Mongoose Thunderball freeride

15 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 200.000 Ft

HASONLÓ freeride TERMÉKEK



1-15 (15 vélemény)
Rendezés

beci1355 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • Nekem tetszik a kialakítása a váznak.
  • 2,3kg tehát nem az a hú de nehéz váz.
  • Teljesen jó freeride-ra vagy csak montizásra akár dirtre is
  • Teljesítményéhez képest nem drága a Mongoose Thunderball
Hátrány
  1. Én szerintem ennek a váznak nincsen hátránya
Tapasztalat

Nekem 2011 szeptember óta van meg de most sikerült öszeépítenem tehát még annyira nem tudtam kipróbálgatni de nekem nagyon bejön ez a vázkialakítás. :)

Erre ajánlom

Dirt,Freeride,

Ennyiért vettem
17.000
Mért tömeg
2300 g
Csatolt képek
Mongoose Thunderball  2009 freeride
Mongoose Thunderball beci1355
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sgergely avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Nagyon merev, erős váz

Jól eltalált alkatrészek, semmi gond nem volt velük mióta használom.

 

Hátrány

A gyári Kenda Nevergal nagyon rossz, minden apró tüske kiszúrja a belsőt és könnyű felütni normális nyomás alatt.

A súlya kicsi probléma de hozzá kell erősödni.

Erre ajánlom

dirt

Csatolt képek
Mongoose Thunderball  2006 freeride
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dashred avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Igaz nekem csak a 14 colos váz van de szerintem jó strapát bírja  viszont csak dirtre jó

Hátrány

streeten nem forog picit nehéz

Erre ajánlom

Dirt Freeride

Ennyiért vettem
42500
Csatolt képek
Mongoose Thunderball freeride
Mongoose Thunderball freeride
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

aca50 avatar
8 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
ellöször picit hosszú  de megleeht szokni  és nagyon erős  én mondjuk csak a  vázat vettem és ugy épitetem öszze de nagyon meg vagyok vele igyis elégedve
Hátrány
sztem naon nincs
Erre ajánlom
dirt street
Ennyiért vettem
nem tom
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Strech007 avatar
25 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
egesz jo ki bajk a hegesztesek jok igaz en csajk kiprobaltam de megyozott. klasz kis bico.
Hátrány
A sulya nagy egy kicsit de mast nem talaltam
Erre ajánlom
jo ez mindenre enyhe dh-t is birna sztem.
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Spiral avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Amikor először megláttam, azonnal az ugrott be, hogy ez a bringa nálam is jobban fogja bírni a zúzást. Mindamellett, hogy gyönyörű darab, nagyon masszív. A hegesztések szépek, és a korábbi véleményekkel ellentétben a festése egyáltalán nem sérülékeny. A 2006-os kombón Marzo Dirt Jam Pro volt, amivel élmény volt tekerni. Összességében csak ajánlani tudom, 3 év elteltével még mindig a lehető legjobb választásnak tartom a merevvázas bringák közül.

 

Hátrány

Nem nagyon tudnék ilyet mondani. Igaz, a váz nehezebb az átlagnál, de egyrészt én nem dirt-re használom, így ez nem zavar, másrészt a Singletrack felniket amúgy is lecseréltem Doubletrack-re úgyhogy az egész olyan már mint egy tank.

Bár hátránynak nem nevezném, azért egy chaindog elférne a szettben, persze ez pótolható.

Erre ajánlom
FR, DH, (Dirt?)
Ennyiért vettem
200.000 Ft
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ironmaiden avatar
17 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny
erős, szépen mozog a teló, stb...
Hátrány

1 év használat után: a single track felnik megnehezítik a gumicserét, eg ykínszenvedés.. doubletrack kell. a váltó pontosan rakja a láncot, csak egy bokros-mocsaras erdei kaland óta, (telement sárral, növényekkel, bogarakkal, még egy ideig pöpec volt) egyszercsak úgy döntött, hogy ő mostantól 8-asra nem rakja le a láncot. a bowden lazul, ő meg nem mozog... jön a petróleumos fürdő.

Tapasztalat

valakinek előttem sok volt az előrenyúlása a hussefelt stucninak... akinek az sok, hosszabbítsa meg a kezét, mert rövid a karja. a váz tény és való, hogy nem lett túl rövid, meg könnyű se, de legalább az anyagot nem spórolták ki belőle. hegymenetben nehezebb, de megbízhatóbb. szintén a teló, a marzó telók egyike se könnyű, ez az üzletpolitikájuk, bikemagon van cikk róla... nekem eddig nincs rossz tapasztalatom a marzókkal.

Megkapta hátra brm495-öt, előre hidr. XT-t... talán még annyi szépíteni való van rajta, hogy átütőtengelyes teló + 180-203 as tárcsa előre, hátra..

Erre ajánlom
dirt, fr, dh, ilyesmik...
Ennyiért vettem
152
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ironmaiden avatar
17 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Sun Single Track felnik, Marzo teló, Howitzer monoblokk, Hussefelt 2.2 hajtókar, jó váz, kicsit hosszú, de nekem bejön, a 174cm-mmel.
Hátrány

Kicsit hosszú a váz.. de ezt nem is bánom, dirt re kell, nem street-re. A Hayes MX2-es fékek szarok rajta, a tárcsa gyárilag nem egyenes... amint lesz pénzem, kap hátra az mx2 helyett egy Shimano BR-M495-öt....(Már kapott, lassan jön előre a hidraulikus XT) Ez nem állapot..  A teló jól kimozogja az utat, ennyi pénzert többet nem is vártam volna egy marzótól. Későbbiekben lehet a kormány/kormánypipát cserélem Hussefel-re. További hátrány: elől alivi váltó...(tök jó, még nem állítottam utána!!!) bár kiszolgál ez is, nem egy nagy pénz, lehet jobban megéri évente venni egy acerát, mint egy komolyabbat... vagy éptísd át ss-re, én nem fogom. Hátul sr suntour durolux váltó van... eddig egész pöpecül rakja a láncot...(A tartókonzol folyamatosan görbül el... a jó anyját, kezdd elegem lenni belőle, nem győzöm utánaállítani, visszahajlítani, majd megint állítani... CSak aluból van, és gondolná az ember hogy törik, mert merev, és nem hajlik, nekem eddig nem tört.)

 

Tapasztalat

Azért kap teljesítményre 5 öt, mert még nem is használtam igazán... Majd tél közepén nyilatkozom újra.(4 hónap használat után még mindíg úgy gondolom, hogy megérdemli az 5 répát, bár 10 es skálán csak 8,8-9 et adnék.) Árra azért kap 5-öt, mert 152 000 ért vettem, amúgy 200 000-ért 3 at kapna...

A zárójelek az őszi beírások, új vélemények.

Erre ajánlom
Mindenkinek, dirtre, akár streeten is megállja a helyét, bár egy kicsit nehéz.
Ennyiért vettem
152 000
Csatolt képek
Mongoose Thunderball  2007 freeride
9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Shaker avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

A teló nagyon jól mozog, nem vártam többet tőle. A kormány valamivel szélesebb a szokásosnál, szerintem így könnyebben irányítható a bringa. A felnik nekem elég jól bírják, nem volt különösebb probléma velük. A láncfeszítő nagy előny, hogy rajta van, a váltó pedig szépen, kattogás nélkül és gyorsan vált, bár esés után rendszerint vissza kell hajlítani a helyére.

Hátrány

Szóval. A pedált lecseréltem, miután 3 k.rva nagyot estem vele a bringa megvételének másnapján (annyira csúsznak a pedálok, hogy még a kisebb ugratók után sem sikerült rajtamaradnom a bikeon). A gumik csak a legjobb minőségű dirt pályákra vagy betonra valók, "rendes" terepen semmit sem érnek. Két napja az első fék fékkarjából egyszerűen kiesett egy szeg, fogalmam sincsen hogy miért és hogyan. A fékek erősségével nem vagyok teljesen megelégedve, de azért használhatóak :D A vázon elég könnyen kopik a festék, és hátul nincs túl sok hely a guminak, már a 2.35-ös gumi sem biztos, hogy belefér ( a katalógusban 2.35-ös gumival írták, de ami rajta va, az csak 2.1-es).

jaigen. Egyszer egy kisebbet estem vele a hegyről lefelé, és a hajtókar meghajlott a váz felé, pedig szinte csak eldőlt a bicaj oldalra az esés közben. Öntöttvas fogóval sikerült visszahajlítani, közben elhajlott a fogó is xD

Tapasztalat
Ha ilyet veszel, A PEDÁLT NAGYON SÜRGŐSEN CSERÉLD LE mert nagyot lehet vele esni... xD
Erre ajánlom
Ezzel a bicóval szerintem mindent el lehet kezdeni. Vagy ha egyszerűen eldöntöd, hogy bringázni szeretnél, de még nem tudod, hogy a dirt vagy a street, esetleg a DH tetszik jobban, kezdésnek jó ez a bicaj.
Ennyiért vettem
159900
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gabesz avatar
11 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
elég jó az egész. erős, szép, viszonylag jó a felszereltsége
Hátrány
nagyon nehéz, és 26-os kerekek voltak benne
Tapasztalat
nekem bejött ez a bicó, de túl nagy és nehéz. fél év után átalakíttattam, de még mindig nem az igazi. lehet hogy a váz a probléma...
Erre ajánlom
dirt! street-re csakakkor, ha át van alakítva és park-ra is
Ennyiért vettem
149 000.-
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Viktor avatar
Viktor
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, versenyzőként használtam
Hátrány
ez a bicaj csak DIRT-re jó
Tapasztalat
nekem nem kell ennél jobb. ja és ss-re kell csinálni
Erre ajánlom
csak DIRT-re street-re nem mert nehéz
Ennyiért vettem
150000
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

RoBi avatar
RoBi
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
Szerintem kibaszott erős és könnyű ez a váz ! Dirt-re szerintem kiváló és még streetben is megállja a helyét . Nem nagyon láttam még ilyen vázat se törve se repedve szal ez is alátámasztja az érveim . Igaz hogy nem olyan régen bringáázok de eddig semmi bajom nem volt vele ! zóval kifejezetten ajánlom !
Hátrány
hát sztem a nagyon fényes fényezés annyiban nem tetszik mert naggyon látszanak rajta a karcok ... amugy semmi
Tapasztalat
A
Erre ajánlom
DIRT
Ennyiért vettem
25.900Ft
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DS arc avatar
DS arc
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
A váz rohadt erős,így dirtön kuva jó!
Hátrány
Váltó!Rögtön ss-re kel csinálni!
Tapasztalat
Aki csak dirtelni akar az nyugodtan megveheti de a street rajongóknak nem ajánlom
Erre ajánlom
Csak dirtre!!!Streetelni nem nagyon lehet vele mert hosszú!:(
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tsabi avatar
tsabi
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nso elönye nekem a régi vázamhoz(umf) képest hogy ez nem integrált fejcsapágyas mondjuk lehet hogy jo a néhány vázban az integrált fejcsapágy de az umf nek nem joo!!
Hátrány
maximum az hogy egy kicsit hosszu a láncvilllája meg a festés az nekem is a bowndeneknél!
Tapasztalat
faszaaaa
Erre ajánlom
dirt street
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ValeRossi avatar
ValeRossi
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Erős, jól néz ki, jó felszereltség
Hátrány
kicsit nehéz, festés minősége, teló mozoghatna többet
Tapasztalat
A váz baromi jól néz ki, de a festés egy szar. Első nap lekopott a bovdenek miatt, meg a cipőm sarka is néha hozzáért a láncvillához és szépen összekarcolta. Aki ilyet vesz, ragasszon le mindent még mielőtt ráülne. Egyébként nagyon merev bringa, a hátulja brutális, a fékekben pozitívan csalódtam, a teló nem csavarodik, de azért mozoghatna 2 centivel többet, a felnik is jók, a gumik...háát a hátsó elég gáz. Nekem a váltó valamiért nem működik pontosan (már mindent kipucoltam, bovdent cseréltem beállítottam, de még mindig nem tökéletes). A felszereltsége jó, csak a stucnit cseréltem le, mert a hussafelt túl hosszú volt. Nekem nagyon bejött. Telán egy baja van még: nehéz. A teló 10centijéhet kicsit sok a 2,3kg. Meg a váz se papírból van.
Erre ajánlom
4X, DH, Street Bírni fogja
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (15 vélemény)
Rendezés
Mongoose logó

Mongoose márka bemutatás

A Mongoose-t 1974-ben alapította Skip Hess, ekkor még BMX Products, Inc néven. Motomag One néven futó egybeöntött alumínium BMX kerekével rögtön sikeres lett. Ekkor még otthon dolgozott, de másfél év múlva kinőtte otthoni bázisát, mivel ekkor már vázakat és komplett kerékpárokat is gyártott. A cég 2001-től a Pacific Cycle-hez tartozik.

A Mongoose fő profilja a BMX gyártás, de MTB, városi és fixi kerékpárok gyártásában is jelen van. 2001 óta gördeszkákat és elektromos robogókat is gyárt. A kezdetek kezdetén voltak motorkerékpár-vázas kísérleteik is, de ezek kudarcba fulladtak. A Mongoose két vonalon mozog egyszerre: gyárt belépő kategóriás kerékpárokat is, melyek az USA-ban még nagyáruházakban is megtalálhatóak, és felsőkategóriás, high-end modelleket is.

A cég fő arcai Steve „Romo” Romaniuk az élő freeride legenda, és Chris Akrigg, aki a féktelen fixitől a triálbringán át bármivel ami Mongoose hatalmasat alkot.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Mongoose Thunderball 2006 100e-ért megéri-e?
3 válasz
utolsó: 2011. máj.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mongoose Thunderball termékkel kapcsolatban: