Mali Boa freeride váz

97 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
  • Modellév: 2003
  • Listaár: 17.000 Ft

HASONLÓ freeride váz TERMÉKEK



31-45 (97 vélemény)
Rendezés

lenosky avatar
lenosky
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Olyan udorító váz, hogy tuti nem lopják el!!
Hátrány
Ha megveszed.
Tapasztalat
Egy caprine cherokee után volt ilyenem, egy 17 cm-s duplavállas zokes hoowha-val..vagy mi az isten volt az ..:DD Hát nemistudom...egyszerűen szar a geometriája, csúnya, nincs rajta tf-konzol,1méteres fejcső....soroljam még?:DD rosszul érzem magam amikor vosszagondolok arra az időre.. (2002) Na meg amikor mondják hogy a polarxesek gazdagok..ppfff.. 17ezerért egy vadi új szar váz (mali boa) vagy kb 23 ezerért használtan egy kurvajó váz (polar-x) Ez az én véleményem
Erre ajánlom
senkinek semmire...inkább spórolj és vagyél használtan polarx-et!!!!!
Szerinted hasznos?

anonymus avatar
anonymus
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
nem sok talán az hogy olcsó és erős
Hátrány
soroljam? nah jó kibaszott cefet szar szín nem tudom mi a faxért kellet bele ilyen kurva vastag alsőcsövet rakni nincs tárcsafékszem stb..............
Tapasztalat
hagy ne írjam le!
Erre ajánlom
olyanoknak akiknek erre van pénze azoknak végül is megéri mert dirtre enyhe fr-ra meg Streetre megjárja de ha van pénzed inkább vegyél Konát vagy Polar-Xet
Szerinted hasznos?

fdhrtrbndfg avatar
fdhrtrbndfg
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, vitrin/garázs bicósként használtam
Előny
Van neki? Ja persze: Új, és olcsó! Akárcsak egy Suzuki.
Hátrány
Garancia zéró, a Mali úgy szarik a fejedre ahogy vagy.
Tapasztalat
Nemtudom, mennyire fair kitörölni a véleményemet. Másutt akármennyire is fikáznak valamit, de törölni nem szokás. De azért újfent beírom, már amennyire emléxem:))): Tehát: Boa=Suzuki .Sokat látsz belőle az utcán. Mert olcsó. Nameg mert szar is. Látszik, hogy hülye ember a magyar:)) ÚJ cuccot akarsz, vagy JÓT?? Árban ÚJ Suzuki = 7 éves Audi, és árban ÚJ BOA=1,5 - 2 éves PolarX. No Comment. Minkettő törik, a boa ketté, a suzuki rommá.
Szerinted hasznos?

adam avatar
adam
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon meredek lefeléken jól viselkedik, de ez nem véletlen... egyébként kezdésre jó, mert nem kell kímélgetni a csili-vili fényezést, meg nem került egy vagyonba, sőt...
Hátrány
a fejcsőszög miatt síkra érkezésnél a teló "befeszülhet", ezért nem mozog rendesen, de ez nem igazán feltűnő
Tapasztalat
hónapok óta használom, használtan vettem kompletten, és az alapok megszerzéséhez tökéletes, aki ugrálni szeretne, de nem akar sok pénzt beleölni a kísérletbe az ne habozzon...
Erre ajánlom
kezdőknek ugrálásra, rá lehet merészkedni a dirt pályára, és lefelé is lehet küldeni,de aki túrázik vele annak csak gratulálni tudok...
Szerinted hasznos?

Neo avatar
Neo
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Rendkívül sártűrő a váz,cc-re,xc-re nagyon jó,és jó a közegellenállása is,erősek a hegesztések ezért használja sokan dirt-re,azt mondják ½½mindenes váznak",mert minden stílusra alkalmas.
Hátrány
Nincs tárcsafékkonzol, egyébként a szine kicsit igénytelen, nem illik a váznak a világos szín(Pl.sárga-zöld),kis teleszkóp megy bele a hülye fejcső miatt.
Tapasztalat
Azt nem értem hogy marathonra, vagy cc-re miért kellett ilyen vastag vázat gyártani?
Erre ajánlom
Legjobban cc-re ajánlom,xc-re is dirtre is jó,DH-ra hülyeség.
Szerinted hasznos?

Dylan avatar
Dylan
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Huh sztem olcsó ! Nem a szinét kell nézni jó a szine nem túl előnyös de ki nem szarja le ? Kezdésnek tökéletes jó én már lecseréltem 1 kona Stuff ra -de akkor is fikázzák sokan amikor nem oylan rossz kis váz ez !!! Most ha nincs pénzed jobbra veszel 1 ilyen vázat + tanulsz vele s ha lesz pénzed veszel 1 komoylaabbat !!!
Hátrány
Nem könnyű ! nem túl szép !! De jólvn ez bőven !!
Tapasztalat
Sztem felesleges szidni hogy jaj Boa így jaj Boa úgy akinek nem jön be az nem nézzen rá akinek + tettszik vegye + ! nekem 1 évig + volt utánna eltört de azt az 1 évet nyüstöltem ! S ha vlaki akinek Magellan Polar x -e van az mire feszít nekem most Konám van most átmennyek fikázni a polátokat ??? Mert a Konámhoz képest az 1 szar :)))) Tehát tessék a Mali Boát békénhagyni mert sztem király kis váz ! amúgy + hegesztttük s most a kistesóm tanul vele !! Legyetek jók Boa 4 ever :))
Erre ajánlom
Kezdőknek tökéletes !
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

valaki avatar
valaki
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Tapasztalat
most nemtom mé faszoztok mindenkit van akinek nincs pénze jó vázra,elkezdeni meg tökéletes ez is; ha kicsit több pénzed van akko jobban megéri egy schwinn váz 27ér,az má télleg jó; ennek a váznak sok hátránya van,fölsorolni is nehéz dehát 17000forintért mit vársz? az h erős az picit tulzás,meg a meredek fejcsőszöges dologgal sem igazán értek egyet de ha egy kona vagy scott vagy esetleg egy polár 50000ér eltörhet(emlékeztek a 2004es polár anyaghiba arányára-60%), akko sztem egy boának is engeggyük meg ezt
Erre ajánlom
elkezdeni biciklizni
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dirt menő avatar
Dirt menő
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
szép az egész, vastag alsócső, olcsó: ahhoz képest erős mint a bika , nekem bevált,könnyű nehezen törik,
Hátrány
szűkülő nyeregvázcső, meg a sok Polarix-es pénzes szemétláda barom beszól (utálm ezeket a szameteket) népváz
Tapasztalat
Nagyon kira váz bíri a strapát,nekem bevált,a szar Polarix-hez képes nagyon joe, nehezen törik,aki fikázza a Boát az utoljára szarik ma hajjátok szemét Polarix-esek!!!!!
Erre ajánlom
Dirt, Street, DH, enyhe Fríírájd
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

danka avatar
danka
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nos, objektív leszek. kb másfél éve egy ilyen "szarral" megyek, r500at adtam az arcának. nekem így, a 15ös váz hozzúnak tűnik, de más meg előnynek írta rövidséget, tehát ebben nem tudok dönteni. valóban nagyon erős és merev, nem hajladozik satöbbi. kőnehéz. ez azért "előny", mert megszokod, megtanulsz vele mindent és utána egy könnyű vázzal simán ugrani lehet a 95 cm-t :D pontosan erre jó ez a produktum: tanulni. első váznak tökfölöslges soksok 10est kidobni! belefér a 3.0ás külső is, szal aki a nagyot szereti, annak ez jó. r500al nagyon magas az eleje, így könnyű vele a bunny és a manual. csavarodni alattam (65 kilo) nem tud, erős és kezelhető. első bicajnak tökéletes, nem szép, de ez leszarható. vegyé, tanulj, cseréld le, és vagáynkodhatsz.
Hátrány
nagy hátránya a súlya akkor, ha tudod, h van könnyebb is. a tárcsakonzol hiánya is gáz. voltaképpen nem szép, de én bicajozni akartam megtanulni, mikor megvettem, nem pedig virítani a fogasnál. az könnyebb ugye. valóban rengetegen (de tlényleg marha sokan) megszólják. nem szép, és?? nagyon sok gazdagapu-picifia-jóbicón gyerekkel találkoztam, akik rendesen odamondtak... nyomd le őket manuálban és elhalkulnak! (komolyan)
Tapasztalat
van jobb, van drágább, van szebb. és? mindíg van jobb bicajj. mindig!!!!
Erre ajánlom
kezdő dirt, street. minden alapdolgot meg lehet vele tanulni!
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DHTomas avatar
DHTomas
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
még mindig ugyanaz
Hátrány
még mindig ugyanaz
Tapasztalat
a hozzászólásom csak annyi hogy: Nem érdekel ki mit mond akinek nem tetszik az ne írjon ide ennyi,mert le lehetne fikázni az összeset csak sztem akinek boája van annak van 1 kis esze is hogy nem fikázza a másikét.
Erre ajánlom
DH,freeride,és ki mire...
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dirter avatar
Dirter
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Hátrány
hol kezdjem
Tapasztalat
Csesszétek + a mali bokátokat ,a hátsó papucs kitört pedig nem a rampage-on használták. tárcsafékszem light
Erre ajánlom
kezdő o.uti/cc
Szerinted hasznos?

PESTI SRÁC avatar
PESTI SRÁC
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, kevesebb mint 1 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
hhhááát nincs tul sok vagyis inkább semmi
Hátrány
hhhhááátt kezdjuk azzal ahogy kinéz mondjuk hogy szebbet szarok,aztán az az alsó vázcsö amilyen vastag e felsö meg milyen vékony,aztán nem tudom de az alu vázakon szerintem szokott lenni tárcsafékkonzol de erre a szarra basztak rátenni,meg az a festés ahogy kinéz mind a 2 tö de a sárga zöld az azé elég gáz.
Tapasztalat
ez a váz egy nagy fos nekem még ami tetszik és megis éri az az UMF DIRT FUN 04 vegy egy kona scrap,stuff,shred de egy biztos hogy ilyen szart ne vegyetek merrrr szutykerály
Erre ajánlom
huuuuuuu hát arra hogy ellmennjél vele fagyizni,ennél nem találsz srarabatt
Szerinted hasznos?

Bokor Gyuri avatar
Bokor Gyuri
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Olcsó.Kezdőknek jó.Én meglepődtem h már lassacskán 1 éve 1ütt bicózunk.És még mindig nincs törés,repedés.Ezzel kezdtem,de már nem mondanám magam se kezdőnek se finomnak(1.5m letörés enyhe csőrös(1 petárda +zavart)kb90cm-re bunny,56cm átside,70-80 cmre érintéses hajtásos pedálugrás,kb 30m manuál síkon 1.5 bárral hátul.) A sok tévhit ellenére ELBÍRJA A MAGURÁT!!!Merevítővel.Anélkül azért inkább nem próbálom +.
Hátrány
1 faszság az a nyeregcsőszűkítés.Ha már nem tudják +csinálni h 1enel l1en akkor még 1 10 cm hely után is le lehetett volna szűkítein.Tehát akkor ha a nyerged le akarod tudni nyomni teljesen ahhoz max 30cms nyeregcsőt rakhatsz bele.Amit + lehet oldani csővágóval,de akkor meg a max amennyire ki lehet húzni arra jó h rá tudj huppanni 1-1 ugrás után. Csak apró hiba de sztem ami hátul a papucs belső oldalán van bemélyebés tök ronda.És talán még gyengítettek is ezzel rajta. Ronda.Sokan eltörik. 2.6kg A váltópapucsa 1 rossz pöci után ferde.Ha visszahajlítod újra ferdől majd törik.Ha nem akkor elbúcsúzhacc a legnagyobb áttételtől.
Tapasztalat
Má leírtam
Erre ajánlom
Minden kezdőnek.Főleg triál.
Szerinted hasznos?

Kovács Róbert avatar
Kovács Róbert
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
Nagyon olcsó, a kék sárga festésű jól néz ki, jó vaskos és van benne anyag, jól bírja a festés
Hátrány
Havernak a váltópapucsnál többször elrepedt, elég üreges, nagyon dúrva a fejcsőszög, ezért legalább egy R500 kell bele, elég nehéz
Tapasztalat
Szerintem jó váz, főleg ha az árát nézed.Amúgy ki hogy kerózik vele úgy bírja.Egyébként tőrt már el Kona PolarX és Boa is szerintem embere válogattja és nem tudom mire jó a PolarX esekel való szívózás.Én sem vagyok pénzes gyerek csak szerencsés voltam és occsó pénzé szereztem egy PX-et."szerintem"
Erre ajánlom
Mindenre, ki mire érzi, azért a zúzós DH egy kicsit túlzás.(akkár honnan nézed merev váz.) CC kizárva.
Szerinted hasznos?

Norbi dirt/street/freerid avatar
Norbi dirt/street/freerid
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Erős,jól kezelhető,nagyábol könnyü(2,3 kg)
Hátrány
szín,sokan fikázzák
Tapasztalat
KKKKKÚrva anyátokat gazdag faszok!!!Van 1 pár fasz akinek kona van a segge alatt és semmitt sem tud!!!
Erre ajánlom
dirt,street,freeride
Szerinted hasznos?

31-45 (97 vélemény)
Rendezés
Mali logó

Mali márka bemutatás

A Mali Bicycle Technology svájci-magyar cég, 1989-ben alapította Máli Péter kerékpárversenyző és Máli János grafikus.

1990-től a X. kerületben készítették közép és felső kategóriás vázaikat, főleg a minőségre igényes svájci piacra. A cég manapság főleg hazai piacra szerel össze mtb, városi, összecsukható, bmx és gyermek kerékpárokat, törekedve, hogy az adott minőségi szinten a lehető legjobb árakat kínálja.

1995-ben kapcsolatba került a Tiszaújvárosi Triatlon Klubbal a cég vezetője, Máli János, aki többek közt az orosz Galina Jenyuhina pályakerékpáros világbajnokot is szereléssel támogatta. Nagyobb jövőt, és jobb reklámot látott az idehaza egyre ismertebb klubban, mint a bizonytalan jövőjű világsztárokban. Azóta TVK-Mali néven halmoz sikert-sikerre a csapat. 2010-ben a triatlonsportban három korcsoportban- felnőtt, ifjúsági, gyermek- is a TVK-Mali csapata adta az év sportolóját, Rendes Csaba, Hankó Gábor és Lehmann Bence személyében.

A 2010-es Budapest-Bamako túrán a Mali is rajthoz állt egy autóval, fedélzetén 4 db Cobra kerékpárral. A bringákat Bamakóban, a Mali Köztársaság fővárosában, adták át a névrokon ország Olimpiai Szövetségének.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mali Boa termékkel kapcsolatban: