Nos ahhoz képest, hogy a Neuzerék csinálják, meglepően jól össze van pakolva az Airborne Pro! Az aluváznak kellemesen lent van a súlypontja, eléggé kiegyensúlyozott a bicó, talán enyhén orrnehéz. A Suntour Duro rugós villa, sokaknak nyers, nem elég finom, de szerintem ebbe a bringába passzol! (keményen szeretem! :)))) ) Az Avid Juicy 5 fékek rendesen fognak, nem ereszt, levegősödik. Nem melegedik említésre méltóan. A Hussefelt láncfeszítős hajtómű egyszerűen remek nincs rá jobb szó! A Sun Rrims Singletrack felnik is jól bírják. Jó A VeloPlush nyereg, a masszív Altrix kormányszár, kormány. Király a Conti Gravity 2.3-a gumma, amivel adják. Szóval egyben van az Airborne Pro na!
A hátrány talán az Alivio váltó. Jó, jó... de egy rövidkanalas XT szerintem jobb lenne.
Ha ezt így össze akartam volna rakni újonnan, bőven egy százassal többől jött volna ki, mint egyben. Ahogy fent is írtam, nagyon jó alkatrészekkel van szerelve az Airborne Pro. Kivétel nélkül bírják a strapát, eddig még semmivel sem volt bajom, talán csak a váltó hosszú kanalával.
Nagyon jó kréziző bringa, jól irányítható, a lejtőzés örületének kapuja! Aki ezzel kezd, garantáltan megfertőződik, aztán a duplavállas fully-ig meg sem áll!!!!!! :)))))))))))))))