Mali Boa freeride váz

97 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
  • Modellév: 2003
  • Listaár: 17.000 Ft

HASONLÓ freeride váz TERMÉKEK



61-75 (97 vélemény)
Rendezés

Mano avatar
Mano
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nan olcsó és ahoz képest erős mint atom, legalább is esek vele szépeket, volt, hogy szikladarabot, volt, hogy fát kapott a váz, de nem horpad, nem törik. Én még nem láttam törött Boát, ugyhogy bízok benne.
Hátrány
Nagyon csúnya a festés és fura hangok jönnek a vázból a hátsó villa tályékán. Sok a kis csuri aki Boát vesz és azt hiszi, hogy akkor már nagyfiú. Sokan leszólják akiknek drágább vázuk van, de ez elkerülhető ha jól nyomod.
Tapasztalat
Szerintem nem jobb egyáltalán a Magellan Polarx hiába mondják, sokkal drágább is és abból már láttam töröttet.
Erre ajánlom
Én mindenre ajánlom, jó Streetre, Trialra kevésbé, de Dh-n traktor stílusú törhetetlen vadállat
Szerinted hasznos?

Hammer avatar
Hammer
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
erős,merev,festés minősége jó
Hátrány
szarok a heggesztések,bűn ronda,nehéz
Tapasztalat
nekem megfelel(még egy darabig) de egy jobb bringásnak túl nehéz lenne
Erre ajánlom
fr,dirt,street
Szerinted hasznos?

Milán avatar
Milán
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Ár-Érték aránya ,strapabírása
Hátrány
Amit már írt elöttem egy arc..a polarixosok beszólásai,T.fék szem hiánya
Tapasztalat
Fél évig nyomtam neki a letöréseket..semmi baja..azután beszereztem egy jutányos árú Airbornet..hááát jobb..de a boa se volt egy kalap szar(sokak állításával szemben)
Erre ajánlom
Kezdő ugri-bugri,erdei baromkodások,HEGY!Nem véletlen hogy a fogason is lehetett jó néhány Boát látni..na azoknak nem tellik polarix-ra,airborne-ra,de mégis akarnak a hegyen bicózni
Szerinted hasznos?

IFjU avatar
IFjU
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jó Ocssó, a határon át lehet csempészni vele sok piát az alsócsőben
Hátrány
Szar geometria, nehéz, nincs tf. konzolja, szar a fejcsőszöge, hülyeség hátra az s-bend.
Tapasztalat
Örülök h. el tudtam adni
Erre ajánlom
Agresszív Trekkinng, Fagyizás
Szerinted hasznos?

vki avatar
vki
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Olyan nincs
Hátrány
Ugyan már Re4p3r, szeretett unokatesóm! A picsába, hát te semmit az ég világon nem csinálsz a boával! Persze hogy bír 110 kilót, mert még a patkánál is leszállsz a bicóról hogy kíméld! MEg alattad hegyet is 2szer látott!
Tapasztalat
szarfoshányinger. Ha veszel hülye vagy.
Erre ajánlom
gizdulni, hogy el tudsz törni egy vázat! Hiszen a BOA az egy boáh... undormány fos. Ha csóró vagy, akkor is keress HASZNÁLT airborne-t, polarx-et, stb. Attól mert használt, még mindíg később törik el (ha egyáltalán eltörik az életbe), mint egy új BOA
Szerinted hasznos?

Re4p3r avatar
Re4p3r
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
-Egyértelmüen az ára verhetetlen. -Tetszik a váz brutális alsó csőve -S-bend -Szép hegesztések
Hátrány
-Nem vmi tetszetős színekben kapható(Én átfestettem a vásárlás utáni héten) -El kell türnöd a nagy arcú "apuci-pici-fia" polarixosok(stb..stb..) lenéző beszólásait a fogaskerekün. Hát igen..ez talán a legnagyobb hátránya. ;'(
Tapasztalat
110 kilós srác vok,és alattam kiállja már másfél éve a próbát.*zarni a beszólásokrá..OLCSÓ ÉS *urva jó!!! VEDD MEG! Ja és r500-al elég chopperes,de legalább a monoblokk jó magasan van :),a hátsó háromszög NEM csavarodik
Erre ajánlom
Univerzális gép: 1,3-as gumival országúton kegyetlenül gyors de 2,65-össel bármilyen terepre ki lehet vele (BELEFÉR LAZÁN!) Letörésugrásra rulez!! :)
Szerinted hasznos?

roda avatar
roda
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
ilyen nincs
Hátrány
kurva szar, szétesik egy ugratás után!!!!!!! percenként javíttatom!!!!! EGY NAGY KALAP FOSMOS!!!!!!
Tapasztalat
kellys hez képest nehéz de kurvára szar a geometria,gizdulni jó etiópoknál!!!!!!
Erre ajánlom
széklábnak
Szerinted hasznos?

K Gyula avatar
K Gyula
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
Az ára,könnyű,viszonylag erős
Hátrány
Tárcsafékkonzol nincs,120kg-os emberkéknek nem való
Tapasztalat
Sajnálod a pénzt drágább vázakra vegyél ilyet.
Erre ajánlom
DH,Freeride
Szerinted hasznos?

rico avatar
rico
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Olcsó,ruha szárításra jó.Meg az,hogy el mondhatod magadról,hogy te milyen fasza gyerek vagy.Valójában kezdetnek nem rossz.
Hátrány
Reped,törik,ronda mint egy marmonkanna,szar,50 kilónál többet nem bír ki.Minden második lófaszjóska azzal jár + a tárcsafék szemek?1 szóval egy batár geci.
Tapasztalat
Olcsó szar,duplavállas telóval jól néz ki de nem ér sok szart.
Erre ajánlom
kezdő DH
Szerinted hasznos?

faszláma avatar
faszláma
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Sztem szép meg bírná is a strpát de...
Hátrány
Egy kalapszar az a nyeregvázcső szűkítés rajta!!! beleszorult a nyeregcsövem és egy 40 tonnás emelőgép nem bírta belőle kivenni...keresztbe furtak rá egy lukat hogy meg lehessen fogni aztán a gép egy 10 centis repedést csinált a nyeregcsövön:( -->bennemaradt a cső, levágtuk a tetejét ugyhogy kell a csőbe tennem egy kisebb nyeregcsövet... qrva dühítő tud lenni
Tapasztalat
Ha BOÁT vesztek nagyon figyeljetek nehogy beletoljátok a szűkítésbe a nyeregcsövet!!! onnan nem jön ki a büdös életbe se, berágja magát a vázba
Erre ajánlom
triálra mer ott nem kell igazán nyeregcső:D egyébként dirt-re
Szerinted hasznos?

tona avatar
tona
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
olcsó,erős,strapabíró,vastag igy nem törik
Hátrány
kicsit nehéz
Tapasztalat
király
Erre ajánlom
dh,fr
Szerinted hasznos?

nick avatar
nick
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, csak kipróbáltam, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon könnyű .
Hátrány
Megtévesztő a nagy alsó vázcső, pedig nagyon könnyen törik mert nem jó a hegeszése.
Tapasztalat
én dh-ra használtam de nem bírta nagyon nem éri meg az árát össze se lehet hasonlítani 1 Kona stuufal ,olyan rossz
Erre ajánlom
kezdő dirt-eseknek ajjálom.
Szerinted hasznos?

crazy avatar
crazy
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
Olcsó.Viszonylag erős.
Hátrány
Nincs tárcsafék konzol
Tapasztalat
Haveromét probáltam ki aki küldi a triált rendesen má vagy 1 éve és még nincsen semmi baja.Nekem meg ma tört el a vázam és sürgösen kell egy váz ,ez meg egész jó és olcsó is ugyhogy királyság a váz!!!
Erre ajánlom
kezdő triál és urban riding
Szerinted hasznos?

MÉSZI avatar
MÉSZI
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Erős mint az állat,bírja a hegyet még merev villával is.ennyi pénzért jobbat sehol sem kapsz.csak azok mondják hogy sz*r akikneknek jóó megy osz van zséé polarx-re stb... . 3 éve használom merev villával és sehol nem reped,törik pedig azé osztom neki mint állat.
Hátrány
nem megy bele 3.2-es gumi. kár hogy nincs tárcsafék szem,nem kerülne sokkal többe vele.
Tapasztalat
nincs mivel összehasonlítani mert ennyi pénzért ilyen erős vázat úgysem kapsz. dizájn: akinek nem tetszik a szine az szintereztesse v. fesse le
Erre ajánlom
akinek nincs pénze,ZÚÚÚZNI!!!!
Szerinted hasznos?

EgyArc avatar
EgyArc
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Nagyon olcsó. Ha nem akarsz tárcsafékre upgradelni, szerintem megéri. Én a legpicibbet próbáltam (15"), az bitang jól nyulazik.
Hátrány
Semmi értelme annak a dögnagy alsócsőnek. Inkább erősítésekre kellett volna "költeni" azt a sok pluszsúlyt. A geometria kicsit összebaszott szagú.
Tapasztalat
Oboa :) Nincs szívem lehúzni ezt a vázat, mert a hazai paletta legolcsóbb 7005-ös aluból gyártott modellje. Meg tulajdonképp egyáltalán nem olyan szar, mint itt néhányan mondják, csak hát ésszerűtlen és ronda. A véleményem meg nem ér szart sem, mert tényleg csak kipróbáltam :) Mali Pythonra épül a városi gépem, az két nagyságrenddel jobb váz, megkockáztatom, hogy megéri összegyűjteni az árkülönbséget.
Erre ajánlom
Játszani.
Szerinted hasznos?

61-75 (97 vélemény)
Rendezés
Mali logó

Mali márka bemutatás

A Mali Bicycle Technology svájci-magyar cég, 1989-ben alapította Máli Péter kerékpárversenyző és Máli János grafikus.

1990-től a X. kerületben készítették közép és felső kategóriás vázaikat, főleg a minőségre igényes svájci piacra. A cég manapság főleg hazai piacra szerel össze mtb, városi, összecsukható, bmx és gyermek kerékpárokat, törekedve, hogy az adott minőségi szinten a lehető legjobb árakat kínálja.

1995-ben kapcsolatba került a Tiszaújvárosi Triatlon Klubbal a cég vezetője, Máli János, aki többek közt az orosz Galina Jenyuhina pályakerékpáros világbajnokot is szereléssel támogatta. Nagyobb jövőt, és jobb reklámot látott az idehaza egyre ismertebb klubban, mint a bizonytalan jövőjű világsztárokban. Azóta TVK-Mali néven halmoz sikert-sikerre a csapat. 2010-ben a triatlonsportban három korcsoportban- felnőtt, ifjúsági, gyermek- is a TVK-Mali csapata adta az év sportolóját, Rendes Csaba, Hankó Gábor és Lehmann Bence személyében.

A 2010-es Budapest-Bamako túrán a Mali is rajthoz állt egy autóval, fedélzetén 4 db Cobra kerékpárral. A bringákat Bamakóban, a Mali Köztársaság fővárosában, adták át a névrokon ország Olimpiai Szövetségének.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mali Boa termékkel kapcsolatban: