Specialized Lo Pro Mag 2 pedál

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 22.000 Ft

HASONLÓ pedál TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

Bmx.-es avatar
68 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

A szegecsek nagyon jól tapadnak

A sarat elég jól bírja ez a Specialized pedál

Az ütéseket, és a köveket, nagyon jól bírja, mivel egy nagyon erős, masszív pedálról van szó, lehet használni mindenre: DH, FR, XC, TÚRA, stb..

Hátrány

Egyetlen dolgot tudok itt felhozni: az ára kicsit sok.

 

Tapasztalat

Összességében egy nagyon jó pedál ez a Specialized pedál

Soha nem volt vele gondom, és reméleem nem is lesz.

Szerencsére nekem sikerült ráakadnom egy kiváló állapotú, 50km futott példányra, (NagyBátyám jóvoltából) tehát még karc is alig volt rajta, nemhogy a szegecsek meg legyenek kopva. 

6500 HUF-ért sikerült hozzá jutnom, ami szerintem nagyon jó vétel volt.

Erre ajánlom

DH, FR, XC, Túra

Ennyiért vettem
6500 Ft
Csatolt képek
Specialized Lo Pro Mag 2  2011 pedál
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gy@ci avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A tüskék jól tapadtak.

Könnyű.

Mutogatós. ..:))

Hátrány

Szinte csak az van/volt, mivel simán eltörtem a tengelyét összeszereléskor, úgyhogy ment a kukába az egész.

Kattogott, recsegett, nem bírtam rájönni hónapokig, hogy mitől, kínomban fémragasztóval beragasztottam a görgőscsapágyat, ettől végre nem recsegett. Egy ideig....

A zsírt ahol csak tudta tolta ki magából, az O-gyűrű akadálytalanul kiengedte. Mivel nem volt kedvem két naponta újrazsírozni, ezért a fém (!!!) siklópersely és tengely szakasz elkopott és kotyogott. Ettől még jobban eresztette a zsírt....

Ahonnan lekopott a felületvédelem és érte a sós-havas lé, egyből szétrohadt.

Ezeket részben kijavították az új verzióban ha jól tudom, de azt már nem volt szerencsém kipróbálni.

Erre ajánlom
DH/dirt/4X Versenyre, aztán szétszedni, újrakenni és berakni a vitrinbe (ha a régi verziód van).
Ennyiért vettem
ajándékba kaptam :))
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

aztakurva avatar
43 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nekem nem ilyen ,hanem az eggyel szarabbik ilyen pedálom van, ami felépítésre full ugyanez, kivéve azt, hogy enyim nem cserélhető csarvaros...  és alumíniumból van, nem Magnéziumból.

Száraz terepen nagyon tapad, csapágyazása MINŐSÉG tehát bármit kibír, ugyanolyan gyönyörűen forog mint új korában pedig kapott néha nagyokat. Fehér ami még szép is

Hátrány
Ha egy csepp víz kerül rá akkor máris olyan mintha  jégen állnál és nagyon koncentrálni kell ,hogy le ne csússzon a lábad!!
Tapasztalat
 nem tudom ,hogy az enyém mennyibe kerül ezért csak 4 és 3 répát adok
Erre ajánlom
DH, FR, Dirt, bármi csak ne legyen víz
Ennyiért vettem
bicóba volt
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
 
tengely:

Cr-Mo acél


 
pedáltest anyaga:

magnézium


 
csapágyazás:

4 db ipari csapágy pedálonként


 
cserélhető tüskés:

igen


 
prizma:

nincs, és nem szerelhető rá


 
színválaszték:

rozsdabarna


 
tömeg (g/pár):

520


Specialized logó

Specialized márka bemutatás

A Specialized mint márkanév 1974-ben jelent meg. A cég alapítója Mike Sinyard, aki a mai napig tevékenyen irányítja a céget, történelmet írt a kerékpáros szakmában. A Specialized sok területen úttörőként szerepelt a hegyikerékpár - MTB - népszerűsítésében, és a carbon technológia alkalmazásában is.

Mike Sinyard-nak, miután elvégezte a főiskolát Kaliforniában, 1974-ben, fogalma nem volt mihez kezdjen. Egy gondolat hajtotta: minél több időt a kerékpárján tölteni. Az igazi kerékpáros élmény megtapasztalásának reményében egy európai körtúrára indult.

Végül Olaszországban kötött ki, ahol megismerkedett egy lánnyal, aki ismerte Cino Cinellit, a legendás kerékpárépítő mestert. Szerzett egy öltönyt, és elintézett egy találkozót a mesterrel, akivel rögtön megállapodást is kötöttek. Mike importálhatta alkatrészei az USA-ba.

Az első irodája a kaliforniai lakókocsija volt, első vásárlói pedig a környékén lévő kerékpárboltok, mivel az első 5 évben még autója sem volt. Mike célja a Specialized néven forgalmazott alkatrészekkel a minőség képviselése volt, és nincs ez másként ma, lassan 4 évtizeddel később sem, amikor a Specialized vezető szerepet tölt be az iparban és kiemelkedő technológiai fejlesztésekkel hívja fel a márkára a világ figyelmét, szinte minden kerékpározási irányzatban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Specialized Lo Pro Mag 2 termékkel kapcsolatban: