Gepida Karaton freeride

49 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.03.)
  • Listaár: 128.000 Ft

HASONLÓ freeride TERMÉKEK




dyrdek11 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Nagyoon jó geometriája van a váznak. Erős masszív darab. Rst teló V fékkekel kezdőknek nagyon jó csak figyelni kell rá. A Felnikkel eddig nem volt probléma. (Azon kivül, hogy felütöttem de az én hibám volt, mert nem volt megfelelő nyomás a kerékben).

Hátrány

Sajnos az is van. Váltók, gumik, Hajtókar, ja és a lánc (Ülés is de az nem olyan fontos).

Váltó beesett a küllők közé, csere. szerencsére nem baszta szét a küllőket csak egy pici nyolcas lett a felniben.sima bunny közben ugrott be a küllőkhöz a váltó. Az igazi baj a váltóval az hogy ugrál össze vissza.Gumikról annyit hogy ne DH-s gumit rakjanak egy dirt gépre.Hajtókar baloldalt recseg. ha meghúzom rendesen akkor megszűnik de ez visszatérő hiba.A lánc hamar szétmegy ha nemcsak trükközöl vele hanem tekersz vele rendesen.A vázat meg veri rendesen ugrás közben. Az ülésről annyit hogy kényelmetlen.

 

Tapasztalat
Összeségében meg vagyok elégedve vele.  Amiket írtam hátrányban tényleg szarok. Ahogy fejlődsz és van pénzed jó kérót lehet belőle csinálni. A váz tényleg jó alap de ha tényleg jó bicót akarsz akkor minden ki kell cserélni.
Erre ajánlom
Kezdő dirt street, és laza DH
Ennyiért vettem
105.000
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (freeride):
Gepida Karaton,

Dirt I.S.C.G.


anyag:

7005 Alumínium


méretek:
  • 14"

  • 16"


villa (teló):

RST Launch T8


Meghajtás

hajtókar:
Truvativ Isoflow,

22-32-42/175 mm


fogaskoszorú:

Shimano HG-30 11-34


középrész:

Shimano BB-UN26 Monoblock


első váltó:
Shimano Alivio
hátsó váltó:
Shimano Alivio

Kerék

felni:
Rodi Acrobat,

36L


első agy:

Gepida Alu 36L


hátsó agy:

Gepida Alu 36L


külső gumi:
Schwalbe Smart Sam,

26x2,25


Irányítás

váltókar:
Shimano Alivio
kormány:

Gepida Alu 680 mm


kormányszár:

Gepida MA-50 60 mm


kormánycsapágy:

Gepida A-Head


nyereg:

Velo VL 5065


nyeregcső:

Gepida Alu 31,6x400 mm


Fék

 
féktest:

GEPIDA TX-118 "V"


fékkar:

Gepida XL-92 Alu


 
további információk:

DT-Swiss küllők


Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Karaton váz görbe, vagy gyárilag ilyen?
15 válasz
utolsó: 2013. máj.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Karaton termékkel kapcsolatban: