- Merev vázhoz képest hosszabb rugóutas(140-160mm-es) villával jó geometriájú váz.
- A magasan lévő felső vázcső nem túl szép látvány, viszont részben emiatt is masszív a fejcső.
- Erős és tartós (főleg az árához képest) A fejcső és a hátsó háromszög is nagyon merev, sok bénázást, rossz érkezést elvisel.
- A festés nem túl igényes, viszont tartós.
- A hátsó fékszemek erősek, régi(brm800-as) saint fékkel és 203mm-es tárcsával minden hiba, repedés nélkül működnek.
- A magas monoblokk miatt sok helyen átmegy akadás nélkül.
- Cserélhető (és még mindíg ténylegesen kapható) papucsok.
- A papucsok rögzítésekor az alu váltófülben rögzül az oldalankéti két csavar, így csak megfelelő menetrögzítővel lehet tartósan (és a papucsok szétbarmolása nélkül) meghúzni azokat. Ez nem probléma,
- A váltóbowden, fékvezeték helye a felsőcsövön rossz helyen van, fékkar könnyen beleakad (előnyöknél említett magas felsőcső miatt)
- ISCG konzol hiánya.
- Nem egy kifejezetten szép váz amúgy sem, így a nonfiguratív mintákkal szerintem kifejezetten ronda szegény...
- Csak esztétikai kérdés (mert a merevséggel nincs gond) de kis átmérőjű, 27.2mm-es üléscső.
- Sajnos már nem gyártják, (viszonylag) nehezen beszerezhető.
Négy év után máig használom komolyabb probléma nélkül. A csúszópapucs cseréje után végképp igénytelen váz. Árkategóriájában nincsen párja, szerintem nevetségesen olcsó.
Sok hasonló célra fejlesztett, viszont sokkal szebb, kifinomúltabb formájú váz van, viszont a mali töredékébe kerül ezeknek.
A váz magas kialakítása miatt dirtre használhatatlan, a nagyon magas monoblokk miatt xc-re szintúgy alkalmatlan (az ülést felállítva a tekeréshez kényelmes magasságba éppen leér a lábam). Utóbbi, és a nagy rugóúthoz alakított geometria miatt viszont dh-fr-ra nagyon is alkalmas (ameenyire csak egy merev váz lehet).