyárban ki lett ez azért találva.)

Tapasztalat

5-6 hónapja használom, télvíz idején is, nem mentem még vele től sokat, de a nyáron haverokkal tervezzük a hosszútávú bevetését, Kács, Bagolyirtás, Miskolc, Debrecen, Bükk-Mátra. Előtte egy "gagyi" mások által teszkósnak csúfolt, de jó kis összteleszópos Median(mond még bárkinek ez a név valamit?) keróval nyomultam 10 évig, de most hogy erre átváltottam nagyon szokni kell még...a régivel még úgy ahogy megyegettek a dolgok, csak azt meg nem akartam tönkretenni, mert nem bírta volna, de ezen meg még nincs elég bátorságom sokmindennek a bevállalásához.

Minőségét az is bizonyítja, hogy, hogy előttem három emberé volt, ebből kettő triálozott, és semmi baja sincs a kicsikének. Én jelenleg Dirt, Freeride, és minimális DH-ra használom, meg próbálgatom a szárnyaimat kevéske triállal, de mivel még most kezdtem, és a felszereltség sem megfelelő nem erőltetem. Probléma nem adódott a sokrétű használatából.Nem hallottam hogy törtek volna ilyet.(sőt ezelőtt nem is hallottam ilyenről, és nem láttam másnál a környéken, nem valami gyakori váz a tömérdek vélemény ellenére :D)

Tárcsaféket még nem használtam a vázon, ahogy más sem előttem, ezért erről nincs tapasztalatom, v-fékkel korrekt. Majd nemsoká veszek rá,a kkor még bővítem tapasztalataimat!

Erre ajánlom

Dirt, Freeride, kis DH, és úgy általában.

Ennyiért vettem
12e hajtóművel,nyeregcsővel,korm.csappal
Csatolt képek
Schwinn Jumper freeride váz
villa hátulról összeszertelés előttt
Schwinn Jumper freeride váz
oldalról a váz a vásárlás után
Schwinn Jumper freeride váz
és használatban,de még van mit alakítani
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

molnár gergő avatar
molnár gergő
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nem találsz ilyen jó vázat ennyiért
Hátrány
ne resszeljétek ki átütősre meghalsz
Tapasztalat
jóóóóóóóóóó
Erre ajánlom
dirt street enyhe dh fr
Ennyiért vettem
15000
7 olvasó 43%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

David avatar
David
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jó felépítés Szép geometria kicsi Rugalmas nem nyöszörög
Hátrány
NEm tapasztaltam
Tapasztalat
KIRÁLY
Erre ajánlom
Mindenkinek Aki TUD BRINGÁZNI
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zolee avatar
Zolee
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Olcsó, szép geometria, tárcsafék-konzol, olyanra festettetheted amilyenre szeretnéd, az enyém narancssárga és fekete, nagyon durva
Hátrány
még nem tapasztaltam, talán a félintegrált ccsapi
Tapasztalat
nagyon tuti, ott van a szeren, elég masszív és a súlya is versenyképes és az nem gáz h olcsó, mert a többi alkatrészre legalább több jut... :)
Erre ajánlom
dirt, street, 4X, villantani a csajok előtt
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kovács Róbert avatar
Kovács Róbert
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Kategóriályában nagyon olcsó és minőségben is elég jó,szép hegesztések,jó geometria
Hátrány
Integrált kormánycsapágy, az elytőpapucsosnál mire rájöttem hogy lehet használni váltó nélkül a fél várost feljártam és két láncot elnyomtam.Ja és váltópapucsot nem lehet kapni hozzá
Tapasztalat
A tolópapucs elég kínlódás úgyhogy csak kitartóknak.szerintem nem gáz hogy nincs festése, így saját stílusodhoz tudod igazítani.Igaz én elcseréltem egy "03-as PolarX-re és nem bántam meg.ez egy jó váz , szerintem
Erre ajánlom
4cross, kis freeride, street, dirt.Van aki CC-zik vele.Aki zúzni szeretne de szűk a kölcségvetése, de zsetonosoknak is mert egyszerűen király
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dogfighter avatar
dogfighter
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Ebben az árkategóriában sztem nagyon tuti! Söt máshol is, a váznak gyenge pontja nemsokvan, mindenhol erös, lehet vele nyomni a komoly ugrásokat is!
Hátrány
Festés nuku! sajna de ezt egy festés megoldhatja.Integrált fejcsapágy, de mire az szétmegy vagy lecseréled vagy
Tapasztalat
Jó! Erős! Sztem ahhoz elkezd az ugrálást és megtanulj jól kerózni tökéletes, és nem kell félned hogy eltörik! Aztán meg ha lesz pénzed veszel egy komoly vázat.
Erre ajánlom
Freeride, dirt, street
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

moral avatar
moral
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Rohadt erös szép hegesztések jó geometria CNC kezelés kiválló Joke megoldás eddig még senkinek sem tört el
Hátrány
kár hogy nincs festése
Tapasztalat
VEDD MEG!!!! Szerintem minimum duplaannyit ér mint amiért adják!
Erre ajánlom
Freeride minimum
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-7 (7 vélemény)
Rendezés
Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Schwinn Jumper váznak mennyi lehet az értéke?
3 válasz
utolsó: 2012. júl.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn Jumper termékkel kapcsolatban: