Gepida Gilpil 500 gyerek kerékpár

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2012.11.)
  • Listaár: 75.000 Ft

HASONLÓ gyerek kerékpár TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

peterszakszon avatar
26 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Szép és jó geometriájú váz, srapabíró heggesztések és fényezés. Egy növekvő és komoly hegyikerékpáros ambíciókkal megáldott gyermeknek a Gilpil 500 igazán jó választás! Lenne...

Hátrány

De sajnos az ár érték arány már korántsem annyira meggyőző. Mert - a listaár szerinti  -75.000 forintért mit kapunk?

Alapvetően jó vázat. Ez idáig oké. Egy beázásra hajlamos furi telót, a Shimano váltószett legalját, olcsó, nevenincs fékeket, fékkarokat. A kazettás hátsó agyat feljejtsd el! Csak racsnis...

 

Tapasztalat

Az az igazság - és most nem a Gepida-t, hanem az összes gyerekbringával foglalkozó gyártót kritizálom - hogy a gyerekbiciklin akar szakítani az, aki 24" es montit gyárt. Olcsó, alsókategóriás alkatrészeket adnak gyerekeknek, hogy szeressenek bele a bringázásba. Azon az áron, amiért felnőtt méretben azért egy kicsit precízebb konfigurációt kaphatunk. Szerintem nem túl jó politika. Ez olyan, mint a dizájnos cimkés kannásbor: amint megkostóljuk, rájövünk, hogy nem éri meg az árát!

Éppen ezért én csak a vázra fókuszáltam. Miután megszereztem a"csontvázat", ráépítettem a versenyzésre alkalmas "szerveket". Igaz, füzetnem kellett, de kazettás agyat kapot, ami elbírja a Sram 9-es fogaskeréksort. Shimano octalinces Alivio hajtómű, Spyral monoblock, SRAM Rocket marokváltó, Sram lánc, Sram X7 átdobó és Deore - később Deore XT - hátsó váltó került rá. Tárcsafék ebben a méretben a gyermek+bringa tömegét figyelembe véve szerintem fölösleges, ezért Promax V-fékeket kapott, valamint ázásbiztosabb Suntour SR telót. Na így már használható, pontos könnyű és fürge bringa lett az eredmény. Csakhogy ez közelsem az a Gilpil 500, amit a gyártó alapból kínál.

Ez a csoda 125.000-be állt meg mindenestül, de nem bántam meg azt a + 50 rugót!

Erre ajánlom

A gyártó által kiadott konfiguráció, jó tanulóbringa lehet kíméletes használat mellett. De csak akkor ajánlom, ha legalább 2 gyermek meg tudja örökölni, mert csak úgy éri meg az árát. Ugyanis ilyen kategóriájú bringát a feléért lehet venni egy akármilyen sportplázában (amelyeket egyébként nem kedvelek, akár Hervis, Dechatlon, vagy bármi egyébről legyen szó!).

Ennyiért vettem
Az általam épített 125.000.-
Csatolt képek
Gepida Gilpil 500  2010 gyerek kerékpár
Gepida Gilpil 500  2010 gyerek kerékpár
Gepida Gilpil 500  2010 gyerek kerékpár
14 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:

29 cm


 
színválaszték:

zöld


villa (teló):

Zoom Bravo 410E


Meghajtás

hajtókar:
Prowheel Acél,

Phaeton 22-32-42/155 cm


középrész:

FAG 116 Monoblock


első váltó:
Shimano Tourney,

TX-10


hátsó váltó:
Shimano Tourney,

TX-35


Kerék

 
kerékméret:

24"


felni:

Beretta MT-240 Alu Duplafalú 36 lyuk


első agy:

Gepida Alu 36L


hátsó agy:

Gepida Alu 36L


külső gumi:
Innova MTB,

24x1,95


Irányítás

váltókar:
Shimano Revoshift,

SL-RS35


kormány:

Gepida Alu 560mm


kormányszár:

Gepiad Alu 70mm


kormánycsapágy:

Neco Integrált A-head


nyereg:

Selle Royal PU-6550


nyeregcső:

Gepida Alu 27,2x250mm


Fék

 
féktest:

Logan Alu "V"


fékkar:

Logan Alu/műanyag


Kiegészítők

 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Prizma

tömeg:

12.1 kg


Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Gilpil 500 termékkel kapcsolatban: