Kicsit hosszú a váz.. de ezt nem is bánom, dirt re kell, nem street-re. A Hayes MX2-es fékek szarok rajta, a tárcsa gyárilag nem egyenes... amint lesz pénzem, kap hátra az mx2 helyett egy Shimano BR-M495-öt....(Már kapott, lassan jön előre a hidraulikus XT) Ez nem állapot.. A teló jól kimozogja az utat, ennyi pénzert többet nem is vártam volna egy marzótól. Későbbiekben lehet a kormány/kormánypipát cserélem Hussefel-re. További hátrány: elől alivi váltó...(tök jó, még nem állítottam utána!!!) bár kiszolgál ez is, nem egy nagy pénz, lehet jobban megéri évente venni egy acerát, mint egy komolyabbat... vagy éptísd át ss-re, én nem fogom. Hátul sr suntour durolux váltó van... eddig egész pöpecül rakja a láncot...(A tartókonzol folyamatosan görbül el... a jó anyját, kezdd elegem lenni belőle, nem győzöm utánaállítani, visszahajlítani, majd megint állítani... CSak aluból van, és gondolná az ember hogy törik, mert merev, és nem hajlik, nekem eddig nem tört.)
Azért kap teljesítményre 5 öt, mert még nem is használtam igazán... Majd tél közepén nyilatkozom újra.(4 hónap használat után még mindíg úgy gondolom, hogy megérdemli az 5 répát, bár 10 es skálán csak 8,8-9 et adnék.) Árra azért kap 5-öt, mert 152 000 ért vettem, amúgy 200 000-ért 3 at kapna...
A zárójelek az őszi beírások, új vélemények.