Specialized P.3 freeride

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.05.)
  • Listaár: 375.000 Ft

HASONLÓ freeride TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

Mimi avatar
10 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Nekem a vázam volt Specialized! Ez agy nagyon jó minőségű váz. Szép és erős heggesztésekkel, nagyon masszív és erős kialakítás. Alacsony súlypontal, könnyű kezelhetőséggel. egy nagyon jó választás.

Hátrány

Hátrány? Ilyen nem volt!

Tapasztalat

Csak ajánlani tudom!

Erre ajánlom

Dirt, freeride

Csatolt képek
Specialized P.3  2007 freeride
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

specp3 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Nagyon szép heggesztések, szép festés, alacsony súlypont, összességében nagyon jól kezelhető bringa. Csúszópapucsos váz,könnyen átalakítható egysebességes streetbringává, ha akarod. Szokásos Specialized minőség, csak ajánlani tudom.

Hátrány

Nem tudok rosszat mondani róla. Több helyről hallottam, hogy hátul a nyeregcső mögött repednek, majd később törhetnek, erre figyelni kell, de nekem még egyenlőre nincs vele bajom.

Erre ajánlom

Dirt, Street

Csatolt képek
Specialized P.3  2008 freeride
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

madmike avatar
32 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

nekem csak a vázam speci nem a komplett bike-ot véleményezem itt!

szép és erős heggesztések,erős fejcső,gyönyörű váz már nagyon a szívemhez nőtt és sosem válnék meg tőlle!

Pont jó arányban van a sújja!

Hátrány

tisztítás,hátsó távilla-nyeregcső között voltak hajszálrepedések de orvosolva lett és azóta semmi baja

Tapasztalat

nekem speciel 100 as telóval nagyon törpe az eleje.. a geon javít ha 130 assal használod sokkal pontosabban/könnyebben kezelhető

Erre ajánlom

dirt,fr,fourcross,am,

Ennyiért vettem
60000
Csatolt képek
Specialized P.3  2009 freeride
ez a gépezet:D
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DirtRider avatar
DirtRider
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
kiváló geometria,szép,dizájnos festés
Hátrány
csak annyi a probléma hogy ez a festést elég nehéz takarítani,mert érdes felületű,de ez nem probléma
Tapasztalat
Nekem nagyon bejött a bike,ennél jobb dirt bike nem is létezik,egyszerűen egy álom!!!Mindenkinek csak ajánlani tudom!!!
Erre ajánlom
dirt,street
17 olvasó 76%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 kekxe avatar
kekxe
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
minden egyenes villapapucs,rövid,alacsony stb.
Hátrány
még nem találtam
Tapasztalat
jó oszt kész.
Erre ajánlom
dirt/street
12 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (freeride):

Specialized P. széria, csak tárcsafék


anyag:

A1 Premium Aluminum


méretek:

L


 
színválaszték:

piros


villa (teló):
Marzocchi Dirt Jumper 1,

piros


Meghajtás

hajtókar:

Fuse SL 2 részes Cr-Mo hajtókar


lánc:
KMC K710 Kool,

1/2" x 1/8"


fogaskoszorú:

Single speed, Cr-Mo, 1/8" x 13t


középrész:

Fuse SL Euro, 4 csapágyas


Kerék

felni:

P.3 Disc


külső gumi:

Specialized Rhythm Lite Control, 26x2.3"


Irányítás

kormány:

Alumínium, 60 mm emelkedés, 6 fok felhajlás, 8 fok hátrahajlás, 685 mm széles


kormányszár:

SBC Aggro


markolat:

Fuse BMX, 136 mm


Fék

tárcsafék:

Avid Elixir 4


 
féktárcsa:
  • 160mm G3 Clean Sweep (első)

  • 140mm G3 Clean Sweep (hátsó)


fékkar:

Avid Elixir 4


Geometria

váz geometria kép

Specialized logó

Specialized márka bemutatás

A Specialized mint márkanév 1974-ben jelent meg. A cég alapítója Mike Sinyard, aki a mai napig tevékenyen irányítja a céget, történelmet írt a kerékpáros szakmában. A Specialized sok területen úttörőként szerepelt a hegyikerékpár - MTB - népszerűsítésében, és a carbon technológia alkalmazásában is.

Mike Sinyard-nak, miután elvégezte a főiskolát Kaliforniában, 1974-ben, fogalma nem volt mihez kezdjen. Egy gondolat hajtotta: minél több időt a kerékpárján tölteni. Az igazi kerékpáros élmény megtapasztalásának reményében egy európai körtúrára indult.

Végül Olaszországban kötött ki, ahol megismerkedett egy lánnyal, aki ismerte Cino Cinellit, a legendás kerékpárépítő mestert. Szerzett egy öltönyt, és elintézett egy találkozót a mesterrel, akivel rögtön megállapodást is kötöttek. Mike importálhatta alkatrészei az USA-ba.

Az első irodája a kaliforniai lakókocsija volt, első vásárlói pedig a környékén lévő kerékpárboltok, mivel az első 5 évben még autója sem volt. Mike célja a Specialized néven forgalmazott alkatrészekkel a minőség képviselése volt, és nincs ez másként ma, lassan 4 évtizeddel később sem, amikor a Specialized vezető szerepet tölt be az iparban és kiemelkedő technológiai fejlesztésekkel hívja fel a márkára a világ figyelmét, szinte minden kerékpározási irányzatban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Specialized P.3 termékkel kapcsolatban: