több mint egy éve
P@ly
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
Ár/teljesítmény:
Modellév: 2004,
több mint 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Tapasztalat
Na szal számolgattam, ez a váz lassan már 2 éve lesz meg :) És jelentem egyben van :)
Összekaparom a jót, és a rosszat róla. Bár már megtettem...
Szal festése ami a leglényegtelenebb, szerintem OK, de ez annyira marhaság, hogy hogy néz ki, mert ha nem tetszik lefested...
Heggesztések OK, nagyon ott van, anno. panaszkodtam, hogy csak az egyik oldalon van megheggesztve a fejcsőnél a merevítés. Nem is lehetne amúgy, mert az egyik oldalt még-még meglehetne, de akkor a másikkal mi lesz?? Szal vágjátok, amúgy semmi baj vele...
Válóvezető fülek felül vannak. (ezt is én írtam) Ki nem szarja le, egész bowdenház + kábelkötegelő :)
Vékonykának tűnik, a láncvilla és a támvilla, de szerintem vastagok. (bár ez csak tipp) A lényeg, hogy erős, oszt vékony, vastag nem is mindegy!!!
Súly szerintem még könnyű is, ennél vannak sokkal durvább súlyú dirt vázak....
Szerintem a geometriája jó, de nem vagyok se gépészmérnök, se tervező szal ez az én véleményem. Elég magas vagyok, de nekem nagyon jó a geometriája.
Yoke lehetne kicsit nagyobb, de a Duro 2.6 belemegy (éppen, hogy csak, de benne van)
Egy nagy bajom van vele, hogy okoskodjak, az a hátsó vázpapucs... MIÉRT NEM EGYENES???? AKKOR NAGYON ZSÍÍR LENNE!!!!
Neuzzer úr! Kérem a következő évbeli Airborne legyen olyan, mint a régi (amelyik nem az Acidra hasonlít) legyen egyenes vázpapucsos, ja meg kicsit nagyobb yoke-os, hogy belemenjennek a durva külsők!!! KÉREM!!!!
Ha olyan lesz, akkor tuti, hogy lecserélem!
Lényeg, hogy nem rossz kis váz, Streetelni, meg Dirtelni NAGYOOOOON JÓÓÓ VELE!!!
Szerinted hasznos?
