- Merida UMF
- 2.5 kg kb :) nagyonkönnyű!
- massziv
- geo nagyon jó fr/dirt/streetre(boltba is kiváló vlee menni :D)
- szimplán tökéletes
nem csuszopapucsos- festék..:S
"I will be your mirror!"--> minden hardyn ez van.
/
l______ akármire!!
"I will be your mirror!"--> minden hardyn ez van.
/
l______ akármire!!
Szép festés, nem tul nehéz. Szerintem ennyi pénzért simán megéri.
Nekem egyáltalán nem kopik róla a festék.Természetesen van rajta pár karc de az normális
Én semmi ilyet nem tapasztaltam
van:D
sztel elég merev a váz ,nem csavarodik,erős jominöségü hegggesztések,vázméretezés korrekkkt,sztem nicns alacsonyan a monoblokk ugy jo ahogy van:Dés persze UMF bár én nem nagyon kedvelelm de el kell ismerni h nemrossz azért
az is van de ugy gondolom mindennek vna hátránya:D
szoval annyi h a festés pattog nagyon,ja meg hallottam pár emberke eltörte a fejcsönél nemtudom h csinálták de grat nekik asszem 2006-os váz volt ja és h nem csuszopapucsos igy ss-t igencsak nehéz csinálni belöle de ha nem csuszopapucsos legalább egy jobb láncfeszitö rögzitöt tettek volna a monoblokk házhoz nah mindegy joez igy:D
Dirt-tökéletes
Street-jó
Park-ez nem arra való meg oda amugyis jobb a 24"-es
-Jó geo
-szép szin (2007 es modell)
-sz.tem egész jó a súlya is ,de ez nem lényeges hisz ,nincs nehéz bicó,csak gyenge r!der :)
a geo az nagyon király, a színe is szép, sokan írják, hogy a festés nem sokáig birja, én még nem tapasztaltam, nekem még szinte alig jött le.
Jah és persze az ára sem elhanyagolható
nemsok van sztem, nem bir ki minden hülyeséget de ha okosan használod és nem ugrálsz vele le 5 méterről akkor birnia kéne
sokhelyen írják, hogy milyen szarok ezek az UMF-ek. Beledobnak egy duplavállas telot aztán meg sirnak hogy eltört fejcsönélXD
nemhiába nem merevvázasok a Dh/Freeride bicok, de ha ennyi esze van sok gyökérnek akkor igy jártak.
A hegesztések sz. jók a festése szar pattogzik,nekem fizikai csavarodás nem történt.Jó merev a váz a monoblokk tök jó.a geoja sz. jó.
dh.street.
Az ára igencsak előnyös. A heggesztések szépek. A váz maga nagyos erős és merev is. Egyáltalán nem csavarodik. A monoblok magassága jó.
A festése könnyen pattog, de ez minden umf-re igaz, nekem egy freddy-m van de annak sokkal jobban pattog a festéke
Attól hogy pár ember eltöri a vázát attól nem minden umf-váz törik. Természetes dolog hogy a gyártás során keletkeznek gyengébb minőségű darabok. Nekem egy hardy 3-masom volt 4-évig keményen gyepáltam és semmi baja nem volt.
erős, szép váz, bírja a strapát, szép a festése szal bevált
hegesztéseit tekintve szerintem aligha lehetne jobb, igényes munkát végeztek a gyártósoron
csavarodást tekintve életemben nem láttam csavart vázat, de lehet h fogok :D
viszont érdemes a 14.5 colost megvenni dirt streetre a 16 osat inkább fr re ajánlanám a 18 ast meg semmire se
1 szer láttam törött vázat de azt is csak neten
kanyarodást tekintve nem is lehetne jobb de óvatosan kell vánni vele mert könnyen túl lehet kormányozni a cuccut és akkor lesz egy szép kis ikszápp ;)
húú az van bőven ha a szériást veszed meg
abból csak a kormány a stucni az ülés ja meg a váz ;) használható ha komolyabban odateszed magad
a váltópapucs törik---ha a váltódat peg két használod :D
eleinte gázosnak tartottam h nem csúszópapucsos mert single speedet akartam...de végül a napokban megoldottam félszemes lánccal ami pont optimális,
ha komolyabban szeretnéd űzni eme remek kis sportágat akkor semmiképp se vegyél széria hardyt (semelyiket...vagyis az 1 et talán érdemes de az meg már nem éri meg...) csakis építs úgy olcsóbban kijössz és te válogathatod meg az alkatrészek kinézetét, mínőségét és árát...nois én belestem ebbe a hibába, 2007. dec. 14-én, megvettem a széri a h4-est, eleinte bírta a strapát, de aztán sorba adták meg magukat az alkatrészek, most már több mint 200 b van nekem a szerkezet és most kifogástalanúl mükszik...ezért a teljesítménye a váznak 5ből 4 mert nekem egy kicsit romboló viszont az ár teljesítmény értéke 5ből 5, mert ilyen árért aligha kaphacc tartósabb gépet
dirt street freeride
narancs
UMF- Everybody Freeride
Az UMF gyökerei még a Merida neve alatt fejlődtek ki, 1998-ban. Akkortájt kezdett az amerikai freeride hullám betörni Európába. A bringásokat már nem csak a versenyek és a show-k mozgatták, hanem egy teljes életstílus kifejezésére vágytak. Ezt lovagolta meg a Merida az UMF (United Merida Freeriders) megalapításával. 2003-ban jelentek meg az első bringák ezen a néven, a világ talán leggyorsabban növekvő kerékpáros ágazatában.
Az UMF palettája minden szakágat lefed, amit a mókára vágyó kerékpárosok űznek- a bmx-től a trükk-fixin át a downhill-ig. A komplett kerékpárokon és vázakon kívül kiegészítők, és a freeride életstílushoz passzoló ruházat is szerepel a márka kínálatában.
A cég célja, hogy minden bringásnak, minden lehetséges felhasználásra tudjon kerékpárt kínálni, a belépő szintű, barátságos árazású gépektől a versenyeken is bizonyítani képes DH szörnyekig. A kerékpárok tervezése, tesztelése, fejlesztése Németországban zajlik, az UMF csapattal együttműködve, törekedve a lehető legjobb végeredményre, szem előtt tartva a megfizethető árat is- a cég egyik fő célja a kiváló ár-érték arány megteremtése.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
UMF Hardy 4 ba jó a 1,5 ös fejcső? |
1 válasz
utolsó: 2013. nov.
|
UMF Hardy 4 váz csavarodás vagy egyéb? |
7 válasz
utolsó: 2013. aug.
|
UMF Hardy 4 (2006) és Mz d-street 24. |
6 válasz
utolsó: 2013. aug.
|
UMF Hardy 4be BMX hajtás és EU BB? |
4 válasz
utolsó: 2013. jún.
|
Truvativ Box Guide UMF H4-be, iscg vagy anélküli kell? Mi az ISCG? |
6 válasz
utolsó: 2013. jan.
|
UMF Hardy 1 és UMF Hardy 4 váz között mi a különbség? |
13 válasz
utolsó: 2013. márc.
|
UMF Hary4 14,5" váz jó 26"-os kerekekkel dh-ra? |
23 válasz
utolsó: 2013. márc.
|
UMF Hardy 4 14.5" vázba passzol a Marzocchi Dirt Jam teleszkóp? |
15 válasz
utolsó: 2011. dec.
|
UMF Hardy 4 váz bírni fogja a 79 kilómat? |
9 válasz
utolsó: 2013. márc.
|
UMF Hardy 4-be milyen kormánycsapágy kell? |
3 válasz
utolsó: 2013. márc.
|
UMF Hardy 4 váz hány mm-en bírja el a Boxxer-t? |
4 válasz
utolsó: 2011. júl.
|