Btwin Subsin Double Evo freeride

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.05.)
  • Listaár: 80.000 Ft

HASONLÓ freeride TERMÉKEK



1-8 (8 vélemény)
Rendezés

liszkaimateeka@citro avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Nagyon jó kis kerékpár !
Szép dizájn . 
Minden jól működött rajta ,semmivel se volt problémám 
masszív erős jó geometriájú váz 
jó külső gumik 

Hátrány

A súlya , nagyon nehéz egy dirt street kerékpárhoz képest 
a hátsó gumi jóval vékonyabb mint az első :S 

 

Erre ajánlom

Dirt street 

Ennyiért vettem
77 000
Csatolt képek
Btwin Subsin Double Evo  2013 freeride
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

doníí avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Szerintem elég olcsó a Subsin Double Evo ahhoz képest amien manapság az árak.

Jó mert könnyen hozzájutottam jutni a Dechatlonban Magyarországon ez volt az utolsó árura bocsátott darab az áruházban.Nekem 26" os van, igaz alacsonyvagyok de nekem megfelel.

Ha valami elromlik elszakad nincs probléma ott a Dechaton és veszek uj cuccot hozzá.

Dirt-re tökéletes a Subsin Double Evo, én arra használom.

Hátrány

Mindenképpen a markolat 3. héten elszakadt.

Az ülés orra szakadozik.Letakarítom az üllésccsö rozsdásodik.

A tárcsaféket hátra kellet volna tenniük.

Tapasztalat

Amikor megveszed a biciklit mindenképp húzd meg az összes csavart.

Erre ajánlom

Dirt-re.

Ennyiért vettem
93000 plusz 3000 uj cuccok
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

underoath avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Váz: jó a geója, szép a színe, erős a Btwin Subsin Double Evo
Teló: A drágább zöld változatban(amilyen nekem van) Marzocchi dirt jam comp van, ami erős 8-10 fok után meg jól mozog
Kerekek: A felnikkel és a küllőkkel nem volt bajom a hátsó agy jónak tűnik
Fékek: Elöl a mechanikus tektro tárcsa elég jó, hátul a v fék már kevésbé
Kormány, stucni: erősek
Hajtás: 3 részes BMX hajtás ami szintén jól működik
Bírja az ugrásokat nemhiszem, hogy a váz vagy bármi törne rajta, kezdőknek, kis átalakítással akár haladóknak is megfelel.

Hátrány

Nehéz, 15 kg körül van a bicikli, a féken és a telón kívül csaknem minden decathlonos, (bár minőségi). Elöl tárcsa, hátul v-fék??? na mind1... 

Tapasztalat

Én nagyon szeretem, annak ellenére, hogy egy picit nehéz a Btwin Subsin Double Evo. Kis ráfordítással egy nagyon jó biciklit lehet belőle kihozni. Ilyen árban nemhiszem, hogy jobbat találsz, nagyon megéri.

Erre ajánlom

Dirt, freeride, nagyobb telóval enyhe dh.

Ennyiért vettem
92000
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

topsecret avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

- A váz geoja nagyon jó ; viszonylag könnyű  ; rövid csúszópapucsok ; CrMo csövek
- A villa marzocchi ami nem a legjobb de jól teszi a dolgát és szerintem sokat kibír, kicsit az elején úgy tűnik mintha eresztené az olajat 
- A felnik szerintem nem az igaziak a hátsót sikerült felütni úgyhogy most ns van helyette 
- A kerékagyak jól futnak iparicsapágyasak de a hátsó hangtalan ami nekem nem tetszik 14t
- A hajtás 3 részes könnyű CrMo és könnyűek a középcsapágyak jók erősek sokat bírnak és még könnyűek is a lánctányér alu és nem az igazi 28 t 
- A lánc kmc z 410 a lánctányér 28t és viszonylag jó 
- A fékek jók de én a hátsó v féket lecseréltem egy avid bb 7 re
- A markolat jól tapad akormány széles és jó a stucni is jó olyan mint az octane one chemical 31.8
- A színe a képeken nem tetszett de élőbe szerintem gyönyörű  a Subsin Double Evo

Hátrány

- Az ülés szörnyű jól néz ki de szerintem nagyon kényelmetlen és mivel fehér koszolódik 
- Az üléscső szintén szörnyű nem lehet normálisan leengedni bár ez orvosolható ha levágsz belőle vagy teszel bele egy új üléscsövet 
- A pedál nem az igazi gyenge nem tapad alu és mivel fehér koszolódik és csúnya lesz 

Tapasztalat

Sokan megszólják de szerintem kezdésnek jó ez a Btwin freeride kerékpár

Erre ajánlom

D,S,P,

Ennyiért vettem
100.000 magyar forint
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Brenya avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-Majdnem minden

-Erős a váz

-Strapabíró

-Jól néz ki ez a Btwin freeride bringa

-Kényelmes.:D

Hátrány

-15 kiló

-Félek h a teló egy idő után nemfogja bírni

-MArkolatom nekem hamar elkopott

 

Tapasztalat

NEmrég kaptam de nagyon szeretem csak félek h elfog törni a teleszkóp.

Erre ajánlom

Dirtre,Streetre

Ennyiért vettem
80000
42 olvasó 64%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dirty36 avatar
9 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 85%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Váz:Jó a geoja,könnyű,rövid papucs,erős,CrMo

Villa:Kezdésnek meg teszi,ha nem csinálsz vele durva dolgokat birni fogja,a boltba ne csodálkozz ha nem mozog jól,be kell állítani!

Felnik:Alu,heggesztett,és baszott erősek

középrész:Ipari csapágyazás,monoblokkos,3 részes crmo hajtókar,jó erős és ráádásul még könnyű is

kényelmes ülés

az első tárcsát érdemes hátra átrakni(a hátsó kereken van tárcsa konzol),és a hátsó féket leszerelni mert a felni oldaláról lekopik a festék és ocsmány lesz...

markolat tapad és nem kopik

első és hátso agy iparis!

áttétel:28-14 kurva jó tekerni

hátul 14 es kazetta ami szintén előny

Összeségben nekem nagyon bejön a bicikli!

 

Hátrány

-Kormány gyenge alu szar,

-pedál szintén egy aluszar

de ezek mind megoldhatóak ha vkit nagyon zavar(engem nem nagyon)

Erre ajánlom

dsp

Ennyiért vettem
80000
62 olvasó 85%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sanyiii avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

a színe valami nagyondurva, erős kormány Z hajtás, tárcsafét(160mm) pont jó áttétel,  Kenda gumik, erős váz, a felnik se gyengék, élőben jobban néz ki,

 

Hátrány
Ha kérdezik a keró nevét nem tudom kimondani xDxD de ez legyen a legkisebb baj. jah és a teleszkópban nem magyon bízok de működik :D meg a nyeregcső túl hosszú
Erre ajánlom
kezdő street/dirt
Ennyiért vettem
80.000
32 olvasó 72%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

marczi avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Szerintem egy nagyon megbizható bike.

Könnyű vele ugratni,jól mozog a teleszkóp és alkalmas Freeride ra ,Dirt re,Streetre

Hátrány
15 kiló
Tapasztalat
Az árához képest nagyon megéri sokkal jobb mint azok a szar váltós drága bike ok .szerintem kezdőknek és haladóknak tökéletes:D
Erre ajánlom
Mindenkinek dirt re és freeride ra és street re
52 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-8 (8 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

4130 Cr-Mo


méretek:
  • 24"

  • 26"


 
színválaszték:

zöld


villa (teló):

Marzocchi DJ Comp, 80mm


Meghajtás

hajtókar:

3 részes Cr-Mo hajtókar, 175mm


lánc:

KMC


Kerék

felni:

duplafalú, 36L


hátsó agy:

36 lyukas, 14-es driverrel


külső gumi:
Kenda KRad

Irányítás

kormány:

Alumínium OS, 660mm


Fék

tárcsafék:
Tektro Aquila
 
féktárcsa:

160 mm


fékkar:

Tektro


tömeg:

14.9


Btwin logó

Btwin márka bemutatás

b'Twin - My cycling life

Bár a kerékpározás már bő 100 éves múltra tekint vissza, mind a mai napig egy modern sportnak számít, kecsegtető jövővel, ami egyaránt jó a környezetnek, és az embereknek. A b’Twin célja, hogy olyan bringákat gyártson, amely megadja az alapot a lelkesedésednek, anélkül, hogy bármi végett is aggódnod kellene.

A b’Twin kínálatában főleg belépő szintű kerékpárok találhatóak, de néhány modelljük a felső szinteket ostromolja. A palettára jellemző a jó ár-érték arány. A márkanév alatt megtalálhatóak mtb, trekking, városi, freeride, bmx, országúti és gyermek kerékpárok is, ráadásul akár utóbbi kettő ötvözete is, ami a versenysport ízére már gyermekként ráérző kis bringásoknak lehet jó hír.

A b’Twin a komplett kerékpárokon kívül kiegészítők, alkatrészek forgalmazásával is foglalkozik, beleértve a gumikat, világítást, ruházatot, sárvédőket, de akad a cég által fejlesztett, gyermekkerékpárokra szerelhető praktikus vezetőrúd is, mely a bringáspalánták két kerékhez szoktatásában lehet hasznos segítség.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Btwin Subsin Double Evo váz hány kg?
5 válasz
utolsó: 2013. jún.
Hol kapható a Btwin Subsin Double Evo?
3 válasz
utolsó: 2013. dec.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Btwin Subsin Double Evo termékkel kapcsolatban: