Mali Boa freeride váz

97 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
  • Modellév: 2003
  • Listaár: 17.000 Ft

HASONLÓ freeride váz TERMÉKEK



16-30 (97 vélemény)
Rendezés

Pisti avatar
Pisti
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
küllem
Hátrány
túl merev, sérülékeny
Tapasztalat
sokkal többet vártam tőle a külleme alapján, túl merev és sérülékeny
Erre ajánlom
villogni a főutcán
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

jjjj avatar
jjjj
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
király 17000 ft os árához még erős is és mondják hogy törik egy kona váz min 80 000 azért 4 boát veszek kb fél évente és mindig uj lesz legalább
Hátrány
-
Tapasztalat
király és nem kell fikázni mert van akinek erre van pénze hiába szeretne 100-200 000 ért apuci nem veszi meg mint egyeseknek
Erre ajánlom
mindenre
Szerinted hasznos?

Hát ki más? avatar
Hát ki más?
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Sok nekem tetszett!!!!Kifejezetten jó váz! Olcsó! könnyű!(bár később részletezem hogy mit kell vele tenned) ha lefested akor nagyon király!!Jah és az hogy öröm vele fingatni a többi embert (főleg azokat akiknek oan nagy a szájuk mint aminen drága a bicójuk)
Hátrány
Sörösdoboz efektus (ez annyiból áll hogy megkocogtatod az alsó vázcsövet és oan hangja van mint ha egy sörösdobozt kocogtatnál)DE VAN MEGOLDÁS!! LEHET KAPNI POLIFÓM HABSZIVACSOT PISZOK KÖNNYŰ ÉS BELEKÖT A VÁZBA AZUTÁN HA MEGKOCOGTATOD TÖMÖR HANGAJ LESZ;)(én is egy iennel téptem)
Tapasztalat
Nos ezúton szeretném csókoltatnin azokat a kedves és barátságos ridereket akik fikázzák a MALI céget hogy vessenek egy pillantást a mali slalom M1 típusú vázra és utánna gondolkozzanak el...hogy meik a jobb az övég vagy a slalom ami 35 ezer:)) (lehetőleg ne STINKYS EMBEREKET!! csak úgy ahogy néztem a polarX és Kona Scrap Shred Stuff vázzal "huligánkodóakat) de visszatérve az vázra..mindenk mondja hogy törik..ez sajnos igaz...viszon nem egészen dirt bicó innentőlfogva meg egy kona blast is törik dirt ön..tehát valahogy így gondoljátok végig...ha ezt mind elolvastad akkor köszönöm..(jah és nézd meg a komplett bicóknákl érdekes módon mindenki elégedett a boával;))(ezt csak úgy érdekességnek írtam) u:i akkor is feljevítom az átlagát!
Erre ajánlom
Szerintem piszosul jó ár érték aránya van...meg lehet nézni TUDOM hogy vannak SOKKAL jobb bicók is...de azt mindenki elfelejtette valami rejtélyes okból hogy ez bizony csak egy MTB nem egy dirt bicó
Szerinted hasznos?

Raga avatar
Raga
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
Olcsó, viszonylag erős és merev...
Hátrány
Túlzás az alsócső, és csúnya... - habár más színben már el sem tudnám képzelni...
Tapasztalat
Azért nem olyan gáz a váz... Sőt!
Erre ajánlom
Kikölyköknek, patkahuszároknak, vagy olyanoknak mint: "kivanafaszomasokszarvázbólamitmindigeltörökegyhétalatt!"
Szerinted hasznos?

Cott avatar
Cott
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Tapasztalat
függetlenülattol h nekem nem jön be a kinézete és a tárcsaféxem nincssége miatt, sztem BKV-RÁJDERnek igaza van..ha má bringázunk valamelyest tiszteljük 1más és ne legyün olyanok mint a fradi-újpest állatok.. kona-magellán-mali--->1 olcsóbb váz is le7 jó pont
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

csak én! avatar
csak én!
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Véleményben
Hátrány
véleményben
Tapasztalat
HaLLOD??!!ANDRIS!! MIT KELL ITT FIKÁZNI A BOÁT??a vázról kértek véleményt nem az előtted szóló bicójáról..lefogadom hogy neked is vagy polarx-ed vagy pedig konád van és mellreszívtad.-..nos akkor tegyél le valamit az asztalra és akkor nyugodtan aludhatsz!és képzeld lehet hogy nálatok csak a béna embernek van boája de nálunk van egy két oan ember aki télleg oda tud baszni a konásoknak és a polarosoknak...ez van és örülnék ha többet nem olvasnám tőled hogy:"szerintem kaksi bicód van" értjük egymást???? egyépkén tessék vélemény a boa egy sörösdoboz de ettől függetlenül jól kezelhető és bírja a kiképzést!
Erre ajánlom
Akinek csak akarod
Szerinted hasznos?

dékány balint avatar
dékány balint
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Tapasztalat
helo BKV-rider. ahogy elnézem csak te szereted a boát.Szerintem kaksi a boád.az ismerősömmel (gergővel)elolvstuk a leírást.és nem egy hú de jó.lehetne jobb a teló, jobb fékek és jobb váz.egyébként olvassad el ma többi hozzászólást!!!én ismerek két konást és két polarX-est is.A az egyik konás majdnem a legjobban tolja börsön.mi is(gergővel)ismerunk egy boást de nem tolja jól és allandoan fikazza a cobrámat legfőképpen az MX1-es HAYES-emet de ha elolvasná, hogy mit írnak róla elkussolna mert jobb 100-szor mit az ő v-fékje.és ezt 100-an már megmondták.a boa karácsonyfa díszítésre jo mivel boával szokják díszíteni(de nehogy a fa alá kerüljön. de boával nem ismerünk olyant aki jól tolná.
Szerinted hasznos?

Nagy \"Gizmó\" Attila avatar
Nagy \"Gizmó\" Attila
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, versenyzőként
Előny
Szerintem ez a váz jó elkezdeni a bicós élményeket elkésziteni de semmi jó ra ne várjatok.
Hátrány
Nagyon sok baja van pl.t.fék konzol,ronda:(,gyenge
Tapasztalat
fent
Erre ajánlom
extrém városi felhasználas, de semmivel se többet várj tőle
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

BKV-rájder avatar
BKV-rájder
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Nekem tetszik, mindenki azt mond róla, amit akar. Inkább fogjon meg egy jó V-fék, mint egy szar tárcsa.
Hátrány
Le kell vágni az üléscsőből, de ezt meg lehet oldani átalakítóval. Nincs rajta tárcsafékkonzol.
Tapasztalat
Szerintem nem kell baszogatni a Boásokat, mert vannak akik Boával is jól nyomják. Nem biztos, hogy egy Polaros vagy egy Konás jól nyomja. Békében éljen az összes bringás, mert a bringások összetartsanak, mint inkább veszekedjenek.
Erre ajánlom
Aki, amire használja.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dr.G avatar
dr.G
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
olcsó erős.aki olcsón szeretne jó vázat.
Hátrány
szar az öléscső helye.már szorult is bele.nincs tf konzol meg a festés kicsit csunya de azt meglehet oldani.
Tapasztalat
szerintem rohadt jó kis váz . főlleg azoknak mint én akiknek nem telik jobbra mint az olyan kiscsávóknak akik csak kérnek és kapnak.(a lényeg nem minndig hogy milyen a bicód, hanem hogy mit is tudsz vele művelni)
Erre ajánlom
mindenkinek aki jó vázat akar olcsón.mindent ellehet vele kezdeni
Szerinted hasznos?

pof avatar
pof
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
a vázat kölcsön kaptam és most egy z1dropoff ficeg benne és jelentem a fejcső még nem szakatt ki és nem ojan lapos mint egy dhvázé
Hátrány
NINCS TFKONZOL VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!! ÉS EGY SZAR VÉFÉKEM VAN A SZAR JÓZSI SZAR KEREKÉVEL VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!
Tapasztalat
idéglenes bájknak pár napra,esetleg egy hétig van,szal ocsmány a véfék és szarul fog és befog és a kerék is egy szar,szal hogyha lenne tfkonzol akko nem is lenne ojan rossz váz,ja az 180rögtön ment vele!!(röviden kezdeni lehet vele)
Erre ajánlom
elkezdeni bikeolni,kölcsön ha éppen a második scottod is eltört
Szerinted hasznos?

DHTomas avatar
DHTomas
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
jól lehet vele megtanulni dolgokat,és bírja is.És mivel ez a legolcsóbb váz a sok közül ezért ha el is törik meglehet heggeszteni és nem kell azon parázni hogy na bumm most 1 drágább vázat kellesz heggeszteni.Mert ez nem bírja jobban mint bármelyik más váz kivéve a felső kategóriát.
Hátrány
nincs rajta tfék konzol,kicsit nehezebb versenytárasinál,és aki hiszi akinem tényleg nyertek vele world cupot csak nem DH-ban hanem dualban.
Tapasztalat
A hozzászólásom még annyi: Sztem ezzel eléggé jól lehet dirtelni is mert 1 merev villával is jó a geo-ja. Jha és mivel rövid váz könnyen lehet trükközni és jól kontrolálható. Tanuló és kezdő embereknek tökéletes. (Mint az első autó,ha nem vagy miller akkor 1 réggebbivel tanuljál ne az apuci verdájával)
Erre ajánlom
dual, 4X,dirt, és aki meri az freeride és DH
Szerinted hasznos?

Marci avatar
Marci
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Tapasztalat
Kedves olvasó! A következőkben két kiterjedt tábor vitáját olvashatod. A polarx-es és más "jó" vázasok tábora marakodik a "boás" hétvégiharcos lúzerekkel. Megfigyelheted, hogy akinek boája van de látott már más vázakat is(pl.polarx), az szidja mint a bokrot és óv ettől a váztól mindenkit. A többiek, akiknek még nem ment szarrá a boája. Ők csak a suliba járnak meg boltba, néha pedig egy kis dombra, ettől pedig nagyon nagy magabiztossággal beírják, hogy hűdejó. Ittaz lenne a kérdés, hogy MILYEN is akkor ez a váz. Most akkor szar, vagy nem? Amit biztosan megállapíthatunk: Ez a váz ronda. Vlami egyedi formát akartak létrehozni, de nagyon ronda lett. (mali) A vázat nem tervezgették/tesztelték sokáig, ezért vannak benne hibák. (pl no t.fék szem, fejcső szar, stb.) Gyártása nem valami igényes, némelyik váz két hét alatt eltörhet, némelyik(kevesebb) tovább bírja. Tehát zsákbamacska az egész. Emellett ez a legolcsóbb alu váz, de vegyük figyelembe, hogy akinek van rá 17 ezre, az összegyűjthetne egy magellánra is.(vagy másra) Aki viszont ennyiért zsákbamacskát akar venni, annak hajrá! Hosszas mérlegelés és TANULMÁNYOZÁS után azt tanácsolom a kedves olvasónak, hogy pártatlan maradjon és ne vegyen ilyen vázat, mert csak a baj van vele. Hagyjon fel a kedves magyar szokással, hogy akkor jó, ha olcsó, mert az ilyenek miatt olyan drága a jó.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Miti avatar
Miti
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Olcsó,elkezdeni tökéletes vele..inkább mint egy 200 ropis bringával amit még betonra sincs szived engedni hogy ne kopjon a gumi...
Hátrány
Nehéz,ritkagagyi geometria.100as teló már-már nagy bele.
Tapasztalat
A nagyrészét már leírtam. DE! Abban én is egyetértek mindenkivel, hogy a ráké kell fikázni a boásokat?? Miért lenne felsőbbrendű fajba tartozó ember aki alá bepakolják a bringát és nemérdekli hogy kihasználja-e, mert nem az ő pénze van benne.Van egy haverom (egy '04 Stuffja van) akinek a bringáért anyuci lecsengette a 210,000 HUF-t a boltban, kb. 2 hétig használta azóta otthon áll neki és nemmer kijönni vele mer mindenki beszólogat neki hogy szartse csinál a Konájával.Nekemmeg muszály volt Boával kezdenem, mert erre volt pénzem, megtanultam amit lehetett vele dirtön(istenem azt szeretem) és most gyűjtök egy jobbra.
Erre ajánlom
Elkezdeni mindent jó vele! Dirt,street, még lájt FR is.
Szerinted hasznos?

Norbiker avatar
Norbiker
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Háááát...! Belefér a 3.0 gumi, nem törik, pedig volt benne egy DH 3 as (Shock Works) 18 cm-rel.
Hátrány
Niiiiincs tácsafékkonsol!!! Nehéz vela trükköt tanulni!
Tapasztalat
Nah ez a lényeg a véleményem! Kedves PolarX-esek a polarX (2002) előbb tört el mint a Boa! egy fogadásom volt arra hogy melyik törik el előbb ha Monstert teszünk bele! Boa is winner! öcsém 4 m-es dirteket ugrál, neki is eltört! kis villa mellet!! A boa jó egy pár dologra használható, a PolarX: street váz+kis dirt.
Erre ajánlom
Kezdőknek haladóknak
Szerinted hasznos?

16-30 (97 vélemény)
Rendezés
Mali logó

Mali márka bemutatás

A Mali Bicycle Technology svájci-magyar cég, 1989-ben alapította Máli Péter kerékpárversenyző és Máli János grafikus.

1990-től a X. kerületben készítették közép és felső kategóriás vázaikat, főleg a minőségre igényes svájci piacra. A cég manapság főleg hazai piacra szerel össze mtb, városi, összecsukható, bmx és gyermek kerékpárokat, törekedve, hogy az adott minőségi szinten a lehető legjobb árakat kínálja.

1995-ben kapcsolatba került a Tiszaújvárosi Triatlon Klubbal a cég vezetője, Máli János, aki többek közt az orosz Galina Jenyuhina pályakerékpáros világbajnokot is szereléssel támogatta. Nagyobb jövőt, és jobb reklámot látott az idehaza egyre ismertebb klubban, mint a bizonytalan jövőjű világsztárokban. Azóta TVK-Mali néven halmoz sikert-sikerre a csapat. 2010-ben a triatlonsportban három korcsoportban- felnőtt, ifjúsági, gyermek- is a TVK-Mali csapata adta az év sportolóját, Rendes Csaba, Hankó Gábor és Lehmann Bence személyében.

A 2010-es Budapest-Bamako túrán a Mali is rajthoz állt egy autóval, fedélzetén 4 db Cobra kerékpárral. A bringákat Bamakóban, a Mali Köztársaság fővárosában, adták át a névrokon ország Olimpiai Szövetségének.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mali Boa termékkel kapcsolatban: