Campagnolo Chorus hajtókar

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.07.)
  • Listaár: 122.000 Ft

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

memoart avatar
8 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Használtan vettem, bazi olcsón. Tán meg sem érdemlem? Lecseréltem a szar lemez, trekking hajtóművemet erre a csodára és azt éreztem, hogy fel tudom kaparni az aszfaltot betonig.

Matuzmesternél ha jól tudom 64-es fogszámig lehet upgrade-elni, egyszer kipróbálom.

Hátrány

Még nem találtam.

Tapasztalat

Nagyon szép. Érezni, hogy aki ezt összerakta, az már ült bicajon. Simán összerendeztem a Shimano fogaskoszorúval, Acera váltóval, a Sram lánccal, ezután a márka kavalkád után nyilván pokolra jutok, de legalább gyorsan. Az elsőváltómtól elköszöntem, mivel nem fér el a terelőlemeze a hajtókar és a fogaskerék között, nem volt könnyes a búcsú, a Tátrában majd kézzel leváltok elöl, és legalább csökken a súly!

Ennyiért vettem
10000
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

don-ciccio avatar
18 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
szóval nekem recordban van meg ugyanez. igazából nincs különbség. kellően merev ugyanis nagyon rövid tengelyre épül. használtan vettem,ezért a kevesebb ár. kicsit tuningoltam 1 hajtókar lehúzó csavarral. a váltást,meg a tartósságot már előttem leírták. talán annyi még,hogy a 4szögtengelyes,alu karok között talán ez a legmerevebb. érdemes chorus középcsapággyal használni,mert csak 1 porvédő a különbség. a chorusnak aluból van,a recordnak meg carbonból,és ez elengedi a ragasztást.
Hátrány
nincs
Erre ajánlom
verseny,edzés
Ennyiért vettem
35000
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Roadmen avatar
Roadmen
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Nagyon jó ez a cucc Megfelelő merevség. Nagyszerű kinézet. Kopásállósága meglepően jó. kb a 20000km fog belemenni mostmár, télen is használtam de ujként ellehetne adni, ha visszatenném a dobozába.
Hátrány
Sajnos drága de megérte.
Tapasztalat
Azelőtt Shimano 105-öm volt tudom hogy nem egy kategória de akkor is magasan jobb a campa.
Erre ajánlom
Országutisoknak versenyre edzésre bármire.
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

glenbenton avatar
glenbenton
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Tökéletes. Egy versenyző kerékpárját vettem meg, aki 2 évig hajtotta, x km-t. Azóta én is mentem vele 13 ezer km-t. Semmi probléma nem volt soha.
Hátrány
Nincsenek.
Tapasztalat
Sokkal jobb, mint a shimano (ultegra). Meg szebb is.
Erre ajánlom
Bárkinek, aki képes egyszer egy nagyobb összeget áldozni valamire, hogy később semmi gondja ne legyen vele.
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

balázs avatar
balázs
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, versenyzőként használtam
Előny
nekem eddig shimanom volt és ahogy át mentem a chourusra annyira finom pontos váltása van, egy évben egyszer kell beálítani,a tányér az nagyon tartós mert nem kopnak el a fogak semennyire sem!nem akad meg sosem!szóval vegyel campagnolot!
Hátrány
drága!de az ember úgy nézi hogy húúúúúúúúú ez milyen olcsóezt nem szabad kihagyni inkább vegyél egy 3szor drágábbat és azt csak egyszer kell megvenned nem kell lecsérélned fél évente ez olyan mintha kínai cipőt vennél adidas helyett!
Tapasztalat
shimanonál sokkal jobb és megbizhatobb!
Erre ajánlom
versenyzőknek való szett vagy aki örökéletre szeretne egy hobbi kerékpárt
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
 
fogszám:
  • 34-50 (Compact)
  • 39-52
  • 39-53

 
hajtókar hossz:
  • 170 mm
  • 172,5 mm
  • 175 mm

 
tengelytípus:

Integrált


 
furatszám:

4


 
hajtókar anyaga:

Karbon


 
külső lánctányér anyaga:

Alumínium


 
belső lánctányér anyaga:

Alumínium


 
hátsó fokozatok:

11


 
további információk:
  • XPSS váltáskönnyítő rendszer

tömeg:

667 g


 
színválaszték:

Fekete


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Chorus termékkel kapcsolatban: