Schwinn Jumper freeride váz

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév: 2004
  • Listaár: 28.000 Ft

HASONLÓ freeride váz TERMÉKEK




Kovács Róbert avatar
Kovács Róbert
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Kategóriályában nagyon olcsó és minőségben is elég jó,szép hegesztések,jó geometria
Hátrány
Integrált kormánycsapágy, az elytőpapucsosnál mire rájöttem hogy lehet használni váltó nélkül a fél várost feljártam és két láncot elnyomtam.Ja és váltópapucsot nem lehet kapni hozzá
Tapasztalat
A tolópapucs elég kínlódás úgyhogy csak kitartóknak.szerintem nem gáz hogy nincs festése, így saját stílusodhoz tudod igazítani.Igaz én elcseréltem egy "03-as PolarX-re és nem bántam meg.ez egy jó váz , szerintem
Erre ajánlom
4cross, kis freeride, street, dirt.Van aki CC-zik vele.Aki zúzni szeretne de szűk a kölcségvetése, de zsetonosoknak is mert egyszerűen király
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Schwinn Jumper váznak mennyi lehet az értéke?
3 válasz
utolsó: 2012. júl.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn Jumper termékkel kapcsolatban: