Nagyon jó minőségű anyagból készült és a kivitelezése is szinte tökéletes. A fejcső vastagsága vetekszik az alumíniuméval, és hátul 8mm vastag papucsai vannak, ellentétben a többi alumínium vázzal, ahol a papucs nagyon vékony és ráadásul ki is van könnyítve. Ezt a vázat úgy tervezték meg hogy mindenféle irányú terhelésnek ellenálljon, mindenhol megvan erősítve, szóval ez a váz egy életre szól. 160mm-ig jó a geometriája, a monoblokk magassága miatt 24-es kerékkel is használható, hátul 14mm-es papucsok. Mindig is egy ilyen vázra vágytam ez egy kincs számomra sose fogok megválni tőle:) 12,5"-os, alacsonyabban van a súlypontja és masszívabb mintha 14,5" vagy afeletti lenne. Elég rövid, én 172 cm magas vagyok, és az elején sokszor bevertem a térdemet a kormányba, igaz nekem hosszú lábaim vannak, de a rövidsége is előny, mert jobban lehet forogni vele.
Talán a súlya, de ez csak a grammániásokat érdekli mert a geometriája mindent kárpótol. Tényleg nem érezni a súlyát:)
Egyedileg építettem tavasszal Nox Flipper vázra egy dirt és freeride felhasználásra szánt bicót. Nem ide tartozik, de leírom ha már az előző véleményeknél belekezdtem a témába csak hogy mindenkinek tiszta legyen a kép, akit nem érdekel ne olvassa el mert az előnyöknél minden le van írva a vázról. Szóval 2013 elején elég jó áron vettem egy Sr duro teleszkópot, egy picit átvertek, de az eladó hirdetett egy kerékszettet, amiből engedett is az előző csúszása miatt így elrendeződött minden. A bicó többi részét (kivéve a stucnit és a kormányt) egy másik felhasználótól vettem. A kicsinyessége miatt eléggé ráfázhattam volna, mert igaz nem voltak jelentős hibák, még is több 10 ezer forintos károm keletkezhetett volna belőle hosszútávon. Néhány példa: 185-ös tárcsához 160-as adaptert adott, 205mm-es tárcsa helyett 160-asat adott, rosszul tette be a vázba a Truvativ Xr monoblokkot ami miatt majdnem dobhattam ki stb. Olvassátok a véleményeimet ott minden hibát részletesen leírok.