Schwalbe Smart Sam külső gumi

75 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.11.)
  • Listaár: 9.500 Ft

Használt Schwalbe Smart Sam Plus eladó
9.000 Ft
új árához képest: -5%

Használt Schwalbe Smart Sam eladó
4.000 Ft
új árához képest: -58%

Használt Schwalbe Smart Sam eladó
6.500 Ft
új árához képest: -32%

Használt Schwalbe Smart Sam 29 pár eladó
4.000 Ft
új árához képest: -58%

HASONLÓ külső gumi TERMÉKEK



1-15 (75 vélemény)
Rendezés

pajszi73 avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2018, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nekem a Smart Sam Plus verzio van.29es méretben.

A futása aszfalton is csendes, alig hallani, ráadásul az átlag sebességet is jól lehet vele tartani 25-30 körül simán gurul hang nélkül.

 5000 km alatt 0 defekt, pedig megyek városban és erdőben  is. Azt hiszem ez magáért beszél.

A hátsó keréken 5 ezer km után épp hogy látszik 1 picit a kopás. Az elsőn 3 ezer km után semmi kopás.  Még szőrös a futó felület. 

Hátrány

Nem túl olcsó, de legalább minőséget kapsz.

Azt mondják hogy nehéz,  de ez gondolom a versenyzőket érdekli inkább. A hobby felhasználó aki nem nem a grammokat méri annak tökéletes. 

Erre ajánlom

Városban és terepen egyaránt megállja a helyét 

Ennyiért vettem
10ezer ft körül
Csatolt képek
Schwalbe Smart Sam  2018 külső gumi
Schwalbe Smart Sam  2018 külső gumi
14 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ssean avatar
1 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2018, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Ma vettem egy Cube Aim SL biciklit és ezt a fost adták hozzá! A boltból (9 ker) hazatekertem (7 ker). Az első és a hátsó is leeresztett. Defekt! 

Hátrány

Pont akkora a defektvédelem mint a..... .... .. 

Tapasztalat

AZONNAL MEGY A KUKÁBA! 

Erre ajánlom

Ideggyógyászati célokra !

36 olvasó 14%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tamás254 avatar
2 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2018, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Gumiból van. Ha kemény, akkor képes gurulni. Fekete.

Hátrány

Zéró defekttűrés. Ezzel az erővel locsolócsövet is használhatnék.

Tapasztalat

Két gumi van. A SMART SAM és a Smart Sam Plus. A Plus-os lehet jó gumi. Nem tudom. Nekem a szimpla SMART SAM van. Na az egy kalap szar. Nem érdekel se a tapadása, se a mintája, sem hogy miként viselkedik és hol. Nem érdekel a kopása, mert vadonatújan fogom kihajítani a picsába. Nem gyakori használat mellett kb 200 km alatt (cirka 1 hónap) 3x volt defektem. ASZFALTON !!! Ha a szomszéd tüsszent, attól is kilukad. A kerékpározás minden örömét kiírtja. Csak az vegye, akinek töltött lőfegyvert nyomnak a fejéhez.

Erre ajánlom

Nappaliba, tornaterembe, tekepályára, bárhova, ahol porszívóznak.

Ennyiért vettem
Új bicóval adták
23 olvasó 43%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

JPeti86 avatar
32 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Smart Sam Plus, 26 x 2.35 (559-57) méret van nekem:

Greenguard defektvédelem, Snake Skin oldalfal. Mentem vele mindenféle vacak kátyús aszfalton, földúton, köves úton, gazos földúton, az első nagy túra (126 km) alatt semmi defekt.

Alacsony gördülési ellenállás a középen telített mintázat (vezetőcsík) miatt. A nyomásban az előírást kicsit túlléptem, 5 bar-on aszfalton, kormányra előre hajolva símán megvan a 30-as végsebesség, de kényelmes tekergés közben is tartottam a 15-20 közötti utazósebességet. Valószínűleg laza talajhoz lejjebb engedném, de ezen a túrán végig viszonylag kemény talajon mentem.

Update: 1000 km van benne földút és aszfalt vegyesen, az első még szinte újnak tűnik, a hátsón picike kopás már látszik. Bőven van még benne élettartam.

Hátrány

Talán a súlya lehetne, de DH gépen kit érdekelnek a grammok? Az a lényeg , hogy erős legyen. Ha növelni akarnám a gyorsulásom, egy fél bicikli súlyát le tudnám adni csak sörhasból :-)

Tapasztalat

Összességében jó kompromisszum, aszfalton majdnem úgy gurul, mint a Schwalbe Big Apple, és majdnem olyan kontrollálható az átlagos terepen, mint a Maxxis Wet Scream, annak a hátrányai nélkül. Nagyon laza sáros homokos helyen, meg hóban még nem próbáltam.

Erre ajánlom

Túrázásra, vegyesen kátyús aszfalton és földúton

Ennyiért vettem
8552 /db
28 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ufss avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Defektálló (1x volt jópár alkalomból)-> a régebbi szar gumi után valami fantasztikus

Tapadás nem rossz, de azért eléggé le kellett engednem durva terepen

Kopás király

Vízben, sárban is nyomtam

Hátrány

Nehéz, de ez van, ha kell a defektvédelem

Ennyiért vettem
7000
10 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Szab02 avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • nem kopik gyorsan
  • kanyarokban stabilan tart
  • stabil úttartás
Hátrány
  • Defektállóság szörnyü (fél év alatt legalább 3 defekt)
  • emelkedön kissé kapar
  • esöben, sárban nem ajánlom - föleg elöre
Tapasztalat

Kerékpárral volt, de még egyszer nem venném...

10 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Jokerpeti avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Multifunkciós gumi. Viszonylag olcsó. Jó a kopásállósága.
Hátrány
A közepén kötött a minta, ezért szereti gyűjteni a kavicsokat.
Tapasztalat
A családdal sokat kirándulok kerékpárúton. Viszont szeretek erdőben, terepen is bringázni. Ezért évek óta próbálok egy köztes gumit találni amit mindkét helyen kényelmesen tudok használni. Jelentem, megtaláltam!!! Sár kivételével minden útfelületen jól használható. Aszfalton a kötött középső mintázatnak köszönhetően jól, meglepően kis ellenállással és viszonylag kis zajjal gurul ha maximális nyomásérték (3,7bar) közelébe van fújva. Terepen 2-2,5bar körül tökéletes. Kemény talajon, laza homokban és sziklás, köves részeken is jól viselkedett.
Erre ajánlom
Vegyes felhasználásra. Aki nem szeretne gumit cserélgetni attól függően hogy aszfalton vagy terepen teker az nap.
Ennyiért vettem
5500
Mért tömeg
850 g
13 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Mikiasz avatar
12 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • nagyon jó defektállóság Plus kivitelben,
  • jól tapad terepen, sárban, erdőben, poros úton stb, annak ellenére, hogy középen "vezetőcsík" van rajta,
  • kanyarban, emelkedőn, lejtőn is jó,

 

Hátrány
  • drága,
  • aszfaltra nem való, de el lehet vele menni tűrhetően, természetesen "Nivás" hanggal,
  • sarat szórja, de jól tisztul is,
  • nehéz, de nem vagyok grammvadász.
Tapasztalat
  • Rapid Rob volt előtte, az jobban tapad terepen (főleg homokban!), de aszfaltra még kevésbé való mint a Smart Sam,
  • megfelelő kopásállóság, kb. 4000 km-t bírt,
  • nekem mindkét keréken ez van
Erre ajánlom

Terepre, rövidebb aszfalt szakaszokkal, tüskés övezetbe is.

Ennyiért vettem
9000 Ft
15 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

biciglixd avatar
17 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Én egy Rigida Sphinx felnin, 2 éven keresztül, mintegy 2500-3000 km-en, mindkét keréken használtam a Smart Sam abroncsokat 2.1-es, drótperemes Performance Line kivitelben.

  • Ár-érték aránya a legnagyobb előnye: ezen az áron (hazánkban 6000 Ft/darab) egy nagyon kielégítő minőségű univerzális gumit kapsz.
  • hihetetlen alacsony gördülési ellenállás, aszfalton is elképesztően jól gurul, szinte meg sem érződik hogy terepgumi van a kerekeken
  • terepen jól tart, jól mászik, lefelékben is megfelelő biztonságérzetet ad egy 2.1-es méretű gumihoz képest
  • sáros, vizes körülmények között sem romlanak drasztikusan a menettulajdonságai
  • egyedi, jól átgondolt és megtervezett mintázat
  • az említett távolság alatt is alig kopott valamit
Hátrány
  • nagy hátránya a defektállósága, összeszámolni se tudnám hány szúrt defektem volt vele, nemcsak terepen, de aszfaltos túrán is. Szövetsűrűsége a hazánkba beszállított termékeknek igen alacsony, az oldalfala is vékony
  • nehéz lehámozni, majd visszapattintani a felnire
  • a mintázata nagyon sárfogó, tisztítása körülményes, az öntisztítás szinte ismeretlen fogalom ennél a guminál.
Tapasztalat

Összességben tényleg egy elég jó gumiabroncs, sokáig kitart, lassan kopik, jó menettulajdonságokkal rendelkezik. Az egyetlen nagy baja ami miatt én végül lecseréltem, az a szegényes szövetsűrűség, ami sok szúrt defektet eredményezett. Ettől függetlenül a külföldön vásárolt, jobb kategóriájú Smart Sam abroncsok még lehetnek kifogástalanok. Több maratont teljesítettem vele, így kijelenthetem hogy hobbi sport felhasználásra is megfelelő.

 

Erre ajánlom

Univerzális használatra, olyannak aki terepen megy főként, de néha-néha elmenne egy betonos túrára is. Kompromisszum nélkül lehet használni terepen és aszfalton egy időben, persze ésszerű keretek között. Hobbi és sport területre egyaránt alkalmas. 

Ennyiért vettem
6000 Ft/db
Csatolt képek
Schwalbe Smart Sam  2013 külső gumi
Schwalbe Smart Sam  2013 külső gumi
Schwalbe Smart Sam  2013 külső gumi
18 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

lalee74 avatar
6 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- kicsi a gördülési ellenállása...

- ...és mégis jól tapad

- Kopásállósága jó!

Hátrány

Nem a legolcsóbb, de jó, jó áron!

Tapasztalat

Egy merev vázas hobbi XC bringán használom, enyhe terepen (döngölt földút) és aszfalton.

Szerettem volna egy olyan gumit, ami aszfalton és terepen egyaránt megállja helyét , kompromisszumok nélkül. Meg voltam róla győződve , hogy nem sikerikerül mert a laza poros talaj teljesen más gumiköpenyt igényel, mint az aszfaltszaggatás. Ha véletlenül elfogadhatóan viselkedik mind a két szituációban akkor meg kopik, mint a veszedelem.

Nem így történt. Kellemesen csalódtam.

Erre ajánlom

Olyanoknak ajánlom akik hozzám hasonlóan aszfalton, és enyhe terepen vegyesen használják a bringájukat, és szeretik a minőséget.

Csatolt képek
Schwalbe Smart Sam  2014 külső gumi
Schwalbe Smart Sam  2014 külső gumi
17 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

budbandy avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Smart Sam plus, 3mm-es GreenGuard defekt védelem

Aszfalton is kiváló, a terep kinézet ellenére

Kis gördülési ellenállás mellett jó tapadást biztosít

Terepen igazán elemében érzi magát

Nagyon jól kapaszkodik az emelkedőkön

Megfelelő guminyomással, komfortos marad terepen is

Esőben is rendben van, de azért óvatosan a hirtelen kanyarokkal!

Könnyű szerelni

Hátrány

Lehetne olcsóbb is!

 

 

Tapasztalat

Update: 2016.04.07.

6000 km után is defektmentes.

Nem hagyott még cserben.

A hátsó már kopottabb, de az idei szezont még biztos kibírja.

Eddig maximálisan meg vagyok elégedve vele.

 

Update: 2014.10.04

Már több, mint 1400 km van benne, defekt nélkül.

Pedig 2 db tüskét szedtem már ki a hátsóból.

Enyhe kopás jelentkezett már, de 90% aszfalt volt.

Továbbra is jók a tapasztalataim.

 

Korábban egy 2.0-ás Duro gumit használtam a bringámon. Könnyű volt, kis gördülési ellenállással, de annak nem volt semmilyen defekt védelme. Így a kelleténél többször kellett defektet javítani.

Kipróbáltam egy 1.75-ös CST Salvot, de az nem vált be. Nagyon nehéz és nagy ellenállású gumi. Ráadásul igen rázós is volt. Azt tükör aszfaltra ajánlanám inkább, de abból kevés van itthon. :-(

Így jutottam el a Smart Sam Plus-hoz.

Eddig kb. 200 km-t mentem vele, de már az első próbakörön érződött, hogy jó választás lesz.

A legtöbbet munkába járásra használom Bp-n, de terepre is kijárok vele. Föld út, erdő, stb.

A magyar utak szerintem simán megkívánják az ilyen ballonosabb gumikat. Sok helyen még a kerékpár út is hagy kívánni valót maga után.

Meglepően halk, aszfalton. A gördülési ellenállása alacsonynak mondható a szélességéhez képest. 3,4, 3,5 bar nyomáson használom elől-hátul. Így még terepen is elég jól elnyeli a rázkódásokat. A defekt védelemnek köszönhetően erdei utakon is nyugodtabban lehet használni. (persze 100%-os védelem nincs)

Esőben jobban felcsapja a vizet, de ezért találták fel a sárvédőket. :-)

Azt vettem észre, hogy a sár viszonylag nehezen kopik ki a gumi felületéről, mert a bütykök miatt nem sűrűn érintkezik a talajjal. De ez nem sok gondot okoz, csak esztétikailag lehet zavaró. Viszont meredekebb emelkedőkön kimondottan jól felkapaszkodik. Hála a bütyköknek.

Egyelőre nagyon jónak tűnik.

Hiába, a jót könnyű megszokni. :-)

Erre ajánlom

Városba, munkába járásra a kátyús utakon

Túrázáshoz

A profilja és a defekt védelem miatt, persze terepre is

 

 

Ennyiért vettem
8000 Ft/db
Mért tömeg
870 g
Csatolt képek
Schwalbe Smart Sam  2014 külső gumi
Sár
25 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kis Lehel avatar
2 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- Defektet eddig még nem kaptam vele, pedig mindenhol jártam vele

- Jól tapad kanyarokban, lejtőn, aszfalton, száraz terepen

- Stabil

- Jól bírja a nehéz terepet is

- jól csillapít

 

 

Hátrány

- Hangos

- Aszfalton nagy gördülési ellenállás

- Nagy sárban cserben hagy és csak sok-sok idő múlva dobja le magáról

- Kavicsos úton felfele nagyon kapar

- Aszfalton gyorsan kopik

- Esőben katasztrófa vele menni, ami csak létezik nedvesség az aszfalton, azt mind az arcodba felveri, ha nincs sárvédőd

-Nagy a légellenállása

Tapasztalat

Kb. 500km-t mentem eddig vele, Cube Natural bicómon volt. Száraz terepen egy álom vele menni, lehet érezni hogy arra született. Számomra nem a legjobb, mert én szeretek aszfalton is száguldozni hosszútávon is, és ez a külső sajnos nem arra való. Amint elkopik lecserélem

Erre ajánlom

Száraz terep, földút

Aszfalton rövid távra

Ennyiért vettem
Biciklin vót
8 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vwgolfgaben avatar
7 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Jól gurul

-Stabil nagy sebességnél is (61.4 km/h volt a max)

 

Hátrány

-Hangos

-Hiába gurul jól 40 km/h fölött a bütykök miatti nagyobb légellenállás fogja a bringát.

-Gyorsan kopik aszfalton

Tapasztalat

Eddig 170 km-t mentem vele abból max 1 km volt döngölt földút de ott is stabilnak éreztem, defektet még nem kaptam vele de nem is használtam még sokat. Szerintem gyorsan fog kopni mert a hátsó keréken már a kis recék most eltűntek és az elsőn is hamarosan el fog tűnni. Meredek emelkedőn felfelé tekerésnél van hangja amikor megkapja a terhelést ezért szerintem kicsit vissza is foghat aszfalton meg ez miatt is kophat gyorsabban, esőben még nem használtam. Összességében nem egy rossz gumi elmegy aszfalton is de napi edzésre nem alkalmas, csomagos túrára szerintem jó lehet meg ha tényleg többet megy az ember földes, murvás úton. Elöl hátul ilyen van 44-622-s méretben, elöl 4.2 hátul 4.7 Bar nyomáson használom, egyébként 3.5-6 Bar között lehet használni ezt a méretet.

Erre ajánlom

Munkába, túrázni.

Ennyiért vettem
bringán volt
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dravait avatar
29 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

2,25-ös méretben használom, egyelőre még kb. 300 km van benne, csak a kezdeti tapasztalatokat tudom megosztani.

A középső gördülőcsík jól működik, kicsi a gördülési ellenállása. Csendes, legfeljebb élesebb kanyaroknál leérnek az oldalsó bütykök, azoknak van egy kis hangja. Eddig csak könyebb terepen voltam vele, ott is jól tart. A zökkenőket a ballonossága miatt jól csillapítja.

Egyelőre alig kopik, 300 km után még a szőrök rajta vannak a középső csíkon is.

Kétféle forgásiránya van, nem ugyanúgy áll a minta az első és a hátsó keréken, ezt a gumin jelölik.

Update: A Vérteskozma végében található vízmosásban tesztelve a gumi, a tapasztalat egyértelműen pozitív. Egy-két helyen bizonytalankodott csak a gumi, ahol nagyon laza porhanyós üledék borította a vízmosást. Előtte murvás út van emelkedőkkel, a gumi ott is kiválóan tolta a kerékpárt, azt is jól fogta. Ráadásul mindezt 4 BAR közeli nyomáson, mert az odavezető út nagyrászt bitumen/erdész út, oda kellett a nagyobb nyomás. Nagyon jó külső ez!

Update: Ma mentem vele eső utáni vizes úton, viszont a sárvédőt elfelejtettem feltenni. Az első gumi gyakorlatilag vízfelszedőként működött, az összes vizet felszedte az útról és szép ívben a ruhámra de leginkább a képembe spriccelte. A hátsó pedig még szebb ívben a hátamat és a fejemet borította be kétes tisztaságú esővízzel/sárral. SÁRVÉDŐ NÉLKÜL NE MENJETEK VELE VIZES ÚTON! A másik tapasztalat viszont pozitív: a gumi nem csúszott meg a vizes aszfalton, fékezni is igen jól lehetett vele, ezzel nem volt probléma.

Update 1500 km után: jelentem alig kopott, szerintem 4000-ig bírni fogja, majd jövő ilyenkor fogok a cserén gondolkozni. De szerintem ugyanilyet veszek, csak 2,1-est.

Update 2500 km után: kicsit már látszik a kopás, de messze még az életút vége - szerintem még ennyi benne van. :-)

Hátrány

A mintázata erősen vízgyűjtő.

Tapasztalat

Összességében egyelőre elégedett vagyok, azt kaptam, amire számítottam, a 2,25-ös méret pedig illik a géphez (Cube Ltd). Tartósnak tűnik.

Erre ajánlom

Könnyű-közepes terep, aszfalton se rossz. A lazább talajt is jól bírja, biztonságosan tartja a kerékpárt.

Ennyiért vettem
10000/pár
Csatolt képek
Schwalbe Smart Sam  2014 külső gumi
19 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kpal avatar
19 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

26x2.25 méretbe van

Első és hátsó.

Defekt ritka.

Aszfalton viszonylag könnyen gördül ,de azért szépen fogyassza is. Erdőben már sokkal jobban otthon érzi magát a kicsike.

Stabilan tart kanyarokban minden talajtípusnál. Ezért is szeretek vele városban is gurulni . Biztonságosabb  ez mint az aszflat gumi számomra.

Nagy sebsségnél is érzem kezemben van az irányítás .

Hátrány

Talán az oldala könnyen rogyik .

Tapasztalat

Continental gumim is volt rövid ideig ,de a kevlár ellenére állandó volt a defeket . Ezzel szinte ismeretlen fogalom az.

Erre ajánlom

Leginkább terep ,de város is ritkán mehet.

Csatolt képek
Schwalbe Smart Sam  2008 külső gumi
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (75 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  
 
méret:
  • 24 x 2.10
  • 26 x 2.10
  • 26 x 2.25
  • 29 x 1.75
  • 29 x 2.10
  • 29 x 2.25
  • 700 x 35C
  • 700 X 40C

 
nyomás (bar):

max. 4


 
szövetsűrűség (TPI):

67


 
ajánlott kerék:

első vagy hátsó


 
hajtogatható változat:
  • van

  • nincs


 
defektvédelem:
  • van (Kevlar Guard)

  • van (Double Defense)

  • nincs


 
tubeless változat:

van


 
oldalprizmás változat:

van


tömeg:
  • 26 x 2.10 PaceStar 495 g
  • 26 x 2.10 Tubeless PaceStar 690 g
  • 26 x 2.25 PaceStar 570 g
  • 26 x 2.25 Double Defense PaceStar 660 g
  • 29 x 1.75 PaceStar 435 g
  • 26 x 2.10 Performance 550 g (hajtogatható)
  • 26 x 2.25 Performance 630 g (hajtogatható)
  • 24 x 2.10 Performance 580 g
  • 26 x 2.10 Performance 620 g
  • 26 x 2.10 KevlarŸGuard Reflex 700 g
  • 26 x 2.25 Performance 705 g
  • 26 x 2.25 Performance White Stripes 705 g
  • 26 x 2.25 Performance Graphit 705 g
  • 700 x 35C Performance 450 g
  • 700 x 35C Performance Reflex 450 g
  • 700 x 40C Performance 540 g
  • 700 x 40C Performance Reflex 540 g
  • 29 x 1.75 Performance 595 g
  • 29 x 2.10 Performance 680 g
  • 29 x 2.25 Performance 790 g

 
további információk:

A verhetetlen mindenes. Már cross verzióban is elérhető. Jól gurul, jól tapad és tartós. Double Defense verzióban szinte mindenen átmegy.


Schwalbe logó

Schwalbe márka bemutatás

A Schwalbe név mögött álló Bohle cég 1922 óta él, és azóta is családi vállalkozásként működik, jelenleg a harmadik generációval az élen. Az abroncsok termelése Indonéziában történik, a koreai Hung-A gumigyárral partnerségben, a központ pedig Németországban található.

A Schwalbe kerékpárgumijai a világon mindenhol megtalálhatóak, az USA-tól Ausztrálián és Japánon át Dél-Afrikáig, ráadásul Európában piacvezető a márka.

Mi lehet ennek az oka? Az egyik: Fanatizmus a gumigyártás iránt. A Schwalbe teljes mértékben a kerékpárgumikra koncentrál, ami mellett pár éve kerekes székekhez is kínálnak gumit. A másik: A gyártó gumijai nem kaphatóak akárhol, csakis és kizárólag szaküzletekben. A cég álláspontja szerint a segítség a gumiválasztáshoz és a jó kiszolgálás alapszükséglet, ezt a két tényezőt pedig csak a szaküzletek tudják megadni.

A gyár termékeinek egyik erőssége a Puncture Protection defektvédelem, mely az alapmodelleknél egy átszúrás elleni gumibetétet jelent, mely akár egy rajzszöggel is megbirkózik, a komolyabb modelleknél pedig egy speciális, vékony, könnyű, de átszúrhatatlan betétet a gumi szerkezetében. A márka minden belsőgumija 24 órás nyomástartási vizsgálaton esik át, mielőtt a polcokra kerülne.

A Schwalbe jelentése fecske, mely Koreában a szerencse jelképe, a cég számára pedig azt jelképezi, hogy a kerékpározás egy csodálatos formája a személyes helyváltoztatásnak: gyors, könnyű, természet közeli, barátságos és ingyenes.

1-5 (5 kérdés)

Kérdések Statisztika
Schwalbe Smart Sam vagy Impac Smartpac
3 válasz
utolsó: 2017. máj.
Schwalbe Smart Sam 2017
3 válasz
utolsó: 2017. aug.
Schwalbe Smart Sam vs Continental Cyclocross Plus 622-35 ?
8 válasz
utolsó: 2015. okt.
Schwalbe Rapid Rob vagy Schwalbe Smart Sam?
3 válasz
utolsó: 2014. jún.
Schwalbe Smart Sam vagy Rapid Rob?
6 válasz
utolsó: 2014. júl.
1-5 (5 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwalbe Smart Sam termékkel kapcsolatban: