1 év használat után: a single track felnik megnehezítik a gumicserét, eg ykínszenvedés.. doubletrack kell. a váltó pontosan rakja a láncot, csak egy bokros-mocsaras erdei kaland óta, (telement sárral, növényekkel, bogarakkal, még egy ideig pöpec volt) egyszercsak úgy döntött, hogy ő mostantól 8-asra nem rakja le a láncot. a bowden lazul, ő meg nem mozog... jön a petróleumos fürdő.
valakinek előttem sok volt az előrenyúlása a hussefelt stucninak... akinek az sok, hosszabbítsa meg a kezét, mert rövid a karja. a váz tény és való, hogy nem lett túl rövid, meg könnyű se, de legalább az anyagot nem spórolták ki belőle. hegymenetben nehezebb, de megbízhatóbb. szintén a teló, a marzó telók egyike se könnyű, ez az üzletpolitikájuk, bikemagon van cikk róla... nekem eddig nincs rossz tapasztalatom a marzókkal.
Megkapta hátra brm495-öt, előre hidr. XT-t... talán még annyi szépíteni való van rajta, hogy átütőtengelyes teló + 180-203 as tárcsa előre, hátra..