Mali Dual freeride váz

28 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2005
  • Listaár: 35.000 Ft

HASONLÓ freeride váz TERMÉKEK



1-15 (28 vélemény)
Rendezés

S. András avatar
5 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, dirt/street gyerekként
Előny

Újjáépítettem egy jobb állapotban fennmaradt Slalom M1 vázat az utókornak

Hátrány

A V-fék konzol félrenyalva van rá felhegesztve erre a darabra, de mivel tárcsás féket kapott, így ez nem lényeges, csak elgondolkodtató

Tapasztalat

2004-2005-ben kezdték forgalmazni ezt a vázat, akkoriban egy népszerű darab volt ugrálós körökben. Jópofa darab, csúszópapucsos, elég robosztus megjelenésű a vastag lánc- és támvillákkal. Ugyanott készült, ahol a DaBomb ToraBora. Megmentettem egyet az utókornak, itt a galériában pedig fennmaradnak a képek, hiszen ezekből már nem látni egyet sem 2025-ben az utcákon. Próbáltam a vázhoz méltó alkatrészekből és egységes színösszeállítással megépíteni. A bekerülési összeget kiírtam a megfelelő rovatba.

Erre ajánlom

Freeride

Ennyiért vettem
237000
Mért tömeg
15500 g
Csatolt képek
Mali Dual freeride váz
Mali Dual freeride váz
Mali Dual freeride váz
Szerinted hasznos?

osg avatar
34 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Geometriája nem rossz, jól mászik, kanarodik. Hegesztések is elég tartósak. A váz merev, és szerintem erős is.

Hátrány

A festése kicsit fakul. És egy kicsit magas a váz, A láncvilla otromba.

Tapasztalat

Elég olcsó váz ahhoz képest amit bír.

Erre ajánlom

Dirt, Dual slalom

Ennyiért vettem
Csak kipróbálltam
Csatolt képek
Mali Dual  2007 freeride váz
Szerinted hasznos?

martonbabinec avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • Jó a geometriája
  • Erős
  • Szép
  • HAZAI
  • Csúszópapucsos
  • Stabil ez a Mali freeride váz
Hátrány

Nekem eddig semmi nem volt vele , és feltehetően nem is lesz.

Tapasztalat

Sokféle változata van , amilyen nekem van arról rossz szót nemtudok mondani , amiket nemismerek azokról nem nyilatkozom , de ha forogsz vele meg mittudomén , akkor ne csodálkozz ha eltörik ez a Mali váz , vegyél dirt vázat!

Erre ajánlom

Freeride ,DH-azon a szinten, amin merevvel lehet bár sztem duplavállast nembirná sokáig, de ez is sokmindentől függ, Biciklinek

Ennyiért vettem
24000
Csatolt képek
Mali Dual freeride váz
Szerinted hasznos?

Dobszai Donát avatar
15 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Eza  váz minden szempontból jó... előszöris ami nekem nagyon tetszett: becsúszópapucsos, erős váz,szép fényezés... lassan kopik stb. a geója is nagyon jó ami még előny hogy tárcsafékfelfogatós a Dual.

Hátrány

hátrányt csak annyit tudok mondani hogy magas a váz és egy picit nehéz de nem vészes Dirt re használom arra meg nagyon jó nekem (és én szeretem a magas vázakat.. :)

Tapasztalat

Csak ajánlani tudom nagyon jó váz a Dual

Erre ajánlom

Dirt Street Város Túrázás

Ennyiért vettem
50000 de a komplett bicómmal
Szerinted hasznos?

RacerX avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Nem tudom van-e konkrét előnye...
Hátrány
a vastag láncvilla miatt azt gondolnád, h bika erős...de nem...tört már ismerősömnek...az enyém szerencsére bírja...=)
Erre ajánlom
Slalom, street, enyhe DH
Ennyiért vettem
35000
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Grand Master B avatar
19 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
olcsó, jónak néz ki,merev a fara.
Hátrány
nema legkönnyebb , az orra papír, meg buziság aza láncvilla....nem oda kellene aza sok anyag.
Tapasztalat

kisdirt ugrón 360tól kettétört a nyeregcsőnél a váz, meg elcsavarodott, később  fejcsőben repedt le ...

Erre ajánlom
kezdőknek akármire, de csak óvatosan
Ennyiért vettem
24
Csatolt képek
Mali Dual  2007 freeride váz
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

deew03 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny

Jó a geometria

vázméret is jó

festés fa**a

olcsó kb 20000 ból megúszod

Hátrány

hát nem sok van

egy nagy van hogy kb 2 napot használtam és egy fa elém ugrot és a váz ketté hajolt de úgy hogy az első kerék bele ér a hajtókarba

(feltettem egy képet  mi történik a vázzal)

Erre ajánlom
hát dirt enyhe déhá és frírájd
Ennyiért vettem
kb 20000
Csatolt képek
Mali Dual  2009 freeride váz
8 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dahaka avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Nagyon olcsó, kezdésnek jó.

Jó a festés. könnyű

Hátrány

Nekem kitágult a fejcső-->kotyog a villa

A csúszópapucs iszonyat szar, nem bírja a forgásokat.  Konkrétan lett benne egy horpadás ezért keresztbe áll a kerék:| A hátsó támvilla is keményen el van repede ( a nyeregcső mögött)

A váltópapucsból is kiszakadt a menet pedig nem izomból húztam rá a pointot

Az is igaz h. már 3-4 éve nyúzom de akkor is!:D

 

Tapasztalat
Elvileg az M2 valamivel jobb, de én nem venném meg ingyen se!:D
Erre ajánlom
dirt vagy street de inkább gyüjts egy jobb vázra.
Ennyiért vettem
25000
6 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szelepsapka avatar
3 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
akad..
Hátrány
ha komolyabban bringázol ne ijet vegyél
nekem reped a fejcsőnél
Tapasztalat
kezdőknek tökéletes , haladóknak nem ennyi.... fejletségi szintem kinőtte ezt a vázat:):(
Erre ajánlom
dirt
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Mali rider avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny

Nagyon erős,láncivilla vastag .Erős váz és ha teszel bele krjó telót(120-150mm)két erős kereket akkor már mehetsz is rájdolni a hegyekbe.

Hátrány
Nem lehet rátenni ISCG-t (a francba).Kicsi a fejcsőszög!Ezért ha van is pénzed ne tegyél bele csak  150mm alatti telót mert szét bassza a vázat és akkor cseszheted!
Tapasztalat

Mali dual,B+ dh kormányszár-kormány-üléscső,Alivio váltórendszer

Erre ajánlom
Triáltól kezde enyhe DH-ig főleg kezdőkek akik még nem olyan ismertek a bringázásban ,mert ezt a vázat mayximálisan ki lehet használni.
Ennyiért vettem
28.000Ft
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ranger avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Az előnye az, hogy nagyon merev váz, könnyen kezelhető, a festéssel nincs gond(bár azok a sárga meg fehér izék elég gázak). Gyenge pontot még nem találtam rajta, az amúgy is merev láncvilla még hosszaban kapott egy hegesztést... Árához képet jóval több van benne, nem papír mint egy PolarX vagy hasonlók!
Hátrány
Mivel nekem elég nagy a fékmunkahenger, ezért mikor veszem ki a kereket le kell szednem a féket. Csak "kis" telókat fogad. Talán kicsit több a súlya mint más hasonló vázaknak!
Tapasztalat
Egy-két helyen már kapott tőlem csúnyát, dombra érkezés, stb, de jól bírja. Pedig már nem egy vázat vágtam haza!
Erre ajánlom
Dirt, Street, 4X ha súlymániás vagy, akkor inkább vegyél mást! DHra, meg FRre is ajánlanám, mert az erőssége megvan hozzá, csak kis telóval... nem az igazi
Ennyiért vettem
29.900
9 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DD_one avatar
DD_one
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagy előnye a váznak h a hátsó háromszög merev de ugyanakkor kellően rugalmas is! A 2007-es modell festése kifogástalan(fényes fekete). Az új méret pont megfelelő(14col).
Hátrány
Sajnos ez egy slalom váznak készült szal nem szereti a magas villákat. Én mondjuk egy rst-space-el használom ami elég magas, kicsit terpeszt de nem vészes csak tudni kell vele kerózni és akkor nincs problémája. A 12(colos) verziónak jobb a fejcsősöge!
Tapasztalat
A vázat könnyü megszokni és nagyon könnyen kezelhető. A csúszópapucs áldás! Igazából én ilyen dh-fr szerüségre használom de erre nem alkalmas a váz! Aki ilyet vesz annak tudnia kell h ebbe a vázba nem való a 150-200mm-es duplavállas fr/dh teló. Ha ésszel 100/80-as villával használod tökéletes dirtre, streetre.
Erre ajánlom
100as villával Dirt, 4cross 80as villával street Aki meg idióta mint én és nincs pénze normális fullyra az rakjon bele egy 130-as villát és irány a hegy!
Ennyiért vettem
30.200huf
8 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Grandmaster B avatar
Grandmaster B
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
nagyon olcsó,megbízható hegesztések,iszonyat merev hátsó 3szög+maga a váz,festés türhető minőségű, erősített fejcsőkialakítás
Hátrány
talán a neve meg hogy magyar,de az a röhejes hogy ezt azok mondják akik ilyen taiwanban készült szarokon ülnek
Tapasztalat
olcsó ,megbízható masszív váz,bár a 12"nak mondott váz igazából 13,05" de mindegy, 6-6zöldség járna neki
Erre ajánlom
AM/DUAL SLALOM/DIRT/FREERIDE/LIGHT DH
Ennyiért vettem
24500FT
27 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kocsis jános avatar
kocsis jános
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
szerintem jó kis váz!könnyű,olcsó,jó egyszóval Fasza!
Hátrány
nem tudok róla!
Tapasztalat
jó bike!a kocogtatás által keletkező sörösdoboz hangot leszámitva szerintem nagyon egybe van!még törésről nem hallottam!az árához képest nagyon jó bicigli.jobb mint a polar x!ezt nem fikázásnak irom csak vélemény!de a 2005 ös porar x szerintem nagyon jó!mint geometriailag mint kinézet,és felépitesben is!
Erre ajánlom
mindenkinek ajánlom!én 12"os vázat használom street re és nagyon birja!kicsit csalóka mert ha meg kocogtatjuk a vázat a fejcsőnél eléggé sörösdoboz hangja van de ezt leszámitva jó bicikli!
11 olvasó 64%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ltsoma avatar
ltsoma
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Brutál láncvilla,baromi erős,viszonylag rövid tengelytáv (kb105cm),hagyományos kormánycsapágy
Hátrány
Még nem tapasztaltam.
Tapasztalat
Szerintem ennyi pénzért az egyik legjobb váz.Sikerült elgörbítani egy 10 milis hátsó tengelyt,de semmi baja a váznak.A képen nem látszik,de van felülhegesztés a fejcsőnél! Rengeteg csőröst és síkra érkezést túlélt már.
Erre ajánlom
Dirt,street,4x,enyhe fr
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (28 vélemény)
Rendezés
Mali logó

Mali márka bemutatás

A Mali Bicycle Technology svájci-magyar cég, 1989-ben alapította Máli Péter kerékpárversenyző és Máli János grafikus.

1990-től a X. kerületben készítették közép és felső kategóriás vázaikat, főleg a minőségre igényes svájci piacra. A cég manapság főleg hazai piacra szerel össze mtb, városi, összecsukható, bmx és gyermek kerékpárokat, törekedve, hogy az adott minőségi szinten a lehető legjobb árakat kínálja.

1995-ben kapcsolatba került a Tiszaújvárosi Triatlon Klubbal a cég vezetője, Máli János, aki többek közt az orosz Galina Jenyuhina pályakerékpáros világbajnokot is szereléssel támogatta. Nagyobb jövőt, és jobb reklámot látott az idehaza egyre ismertebb klubban, mint a bizonytalan jövőjű világsztárokban. Azóta TVK-Mali néven halmoz sikert-sikerre a csapat. 2010-ben a triatlonsportban három korcsoportban- felnőtt, ifjúsági, gyermek- is a TVK-Mali csapata adta az év sportolóját, Rendes Csaba, Hankó Gábor és Lehmann Bence személyében.

A 2010-es Budapest-Bamako túrán a Mali is rajthoz állt egy autóval, fedélzetén 4 db Cobra kerékpárral. A bringákat Bamakóban, a Mali Köztársaság fővárosában, adták át a névrokon ország Olimpiai Szövetségének.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Mali Slalom M1-be milyen monoblokk/középrész kell?
6 válasz
utolsó: 2011. szept.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mali Dual termékkel kapcsolatban: